Page 1 of 1
Taga uriseb, 97 DeVille
Posted: 16 Mar 2010, 20:55
by paraddoxx
Tervitus taas. Ei tea kas nüüd muretseda aga auto tagaosas keegi uriseb. Eriti käivitamise ajal kui süüte sisse saan, hiljem aeg ajalt. Kas miski hakkab töölepingut üles ütlema või see loomulik uriseja?
Re: Taga uriseb, 97 DeVille
Posted: 16 Mar 2010, 21:09
by ain
laseb koer pagassist välja. no või toida teda vähemalt
Aga ei häda - uriseb kompressor mis tagaamorte pumpab. Kui väga tihti seda teeb, siis tõsta üles ja vaata - ehk mõni voolik praguline/augustunud.
Re: Taga uriseb, 97 DeVille
Posted: 16 Mar 2010, 21:17
by paraddoxx

ei tea kas ikka lasen vast marutõbine siin need igasugu viirused
a oskad öelda kui peaks vollade viga olema mis lõbu maksta võib?

Re: Taga uriseb, 97 DeVille
Posted: 16 Mar 2010, 21:24
by ain
voolikud on tavalised plastmaterjalist tükid - mõlemast amordist üks jookseb kompressorisse.
minu FWB puhul oli üks kuidagi vastu summutit pisikese pilu sisse põletanud.
Muidugi, kui ta sul väga tihti tiksub (nii korra paari minuti jooksul ja pikalt - 10-20sek on normaalne) siis peaksid ehk vaatama kompressori remondi teemasid - ehk filter vettinud ja jääs praeguste ilmadega või hullemal juhul asi ise õhtus.
Klubilane blood sind kindlasti aitab, ta neid lahti kiskunud...
Re: Taga uriseb, 97 DeVille
Posted: 16 Mar 2010, 21:40
by paraddoxx
Ok tänud a ise kahtlustan miskit parempoolset tagumist, sest kui sai pesulas käidud siis pesulatüüp mainis et tagumise rattajuures sisiseb.loodame siis et aind volla viga. A väga kallis see vist ei ole?
Re: Taga uriseb, 97 DeVille
Posted: 16 Mar 2010, 21:48
by ain
vast üle kümneka ei suuda sa siit sellise mõõduga plasttoru leida.
Re: Taga uriseb, 97 DeVille
Posted: 16 Mar 2010, 23:16
by mats36
Üldiselt on need süsteemid 97 Deville peal täiesti lollikindlad. Ei lähe kergelt katki jms. Tõsi, võibolla vooliku või siis vooliku kinnituste viga vahest võib olla. Aga kompressor töötab raudselt terve auto eluaja ja kõrguseregulaator samuti. Ainukene kallim investeering on siis, kui uued amordid osta. Nende vahetamine oleneb kõik sellest mis teedel sõidad ja kas pagasniku luuk veel kinni läheb. Üldiselt nt võib ka olla Devillest vanemate Cadillacide puhul juhtmetes viga. Oma Eldol vahepeal tekitasid ka muret ära mädanend/oksüdeerunud juhtmeotsad.
Põhimõtteliselt, kui ta sul väga palju ei pumpa ning ikka kõrgel seisab. Ei maksa muretseda. Igaks juhuks võid lasta teeninduses pilk peale heita kui ise ei oska vaadata.
Re: Taga uriseb, 97 DeVille
Posted: 17 Mar 2010, 14:33
by blood
kindlasti loe manuaali st millal ta sul urisema peaks ja millal siis tegelikult uriseb:) st. käivitamisel peab urisema, kaalu juurde lisamisel uriseb(kui taha keegi istub või pagasnikusse midagi lisad), seiskumisel ka uriseb...muusosas on ta suht vaikne. Üldiselt kui ikka uriseb koguaeg(FWBl oli tuli ka armatuuris: levelride..ei tea kas devillel see on) ja lased tal sisistada....siis on lõpptulemus ikkagi kompressori surm: ise seda korra teinud:P St ühelhetkel hakkabki tühja peksma kuni vaene kolvike otsa saab sees ja kui sa n.ö remondini jõuad ja n.ö lekke avastad siis enam ei jaksa see kompressor sul õhku vajalikul määral anda.
Ebays on ka saadaval kompressoreid täitsa ( põhi vahe kõigil n.ö kinnitustes ja pistikus.. sisu on peakõigil sama st ananb ka n.ö FWB omast teha Deville oma ja vastupidi -ise seda teinud..kuna usast müüügimees kinnitas,et sobib ja ildi oli õige..aga sain ikka deville oma:P : kui vana kompressor olemas siis ümber tegemine on vaid nokitsemise töö).
Voolikuid ja amorte sain ka rockautost mõistlikku hinnaga.