Alternatiivne aku massijuhtme ühendus
Posted: 02 Jan 2014, 19:07
Tere ja Head Uut Aastat!
mure järgmine:
´01 STS ei viitsinud vahel käivituda. Probleem oli täiesti kaootiline, enamasti probleemi polnud, aga vahel käivitus 3-5 katse järel. Pole päris kindel, aga tundub, et enamasti sooja mootoriga ja erilisteks lemmikkohtadeks olid Statoili tanklad.
Otsustasin siis aku ja juhtmed üle vaadata.
Panin igaks juhuks uue aku (vana tervis teadmata), puhastasin klemmid, mis nägid suht talutavad välja. Aku massijuhtme kerepoolne ots ei näinud just kõige puhtam välja ja lahti keerates murdsin muidugi poldi puruks. Kaabliking oli ka oksüdeerunud, aga olen hullemaid näinud. Puhastasin ära ja kuna paremat varianti polnud, panin turvavöö/tagaistme seljatoe poldi alla.
Pärast seda kadusid ka UXXX (olid enamasti History) koodid. Hetkel käivitusprobleeme pole olnud.
Siit küsimus - kas massijuhe võib jääda turvavöö/tagaistme seljatoe poldi alla või pean ikkagi uue massi ühenduse tekitama?
mure järgmine:
´01 STS ei viitsinud vahel käivituda. Probleem oli täiesti kaootiline, enamasti probleemi polnud, aga vahel käivitus 3-5 katse järel. Pole päris kindel, aga tundub, et enamasti sooja mootoriga ja erilisteks lemmikkohtadeks olid Statoili tanklad.
Otsustasin siis aku ja juhtmed üle vaadata.
Panin igaks juhuks uue aku (vana tervis teadmata), puhastasin klemmid, mis nägid suht talutavad välja. Aku massijuhtme kerepoolne ots ei näinud just kõige puhtam välja ja lahti keerates murdsin muidugi poldi puruks. Kaabliking oli ka oksüdeerunud, aga olen hullemaid näinud. Puhastasin ära ja kuna paremat varianti polnud, panin turvavöö/tagaistme seljatoe poldi alla.
Pärast seda kadusid ka UXXX (olid enamasti History) koodid. Hetkel käivitusprobleeme pole olnud.
Siit küsimus - kas massijuhe võib jääda turvavöö/tagaistme seljatoe poldi alla või pean ikkagi uue massi ühenduse tekitama?