Page 1 of 4

1987 Cadillac Fleetwood d'Elegance

Posted: 29 Jun 2012, 22:55
by zpotoloom
:) õnnelikult esimese Cadillaci roolis esimesed 160km läbitud.
Pikemalt kui pääsen suurema ekraanitaha.

Re: 1987 Cadillac Fleetwood d'Elegance

Posted: 02 Jul 2012, 20:01
by zpotoloom
Image

Sellest saati kui selle aasta märtsis sai Devillega mõned meetrid edasi-tagasi sõidetud
enam süda rahu ei andnud ja sai hoolega silma peal hoitud sarnaste isendite pakkumistel.

Nüüd siis lõpuks massin olemas ja emotsioon on kirjeldamatu.
Igapäevaliikurist Opeli rooli kohe mitte ei tõmba enam :)

Re: 1987 Cadillac Fleetwood d'Elegance

Posted: 02 Jul 2012, 20:10
by ain
bjuutile ikka tulemas? Oled teretulnud meie pesapaigas müüri taga.

Re: 1987 Cadillac Fleetwood d'Elegance

Posted: 04 Jul 2012, 10:36
by zpotoloom
Kahjuks seeaasta ei jõua, tulevikus kindlasti kohal.

Re: 1987 Cadillac Fleetwood d'Elegance

Posted: 07 Jul 2012, 18:41
by zpotoloom
Image

selline küsimus, et kuidas see õli tase ikkagi olema peaks.
Õlivarda tähistus kuidag segane.

Phmt saan õieti aru et seal ristkriipsutatud alas peaks olema mis siis on ca 1l vahemik.

Sellisel juhul peab vähemaks laskma kuna hetkel on tase FULL'i U täheni.

Re: 1987 Cadillac Fleetwood d'Elegance

Posted: 07 Jul 2012, 19:32
by ain
nii ongi, vähemaks jah. ja minu mälu järgi oli see ristiine ala ca 0.5 l.

Re: 1987 Cadillac Fleetwood d'Elegance

Posted: 07 Jul 2012, 22:49
by zpotoloom
Ülearune õli mootorist väljutatud.
Õlipunn oli nii kõvasti kinni, et ühest võtmest sai ka lahti.

Aku sai ka kindlamalt paika, hape on korralikku tööd teinud.

Re: 1987 Cadillac Fleetwood d'Elegance

Posted: 08 Jul 2012, 16:48
by OnkelMats
Imelik kuida mul siis nii viltu see asi läks. Õlipunni kahtlustasin ise veel, et jäi ehk natuke lõdvalt (ei kasutanud lõvijõudu). Akualus on ilmselt aastaid selline juba olnud.

Re: 1987 Cadillac Fleetwood d'Elegance

Posted: 08 Jul 2012, 18:53
by ain
igaks juhuks jälgi, kas jahutusvedeliku arvelt õlitase ei tõuse... :ill

Re: 1987 Cadillac Fleetwood d'Elegance

Posted: 08 Jul 2012, 21:23
by zpotoloom
OnkelMats wrote:Imelik kuida mul siis nii viltu see asi läks. Õlipunni kahtlustasin ise veel, et jäi ehk natuke lõdvalt (ei kasutanud lõvijõudu). Akualus on ilmselt aastaid selline juba olnud.
ei tea jah, oluliselt paksemast plekist tehtud õlivann ka kui ma harjund olen,
ei julgend väga jõudu rakendada kuna euroopa autodel õlivann ikka imeõhukesest plekist tehtud.
algul oli selline tunne nagu poldile mutter otsa keeratud õlivanni põhja aga kui naks ära käis mehisema võtmega
keerates siis liikus juba kergelt, kinni keerasin oluliselt lühema varrega võtmega.

ain wrote:igaks juhuks jälgi, kas jahutusvedeliku arvelt õlitase ei tõuse... :ill
mhmh, hoian silma peal, siiani ei ole jahutusvedeliku tase grammigi vähenenud,
üks nädal veel tööl ja siis pikem puhkus, saab kohe rohkem massinaga kulgeda

mingi aeg peaks klapikambrikaaned maha keerama ja hüdrotõukureid visuaalselt hindama,
siis saab kinnitust, et see see klõbin tuleb ikka ülevalt poolt nagu häälest kuulda.

mul kolm varasemat GM-i mootoriga masinat sama häält teinud ja põhjuseks olid
tõukurid, esimese masina 1.3 mootoriga sai üle 150 000 km sõidetud "diisli" häälega
ja mootor töötaks veel edasi kui kere poleks küljest ära ussitanud,
ainult käigukaste läks kolm tükki selle aja jooksul.
( kui manuaalkast on juba pikalt ilma õlita töötand, siis õli lisamine lõpetab selle töö )

Re: 1987 Cadillac Fleetwood d'Elegance

Posted: 08 Jul 2012, 23:30
by OnkelMats
Võta kaaneke maha jah ning piilu sisse. Endal jäi lihtsalt koha puudumise tõttu uurimata. Samas kui ülevalt kork maha keerata siis tiks käis täpselt tõukuriga samas rütmis. Nii tühikäigul, kui gaasi andes.

Re: 1987 Cadillac Fleetwood d'Elegance

Posted: 09 Jul 2012, 08:28
by 90Deville
Klapikambrikaante mahakeeramisel vöid töukurite nägemisest vaid unistada, sest need asuvad sügaval mootori köhus. Nende nägemiseks pead eemaldama ka sisselaskekollektori ja kilodega muud nänni mis seda tegevust takistab.
Sellel toredal 4.1'l peaks vast olema tavalised flattappet töukurid. 4.5l ja 4.9 on rulltöukurid, oli kunagi juhus kus ühel töukuril oli rulli laager laiali läinud, siis tiksus kah tublilt.

Re: 1987 Cadillac Fleetwood d'Elegance

Posted: 09 Jul 2012, 10:58
by zpotoloom
90Deville wrote:Klapikambrikaante mahakeeramisel vöid töukurite nägemisest vaid unistada, sest need asuvad sügaval mootori köhus. Nende nägemiseks pead eemaldama ka sisselaskekollektori ja kilodega muud nänni mis seda tegevust takistab.
Sellel toredal 4.1'l peaks vast olema tavalised flattappet töukurid. 4.5l ja 4.9 on rulltöukurid, oli kunagi juhus kus ühel töukuril oli rulli laager laiali läinud, siis tiksus kah tublilt.
Tõsi ta on, vaatasin mootori ehituse teravama pilguga üle.

Re: 1987 Cadillac Fleetwood d'Elegance

Posted: 13 Jul 2012, 23:53
by zpotoloom
300 km taas läbitud ja ei õli ega jahutusvedeliku taseme muutust

paar hetke enne parkimist viskas service polema ja E30 - ICS
homme resetin ära ja naeb kas tuleb tagasi.
Idle on yhtlane muidu. Veits korge 900rpm

Re: 1987 Cadillac Fleetwood d'Elegance

Posted: 13 Jul 2012, 23:57
by zpotoloom
Rongi seljataha ei tekitanud aga no ei taha kiiiresti soita, 80ga paras tiksuda
muidu soit saab koleruttu otsa


E30 tagasi ei tulnud.