Page 1 of 1
8.2l 500cid detaile
Posted: 03 Jan 2014, 17:22
by Allar88
Oleks soov osta 500cid jaoks mõningaid juppe.
Soovitavalt uued või väga heas korras, veel parem, kui tegu detailidega mis performance nimetust kannavad
*Veepumpa, sooviks kindlasti korralikku, parem oleks kui tegu oleks uuega.
*Holley 750cfm topeltpumper karpat, või midagi võrdväärset
*Mehaanilist kütusepumpa, kindlasti kõrgema gph, kui originaal
*Karburaatorile sobivat elektrilist kütusepumpa, koos regulaatori ja muu vajalikuga
*Genekat koos kinnituste ja muu juurdekuuluvaga
* Mootoripatju, RWD lahendusele sobivaid
* TH400 toimivat käigukasti
Loll lootus on, et äkki kellelgi on olemas ja müügiks erinevaid "tuuning" jubinaid antud konele, kõike võib pakkuda. Kui on keegi, kes tegeleb varuosade müügiga, siis võib teha ka uute detailide hinnapakkumise.
58666670
Allar
Re: 8.2l 500cid detaile
Posted: 03 Jan 2014, 21:24
by ville
Uued jupid rockauto.com, seal need Cadillaci jupid on

Re: 8.2l 500cid detaile
Posted: 03 Jan 2014, 22:19
by antoonio
ja eks jeebus almighty avita kah
Re: 8.2l 500cid detaile
Posted: 02 Feb 2014, 09:44
by Allar88
Tänaseks on mõned asjad lahehenduse saanud kuid vaja veel:
TH400 alumist diagonaal katet koos starteri ja toimiva releega
Karpa 750cfm või 850cfm
Veepump
Kütusepump
Mootori padjad
Keegi võiks laenata mõne õlle eest originaal torque converterit
Re: 8.2l 500cid detaile
Posted: 02 Feb 2014, 23:19
by DevilDeville
Allar88 wrote:Tänaseks on mõned asjad lahehenduse saanud kuid vaja veel:
TH400 alumist diagonaal katet koos starteri ja toimiva releega
Karpa 750cfm või 850cfm
Veepump
Kütusepump
Mootori padjad
Keegi võiks laenata mõne õlle eest originaal torque converterit
1) Mis see alumine diagonaalkate olla võiks?
2) Starteri saad USPartsust või TopPartsust või AmeerikaAutost võu American Beautyst (edaspidi varuosjamüüjad)
3) Karpa on kõige otstarbekam osta mikimaalt
4) Veepump - varuosamüüjad
5) Tavalise GPH bensupumba annavad varuosamüüjad, suurema saad usast MTS-ist või CadCompany-st. Elektrilised ka mikistanist
6) Mootoripadjad - varuosamüüjad
7) Hüdrotrafo - suht kahtlane, et kellegi niisama vedeleb elusat
Juhindudes sinu soovist saada suurema tootlikkusega bensupumpa, siis võiks eeldada mingit tiba tehasekonditsioonist kangemat eesmärki mootori puhul. Sestap kohustuslik miinimumprogramm (kuni 5000 rpm):
*Cloyes vms nukaajam
*elusam nukk
*suuremad klapid
*tugevamad klapivedrud
*tugevamad hüdrotõukurid
*ARP poldid kepsudele ja vändapukkidele
*parandatud tootlikkusega õlipump
*vabalthingavale kindlasti vähemalt tagaveduse sisselase, pigem siiski Edelbrock 2115 või kangem
Kogu see kola tuleb osta mikistanist, sest euroopas neid asju ükski firma ei müü ja need indiviidid, kes täismõõdus paadiankruid ehitavad, ei osta omale reeglina juppe müügiks.
Re: 8.2l 500cid detaile
Posted: 13 Mar 2014, 17:52
by Allar88
Lahendust vajab veel
TH400 ja mootori vaheline alumine tolmukate - dustcover
Torque converterit , on mul õigus, kui arvan, et 76 aasta eldorado flexplate on 11.50" bolt patterniga?
Starterit ikkagi veel vaja
Veepumpa ja õlipumpa tahaks kah.
Re: 8.2l 500cid detaile
Posted: 13 Mar 2014, 20:37
by DevilDeville
Kui just mülkasse uputama asja ei lähe, siis pole seda tolmukatet sinna alla sada aastat vaja. 76 aasta originaalid olid minuarust avadega, sestap igasuguse perföörmansi võtmes kasutuskõlbmatud. Rahulikum on kohe SFI versioon hankida, need ka topelt poldiringidega. Starteri ja standard vee- ja õlipumbad saad poest. Suurendatud voolavusega veepumba saad kas MTS-ist, Cad Company-st või
Flow Kooler-ist. Elektrilise pumba üleminekud tuleb ise teha, sest neid valmiskujul ei pakuta (ilmselt saab kalli raha eest vendoriteltki nuruda). Suurendatud tootlikkusega tehaseajamiga õlipumpa pakub bolt on lahendusena senini vaid
Titan. Alternatiiviks jääb siis veel kuivkarter mitmesektsioonilise pumbaga.
Re: 8.2l 500cid detaile
Posted: 22 Mar 2014, 21:39
by Allar88
Re: 8.2l 500cid detaile
Posted: 04 Apr 2014, 14:59
by Allar88
Tänaseks on olemas kõik peale
converteri - andke keegi 76 deville oma ära nüüd mulle, ei taha kallist tci või holeshoti junni osta selleks, et teada saada, et natuke valikuga mööda panin.
PS! ma lihtsalt mainin SFI ei tähenda tegelikult mitte midagi
Re: 8.2l 500cid detaile
Posted: 05 Apr 2014, 12:14
by DevilDeville
Saan su vaeva veelgi vähendada - igasuguse tavakruiisimisest erineva sõidurežiimi võtmes paned 76 aasta tehasekonverteriga kenasti mööda.
PS! Lihtsalt mainin, et SFI tähendab perföörmansipuhul paljutki, et mitte öelda - kõike.
http://www.sfifoundation.com/members/" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.cadillacperformanceparts.com ... &Itemid=69" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: 8.2l 500cid detaile
Posted: 31 May 2014, 11:46
by Allar88
Ega keegi 8.2 kaantele väljalaske jaoks flantse teinud või tellinud pole? CAD jooniseid või flantse oleks vaja. 316L 10mm stainless oleks hea, iga flants eraldi.