Page 1 of 1
1990 Deville veepumba vahetus
Posted: 25 Sep 2012, 01:40
by RihardT
Plaanis on veepumba vahetus. Veepumba plek/flants kusjuures ise ei lekigi, läbi immitseb just (sooja mootoriga) veebumba flansi all oleva pleki vahelt, millel väidetavalt papist tihend. Millest võiks selle tihendi uue teha, kas mingi suvaline papp sobib või peaks kuskilt, midagi muud ostma?
Üks mure on veel, nimelt on viimasel ajal mootoris voolanu puhas vesi, mida peaks tegema peale vee välja laskmist, kas annab kuidagimoodi välja ka pesta se rooste? Mainin igaksjuhuks, et mootor on 4.5L (134kW)
Re: 1990 Deville veepumba vahetus
Posted: 25 Sep 2012, 07:31
by 90Deville
Ma ostsin poest mingit paksemat tihendimaterjali ja tegin sellest.
A kui sul plaanis veepumba vahetus nagu sa kirjutad, siis uuel pumbal on tihend kaasas.
Roostet välja pesti vanasti vist mingi äädikalahuse vöi asjaga....täpselt ei tea, pole ise praktiseerinud.
Re: 1990 Deville veepumba vahetus
Posted: 25 Sep 2012, 08:41
by RihardT
Veepumbal on ilusti tihend kaasas küll aga räägin natuke teisest tihenist. Nimelt, kui veepump maha keerata kogu krempliga siis seal all on veel üks plekk, mille all pidavat ka papptihend olema. Selle vahelt oopis immitseb sooja mootoriga. Ise olen ka äädika lahust mõelnud või siis 2-3x vahetan dosooli lühema aja jooksul. Näiteks panen dosooli sisse sõidan päeva, seejärel lasen välja. Panen uue sõidan nädala ja kordan toimingut.
Re: 1990 Deville veepumba vahetus
Posted: 28 Sep 2012, 20:11
by RihardT
Selline küsimus ka, kas uue jahutus vedeliku võin punase panna, kui nagunii äädikaga puhtaks pesen mootori? Tean, et punane käib ainult 96+ autodele aga paremate omaduste pärast võiks omale ka panna. Alumiinjum plokile ju tavaline tosool ei pidavat hea olema või mis ?
Re: 1990 Deville veepumba vahetus
Posted: 28 Sep 2012, 21:00
by DevilDeville
punase võlu on see, et ta tahab tihedamaid liiteid igalepoole. elik maakeeles pressib sealt läbi, kus sinise ja rohelisega lekkeid pole.
Re: 1990 Deville veepumba vahetus
Posted: 02 Nov 2012, 02:15
by RihardT
Kuidas hiljem jahutus süsteemi ära täitnud olete? Minul läks 7L sisse ning mootori käivitades soojaks minnes lõi vedeliku radikast välja. Korgi kinni keeramisel surus paisupaaki. Eelmine omaniks teadis rääkida, mootori seismise ajal tuleb lõdvikutega mängides 12L sisse saada siis peaks korras olema.
Re: 1990 Deville veepumba vahetus
Posted: 02 Nov 2012, 08:47
by 90Deville
Pole kunagi mängima pidanud.
Lihtsalt täis valanud, soojaks lasknud, siis seisma jätnud ja seepeale möne aja pärast on tase ise juba kövasti langenud niipalju et saab juurde valada. Vöid sealt mootoripealt kolmikust, kust ahjuradikasse läheb, proovida öhku välja lasta ka sissevalamisel.
Re: 1990 Deville veepumba vahetus
Posted: 02 Nov 2012, 10:40
by RihardT
Suured tänud, proovin nii. 12L läheb jah ?
Re: 1990 Deville veepumba vahetus
Posted: 02 Nov 2012, 12:52
by 90Deville
vat eiteagi täpselt öelda sulle, pole vist kunagi möötnud. 10 kindlasti.
Re: 1990 Deville veepumba vahetus
Posted: 18 Dec 2012, 20:51
by RihardT
Üle pika aja panin caddy jälle tööle. Mudisin voolikuid, lasin mootori täiesti soojaks. Tee või tina aga jahutusvedeliku tase ei lange. Kas se õhk tõesti on sealt nii raske välja pääsema? Samas salong läheb soojaks tean, et osadel autodel ei lähe salong soojaks, kui õhk kuskil vahel. Kas on võimalik, et jäi mulle sinna ennem juba niipalju vedelikku sisse ja nüüd ongi süsteem täis ja muretsen ilma asjata. Soojast peast korgi õrnalt lahti päästes lõi survega pisut vedelikku paisupaaki se vist ei ole päris normaalne?
Re: 1990 Deville veepumba vahetus
Posted: 18 Dec 2012, 21:47
by 90Deville
No oleneb kuskohast sa välja lasid vedelikku, kas radikast vöi mönest voolikust, ehk miskit vöis sisse jääda kindlasti.
Soojalt lööb paisupaaki jah veidi, see on normaalne.
Kui soojaks ka seest läheb siis peaks korras olema.
Re: 1990 Deville veepumba vahetus
Posted: 18 Dec 2012, 21:54
by RihardT
Lasin radika alumisest lõdvikust, peaks vist olema kõige madalamal.