Rein wrote:Madis, kosta siia igaks juhuks, et kas on ette nähtud kettide pundi, või osade detailide vahtust, või mida kogemused räägivad. Kusjuures vanadel diisel igiliikur mersudel oli isegi keti vahetus ettenähtud mingi läbisõidu juures. Olgugi, et siin ei teinud seda keegi kunagi ja mina pole kuyulnud ka, et need keti purunemise tõttu oleks teeäärde jäänud.
2004-2006 3,6 mootoritel kettide probleeme üldjuhul pole,mõned üksikud juhtumid siiski ja tundemärgiks õrn ketiklõbin tühikäigul.Silmaganähtavat kulumist on märgata olnud alumise(keskmise)keti taldadel.
Ühtegi purunenud ketiga kõnealust mootorit pole siiani kohanud.
Samas aga 2007 LY7 3,6-sel muresi rohkem.Tundemärgiks check engine tuli,klõbinad ja koodid sellised:
• DTC P0008 : Engine Position System Performance Bank 1
• DTC P0009 : Engine Position System Performance Bank 2
• DTC P0016 : Crankshaft Position (CKP) - Intake Camshaft Position (CMP) Correlation Bank 1
• DTC P0017: Crankshaft Position (CKP) - Exhaust Camshaft Position (CMP) Correlation Bank 1
• DTC P0018 : Crankshaft Position (CKP) - Intake Camshaft Position (CMP) Correlation Bank 2
• DTC P0019 : Crankshaft Position (CKP) - Exhaust Camshaft Position (CMP) Correlation Bank 2
Siis ei aita muud kui kõige kolme keti vahetus ja sellist tööd on päris palju ette tulnud.Olen aru saanud et lihtsalt pasast rauast ketid kleebiti vahepeal külge ja nüüdseks ka tooteuuendused olemas.2008 seda muret enam eriti ei esinenud.
#07-06-01-013B: LP1, LY7 MIL/DTCs P0008, P0009, P0016, P0017, P0018 or P0019 (Replace Primary Drive and Both Secondary Drive Timing Chains) - (Jun 18, 2008)
Subject: LP1, LY7 MIL/DTCs P0008, P0009, P0016, P0017, P0018 or P0019 (Replace Primary Drive and Both Secondary Drive Timing Chains)
Models: 2007 Buick LaCrosse/Allure
2007 Cadillac CTS, SRX, STS
with 2.8L HFV6 or 3.6L HFV6 Engine (VINs T, 7 -- RPOs LP1, LY7)
Attention: The bulletin does not apply for 2008 model year 2.8L HFV6 or 3.6L HFV6 Engines.