Page 1 of 3
82a deville vs 5.7 moto
Posted: 19 Jul 2010, 21:14
by Hunnev
Tere,
andke mulle nõu, omal plaanis 4.1 v8 välja vahetada 5.7 v8 vastu, viimasel peal sammuti monopritse (chevy van-i mootor)
on asi teostatav ? Jah tean et kõik on teostatav, aga kas seal asjad ühilduvad monopritse nt ja muud asjad?
Re: 82a deville vs 5.7 moto
Posted: 19 Jul 2010, 21:20
by ain
no kindlasti ei ühildu ajud - st pead jätma ka 4.1 aju alles ja sealt kaudu mingeid asju püüdma - nagu näiteks kogu armatuurinäidundust jms.
Teise motoga pead ka selle oma aju külge sokutama.
Ma sellisel juhul pigem kiikaks juba LT1 või lausa veelgi uuemate motode poole - töön sama aga oomph´i tuleb pärast märksa paremini rattast välja.
Füüsiliste mõõtude poolest istub näiteks sellele kerele ka 500cid vahele - ainult mootoripadjad/jalad pead 368cid omad leidma.
Re: 82a deville vs 5.7 moto
Posted: 19 Jul 2010, 21:30
by Hunnev
kas ma olen valesti aru siis saanud, ma teadsin et kõik 5,7 med on lt1 motod :D ``?
omal plaan kui moto vahel siis uus hotcam nukk uued klapi vedrud sisse ja väljalase teha ära...
moto alla pista ca 20-30k raha vähe lõbusam sõita
Re: 82a deville vs 5.7 moto
Posted: 19 Jul 2010, 21:36
by ain
valesti jah. 5,7 on iidamast aadamast Chevydel karpaga peal olnud, siis tuli monopritse 5,7, millalgi 90ndate alguses vist ja LT1 pakuti Caddy Fleetwoodile aastatel 94...96
Re: 82a deville vs 5.7 moto
Posted: 19 Jul 2010, 21:37
by 90Deville
Ilmselt pead jah mootorile bussi enda aju jätma, olenevalt sellest mis aasta bussist sa räägid vöib ka käiguvahetus ajuga seoses olla, kui kavatsed köik asjad bussi omad panna.
Samas Cadyl on salongis ainult idioodituled, saad mootoril möned andurid vahetada ja need peaks miski külaelektrik kah tööle suutma panna, ehk siis akulaadimine, ölituli, ja keemaminemine.
Niiet ma ei usu et seda originaalset analoogarvutit vaja pruukida on.
Köik 5.7 ei ole lt1d sugugi, ja miski 80löpu van annab umbes tugevad 160hj välja, niiet miskit lillelist pole seal.
Re: 82a deville vs 5.7 moto
Posted: 19 Jul 2010, 21:40
by ain
ah jah, muidugi - Intsul õigus, ma ajasin esiveolistega segi, seal oli juba asisem salongikompuuter sees.
Re: 82a deville vs 5.7 moto
Posted: 19 Jul 2010, 23:25
by Hunnev
selge selge, eks ma olin mõelnud kah et bussi enda aju ja süsteem peale pookida, sedasi vähe lihtsam, mis teeb 5.7 motost LT1 mootori ?
LT1-l on siis miskid oma pead nukad väljalase sisselase jms vaid mootori alumine ots on siis vaid 5.7 ?
mis hinnaga liigub LT1 mootorid ? täna mulle pakuti 25000 koos kastiga, ise pean seda kalliks.
eks ma mõtlesin tegelikult jah sinna LT1 peale pookida, kui teha siis juba normaalne asi, samas suuremat väga ei taha sinna, pole kiirendus auto, aga vähe kummisuitsu tahaks ikka teha, praegune 4.1 ei suuda isegi väga kruusapeal midagi teha.
Re: 82a deville vs 5.7 moto
Posted: 19 Jul 2010, 23:33
by DevilDeville
25 koos kastiga on kallis jah. lase parem usast värskemaotsa 6.0 trucki mootor tuua koos kastide ja ajudega selle raha eest. paha ei tee ka sevi mootorite põlvnemine endale selgeks teha.
Näiteks siit
Re: 82a deville vs 5.7 moto
Posted: 19 Jul 2010, 23:34
by 90Deville
Pole kunagi viitsinud eriti süveneda, a minu teada on köik asjad erinevad tava 5.7mest.
25k on niijanaa, ilmselt saab ka odavamalt.
Ise plaanisin samale kerega seda uuemat 5.3 vahele toppida, veidi alla 300hj, öko ja uuem tehnika.
Lt1 on ikka päris vana asi juba siiski.
Re: 82a deville vs 5.7 moto
Posted: 19 Jul 2010, 23:49
by Hunnev
mulle ka pakutakse 5.3 motot koos ajuga, äkki peaks siis sellepeale mõtlema, tahtis raha vist 5-7 k see tundub täitsa niisama siis ju käes olevat ??
Re: 82a deville vs 5.7 moto
Posted: 19 Jul 2010, 23:54
by Indrek_S
Sellisele raskele vaalale küll hotcam nukka sisse visata pole vaja. Moment läheb alla ja kõrgemate pöörete peale, ei saa foori tagant minemagi....
Re: 82a deville vs 5.7 moto
Posted: 20 Jul 2010, 00:04
by Hunnev
hmm.. võib õigus olla...
kas jõuame sinna et seda vaala ei saagi liikuma ? :D
Samas ma tean et see ei ole kiirendus auto ega midagi, aga see auto meeldib mulle ja jällegi tahaks vähe nobedamalt liikuma saada, seega peaks midagi ettevõtma, ja kuulaks mida te mulle pakuks välja.
raha oleksin nõus alla investeerima aalaa jupi alla ca 20 tuh, jah tean et mikidemaalt saaks tellida seda ja teist, kuid soosin siiski siit osta midagi, lihtsam ja vähem nussi.. ja kiirem.
Nii et andke aga tuld

Re: 82a deville vs 5.7 moto
Posted: 20 Jul 2010, 00:43
by DevilDeville
küsitud hind toimiva 5.3 eest on igati mõistlik. võid julgelt seda teed minna. jõuab ta tahoesid ja subukaid vedada, veab ka kergemat deville viisakalt. ainsa muudatusena soovitaks topeltväljalaset, peamiselt hääle pärast.
Re: 82a deville vs 5.7 moto
Posted: 20 Jul 2010, 10:05
by 90Deville
Nu optimaalseim tänapäeva mootoritest oleks vast too 6.2l kone mida escalaatoritele vahele topitakse, 400hj ümber produtseerib. Kuna ta suudab seda laz-bussi suurust kolakat vägagi nobedalt sajani visata siis vana pisikese deville liigutamine peaks talle nii kerge olema et ilmselt ei tule isegi mootorit käima panna enamus ajast.
Kahjuks pole keegi mulle seda pakkunud kulupöhise hinnaga, sellepärast olengi jäänud toda 5.3 vaatama ise.
Re: 82a deville vs 5.7 moto
Posted: 20 Jul 2010, 10:13
by Hunnev
nonii, mul veel viimane küsimus et kas mu th400 kast istub kokku 5.3 mootoriga ? ja kui ei siis mis valemid on olemas see sinna istutamiseks ?