Küsimusi seville kohta?
Re: Küsimusi seville kohta?
kui sul on Bose raadio siis jah on igal kõlaril eraldi võim - ukse kõlaril on ta ukse sees, valjuka/kõlari küljes.
Neid saab ka parandada, kui elektroonika viga. Kui on aga valjukas ise läbi minemas ja krabiseb, pead romulaid külastama?
Neid saab ka parandada, kui elektroonika viga. Kui on aga valjukas ise läbi minemas ja krabiseb, pead romulaid külastama?
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Re: Küsimusi seville kohta?
Bose on ta jah. Ega seda uut kõlarit ei taha eriti osta jah, hind suht krõbe 

Re: Küsimusi seville kohta?
vaata kõigepealt, kas valjuhääldi ise ei käi vastu mähist - liiguta teda ühtlaselt sissepoole - kui krõbiseb, siis nässus. Juhtmed muidugi enne tagant ära.
Ja ma arvan, et mõne lammutaja käest saad ehk korras kõlli soodsamalt, kui jupimüüja käest.
Ja ma arvan, et mõne lammutaja käest saad ehk korras kõlli soodsamalt, kui jupimüüja käest.
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Re: Küsimusi seville kohta?
Kõlar korras
võtad ukse seest ära, mängib nii nagu peab. Paned tagasi keerad kinnituskruvid kinni pläriseb jälle. Lõpptulemusena panin kokku tagasi ja jätsin ühe kinnituskruvi panematta ja töötab normaalselt. Uurisin juhtmeid ka need terved, ning võimendi ei asu ukse sees vaid kusagil mujal

Re: Küsimusi seville kohta?
nojah - ma pole 2001 aasta autot ise näinud - ehk tal sis juba võimendid tagaistme seljatoe taha viidud, muidu on nad ikka sama kõlarikasti sees, mille külge valjuhääldi kinnitub

ja võim ise:


ja võim ise:

„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Re: Küsimusi seville kohta?
nojah - ma pole 2001 aasta autot ise näinud - ehk tal siis juba võimendid tagaistme seljatoe taha viidud, muidu on nad ikka sama kõlarikasti sees, mille külge valjuhääldi kinnitub

ja võim ise:


ja võim ise:

„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Re: Küsimusi seville kohta?
Nii nüüd on plaan vahetada vasak veovõlli simmer. Mind huvitaks siis veovõlli kinnitusmutri pingutusmoment ( ma vähemalt arvan et see on tähtis ). Kes teab?
Re: Küsimusi seville kohta?
Kes räägib mulle kütuse näidiku kohta. Nimelt pole ma kordagi auto omamise ajal näinud põlemas hoiatus tuld ega kuulnud ka vastavat heli mis peaks tekkima kui jõuvesi lõppema hakkab. Sõitnud olen lausa nii et näidik on täiesti põhja kukkunud aga ei midagi. Siis seal menüüs liikudes jõuan kohani kus näitab et palju veel sõita saab, seal näitab et fuel level low aga ikkagi mitte mingit hoiatust. Kahtlane :suspect
Re: Küsimusi seville kohta?
Peaks kindlasti tegema uksekella laadse hoiatusheli ja armatuuril vilkuma Fuel Level Low juba enne kui seier päris põhja vajub. Kuskil 50km enne kui range nulli jõuab ta enam numbrit seal ei näita ja ütleb lihtsalt et vähe on kütust..
Ja kui mu mälu mind ei peta siis peaks mingist hetkest ka karjuma et Fuel Level Very Low.. aga siin ma võin eksida
Ja kui mu mälu mind ei peta siis peaks mingist hetkest ka karjuma et Fuel Level Very Low.. aga siin ma võin eksida

SLS ´97
Re: Küsimusi seville kohta?
Eip minul ei tee ta midagi. Paak peaks olema miskine 70 või 71 liitrit. Sõitsin mingi päev paagi tühjaks, miskised 5-6 liitrit oli veel sees kui tanklasse läksin. Ei mingit hoiatust ega midagi.
Re: Küsimusi seville kohta?
sul ehk paagi juures miskine pistik lahti?
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Re: Küsimusi seville kohta?
Need pistikud asuvad kus? Kuskil põhja all? Kunagi tegelesin lekkiva pagasnikuga siis nagu ei näinud põhjamati all küll ühtegi kaablit ega pistikut. Aga kas lahtine pistik ei peaks mõjutama ka näidikut ennast? See töötab nii nagu peab ja tundub et näitab isegi täpseltain wrote:sul ehk paagi juures miskine pistik lahti?
Re: Küsimusi seville kohta?
ma siin lahmin praegu täitsa huupi unise peaga (sai poole ööni wrankut uputatud) aga minu loogika järgi võiks olla see warning kiri ühendatud samasuguse klemmlülitiga benamõõturi/reostaadi peal, mis tavalisel autol paneb põlema bensutulukese. Caddy puhul siis annab impulsi ajusse ja sealt väiksed mehikesed jooksevad armatuuri alla ja kirjutavad sõnumi sulle.
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Re: Küsimusi seville kohta?
ain wrote:ma siin lahmin praegu täitsa huupi unise peaga (sai poole ööni wrankut uputatud) aga minu loogika järgi võiks olla see warning kiri ühendatud samasuguse klemmlülitiga benamõõturi/reostaadi peal, mis tavalisel autol paneb põlema bensutulukese. Caddy puhul siis annab impulsi ajusse ja sealt väiksed mehikesed jooksevad armatuuri alla ja kirjutavad sõnumi sulle.

Rääkides veel lekkivast Seville pagasnikust. Miskiseid välismaa foorumeid uurides selgus et tegu tüüpveaga. On kellelgi kokkupuuteid olnud. Ma olen küll sealsete näpunäidete järgi igast asju liimind ja tihendand kuid ikkagi tuleb veel kuskilt natuke sisse ja hetkel tundub et ainuke asi mis on tegematta on pagassi luugi tihendi vahetus. Mis arvestades veetilku luugi üla serval kohe tihendi ääres on loogiline samm.
Re: Küsimusi seville kohta?
lekkimisest oli siin ka juttu kuskil - otsi.
aga kõige mõistlikum, roni pagassi taskulambiga ja las sõber laseb voolikust vett peale - ehk nii avastad lekkekoha.
aga kõige mõistlikum, roni pagassi taskulambiga ja las sõber laseb voolikust vett peale - ehk nii avastad lekkekoha.
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).