Page 1 of 1
Probleem karpaga
Posted: 28 Feb 2012, 13:04
by andres
Probleem selline, et järsult pedaali vajutades ei tule pöörded kohe üles ( hing kinni), ning väga järsult vajutades sureb mootor välja. Auto Cadillac 1956 ja karpa originaal Rochester 4GC. Karpal tehtud täielik puhastus, vahetatud kõik tihendid, kiirenduspump ja kuulklapp, ujukinõelad koos pesadega. Ujuki tasapinnad reguleeritud täpselt manuali järgi. Sama viga oli ka enne karpa lahtivõtmist. Tühikäigul ja ühtlastel pööretel käib ideaalselt. Jagaja kontaktid uued, kontaktivahe õige, süüde stroboskoobiga paika pandud ja jagaja tsentrifugaal- ja vaakumregulaator toimivad hästi. Paluks tarka nõuannet.
Re: Probleem karpaga
Posted: 28 Feb 2012, 14:43
by DevilDeville
Probleemiks või olla siis suurte liblikate liialt varajane avanemine:
Bog from a cruise RPM may be caused by a defective advance mechanism, but on 4 barrel carburetors is often caused by the secondary side opening too soon. Most original equipment 4 barrel carburetors have “on-demand” secondaries (I use this term rather than vacuum, as some early 4 barrels used vacuum to accuate the secondary, while most 4 barrels from about 1960 up used either spring tension or weights to control the secondary). The Carter AFB uses weights, and therefore never goes out of adjustment. Other 4 barrel carburetors such as the Carter AVS, Carter TQ, Rochester 4GC, and Rochester Q-Jet have a tensioned secondary spring. As the spring fatigues, the air valve will open too soon, creating an instantaneous lean condition, and a bog. These units, when rebuilt, should virtually always have the tension spring replaced, and adjusted to factory specifications. A defective accelerator pump will rarely cause bog from cruise.
Re: Probleem karpaga
Posted: 28 Feb 2012, 15:49
by andres
Kui ma õieti aru saan , siis vihjab, et teine seguklapp võib liiga vara avaneda? See hinge kinnijäämine tekib aga kohe järsul gaasi vajutamisel ja teine klapp on avanemisest kaugel?
Re: Probleem karpaga
Posted: 07 Mar 2012, 08:01
by marti
Tere,
Minu 53 aastal oli samuti "auk sees" nii külmalt kui soojalt... Ivar tegeles temaga pisut ja sai peaaegu augu olematuks, aitas ujukitaseme tõstmine. Lõpuks sai tase pigem pisut kõrgem kui tundus vaja olema, kuid nii töötas kõige mõnusamalt.