Page 1 of 1
anomaalia voolu kõikumisega
Posted: 21 Sep 2009, 22:18
by egonr
No nii aku saaga jätkub, täna siis tegin aku testi. Kõik oli ideaalse lähedases korras. Seega aku viga ei ole. Ampermeetriga mõõtsin voolu ära genekast välja tulevast kaablist nii, et panin kaugtuled, esi ja tagaklaasi soojenduse käima ja ampermeeter näitas stabiilselt 75-76 amprit. Ideeliselt on korras ning see ei kõikunud eriti tuuritamisel. Kõik tuled hakkasid küll kõikuma aga ampermeetri näit ei kõikunud ühte ampritki. Testriga mõõtsin voltide kõikumist aku pealt, samal ajal kui tuled kõikusid kõikusid voldid 0,2 ühikut, mis on pmst olematu.
olengi nüüd lõhkise küna ees, autoelektrik ütles et aku on korras, genekas on korras ja tema võtaks geneka maha teeks lahti ja puhastaks ära kõik mis puhastada annab ning kontrolliks üle kõik ühenduskohad. Samas tunnistas, et ei saaks olla ühendustes viga sest vool ei kõigu, samuti ei tohiks viga olla pingeregulaatoris sest vool ei kõiku selles ahelas.
On keegi sellise asja otsa komistanud ja kui on millest abi on saanud?
Re: anomaalia voolu kõikumisega
Posted: 21 Sep 2009, 23:00
by mty
no mina oma lolli peaga pakuks, et viga on kuskil peale laadimise osa...ehk siis kaitsmeplokki minevas juhtmestikus v6i sealt edasi minevas juhtmestikus...v2listada ei saa ka kaitsmeploki kyljes olevaid yhendusi...
Re: anomaalia voolu kõikumisega
Posted: 22 Sep 2009, 20:02
by saabotska
Kas viga on ainult selles et tuled vilguvad?
Re: anomaalia voolu kõikumisega
Posted: 22 Sep 2009, 20:36
by egonr
tuled vilguvad jah... kord viskas kurvis ära roolivõimu tagant ma ei tea kas need on seotud aga ma arvan et on... puhur salongis näiteks kõigub ka puhuri võimsus kui automaatse peal on... nagu edasi tagasi edasi tagasi kiiresti... ja see kõik peamiselt toimub valgusfoori taga seistes või sealt ära liikumisel...
Re: anomaalia voolu kõikumisega
Posted: 22 Sep 2009, 20:54
by mty
rooliv6im ja genekas peaksid sama rihma peal olema :roll:
Re: anomaalia voolu kõikumisega
Posted: 23 Sep 2009, 12:28
by saabotska
Mul rääkida 2 lugu umbes samade sümptomitega. Et ühel hetkel ei saanud autot enam käima ( aku oli uus ), tuled vilguvad jne. Põhjuseks oli mõlemal juhul massi puudulikus. See et roolivõim hetkeks kadus, selle kohta ei oska midagi arvata. Kui need asjad üldse on omavahel seotud.
Re: anomaalia voolu kõikumisega
Posted: 23 Sep 2009, 12:38
by egonr
kuidas seda massi puudlikust likvideerida?:)
Re: anomaalia voolu kõikumisega
Posted: 23 Sep 2009, 12:48
by saabotska
Massi juhtmed üle vaadata. Ühendused puhastada.
Ma konsulteerisin huvi pärast meie elektrikuga ka. Tema esimene pakkumine oli pingeregulaator või siis on 1 dioodsild maha põlenud. Aga lisas et see kõik on vaid teooria. Niiet soovitan elektriku juurde minna, foorumis autot remontida pole võimalik

Re: anomaalia voolu kõikumisega
Posted: 23 Sep 2009, 13:22
by imre007
Minu masina tulede vilkumine oli põhjustatud vigasest pingeregulaatorist,kusjuures service tester ei tuvastanud seda,kuid pige kõikus imelikut
Re: anomaalia voolu kõikumisega
Posted: 23 Sep 2009, 15:52
by egonr
tänud, võtan teadmiseks ja võtan geneka maha
Re: anomaalia voolu kõikumisega
Posted: 23 Sep 2009, 18:37
by Rein
Minul oli mass üheks tulede vilkumise põhjuseks. Massi juhe võib olla ka klemmi kinga sees oksüdeerunud. See ei pruugi lihtsalt peale vaadates avalduda.
Re: anomaalia voolu kõikumisega
Posted: 20 Mar 2010, 12:56
by egonr
No nii sain siis nüüd jälile milles jama on.
Kuna mul ilmselt selline probleem, et kui jätsin auto seisma, keerasin süüte välja, panin lukku... siis lampi läksid piduri tuled põlema ja kustusid ära... täiesti suvaliselt... ja seda miks ta nii teeb ma ei tea veel kas keegi teab? pidavat mingi odav asi olema mis on vaja ära vahetada...???
Aga kui ma kaitse välja võtsin.. ( loe pidurid tuled ei tööta ) kadus ka voolukõikumise jama ära.. Kõik käib nagu kellavärk.