Page 1 of 1
ukseklaaside eemaldamine- deville 1965
Posted: 05 Nov 2009, 11:18
by karupuhh
Mis otsast tuleks alustada ukseklaaside eemaldamisega? Kas algul tuleks katsuda ülevalt praost, kus klaas üles-alla liigub, klaasi kinnituspoldid lahti saada ja klaas eemaldada ja siis mehhanismide kallale asuda või kõigepealt hoovastikud kere küljest lahti ja siis saab eelpool mainitud poltidele kuidagi paremini ligi?
On seal mingeid nippe või soovitusi- näiteks reguleeritavate poltide asendid katsuda üles mõõta, et hiljem tagasipanek lihtsam oleks?
Kui on vajalik klaasi asendi (üleval või all) muutmine, siis see tundub hetkel võimatu- kus ei tööta mootor, kus ei tule voolu peale jms. Mootorit ka nagu maha ei saa kuna mootori kinnituspoltide koha peal pole pleki sees auke
Ei tea kas esiklaas õnnestub ise kätte saada või tuleb spetsialist tellida? (liistud olen juba ära kangutanud ning tundub teine liimitud olevat)

Re: ukseklaaside eemaldamine- deville 1965
Posted: 05 Nov 2009, 12:53
by ain
ukseklaasid ikkagi pead saama kätte kui klaasi alumises servas 3 hoidvad polti lahti krutid. siis saad klaasi ülevalt ilusti kätte.
Mootoritel proovi parem mass tekitada, küll nad siis tööle hakkavad - nad peaks saama korpuse kaudu keresse massi aga aja jooksul võib see olla viletsaks muutunud. Kogu hoovastikku vast pole vaja ära võtta, pärast lähed lolliks neid tagasi reguleerides.
Esiklaasi sain mina ise nii ära, et lõikusin ettevaatlikult seda liimi/kummimassi vaibanoaga, kuni pääses terastraadi läbi lükkama ja sõbraga siis üks salongist, teine väljast "saete" ettevaatlikult lahti.
Re: ukseklaaside eemaldamine- deville 1965
Posted: 05 Nov 2009, 21:34
by ain
panen sulle juhiuksest pildi ka - tõstuk on ülemises asendis ja ringidega on märgitud poldikohad, kuhu klaas kinnitub tõstemehhanismil.
ehk on abiks.

- juhiuks.jpg (196.27 KiB) Viewed 12888 times
sama tagumise kolmnurkakna kohta:

- tagaaken.jpg (185.35 KiB) Viewed 12889 times
Re: ukseklaaside eemaldamine- deville 1965
Posted: 16 Nov 2009, 23:58
by karupuhh
sain nüüd jälle veidi aega auto kallal nokitseda ja klaasid olen kätte saanud. Siit järgmine küsimus- tagumisel küljeklaasil servas kroomliist, mida tahaks kätte saada, et ülekroomimisele saata. Kas selle puhul on ainuvõimalik jõuvõtete kasutamine

või on ka mingi turvalisem lahendus?
Teine küsimus- ei tea kas lähipiirkonnas oleks ka keegi kes aknamootoreid parandada oskab või on mõistlik mikide juurest uus tellida :suspect ? Ühel mootoril näiteks ühenduse klemm läbi roostetanud ja ära murdunud (võib olla veel miskit aga see paistis kohe silma).
Re: ukseklaaside eemaldamine- deville 1965
Posted: 17 Nov 2009, 00:08
by ain
kroomliistu ja klaasi vahel on kummitihend, muud seal kinnituseks ei tohiks olla. Mõistusega sikutada, peaksid kätte saama.
Mootoreid on müüa mikis küll - kasvõi sama Jeff Willington Cadillacist saadab sulle vajadusel, neid poode on muidugi teisigi.
Aga enne kui hakkad tellima käi näiteks mõne vanakooli elektriku juurest läbi - sellise, kes asju vahetamisele lisaks ka parandada mõistab

Ehk saad näiteks ABst Erikuga (elektrik) kaubale või siis ehk hoopis Salve tänava geneka- ja starteriremontijad taadid aitavad - uuri järgi.
Re: ukseklaaside eemaldamine- deville 1965
Posted: 17 Nov 2009, 17:52
by karupuhh
ei tea kas seda kummitihendit saaks mingi asjaga leotada

, et ta lahti liguneks ja libisema hakkaks. Mul nimelt oli tegemist juba kinnituspoltide aluste kummitihendite kättesaamisega, mida põhimõtteliselt lõikasin noaga. (klaaside juures enam väga kangutada ei julge- esiklaas on juba seetõttu uus vaja

)
Re: ukseklaaside eemaldamine- deville 1965
Posted: 17 Nov 2009, 23:53
by DevilDeville
bensiin peaks mittekütusevoolikutüüpi kummile kenasti kallale minema a samas võib tavalise wd40 ludistamisest ka abi olla.
Re: ukseklaaside eemaldamine- deville 1965
Posted: 18 Nov 2009, 00:21
by ain
eks jah 44 aastaga jääb kummi päris tugevalt kinni.
Re: ukseklaaside eemaldamine- deville 1965
Posted: 18 Nov 2009, 09:46
by andres
Mina tegin rauasae lehest sellise konksu moodi noa, millega sai külgedelt juba rabedaks läinud kummi välja koukida ja kui küljed vabad, siis pole enam probleemi.