Page 5 of 9

Re: 76 eldorado taastamine

Posted: 11 May 2009, 22:18
by wagoneer
Seal tundub jah,et on millegi pärast eest see kaan kunagi juba maha võetud. Ja siis ongi ilmselt uuesti tagasi kolgitud see flants.
Ain on sul äkki mõni spets tõmmits selle tirimiseks?
Ega väga ei tahaks kuumutada seda, enne katsetaks kõik muud nipid ära

Re: 76 eldorado taastamine

Posted: 11 May 2009, 22:20
by ain
mul oli ka selline poolpidune ja napilt otsa ulatuv tõmmits - laenasin tuttavast töökojast.
Aga ehk Erkkil on vajalik olemas? Kui pole, saan muidugi selle sulle välja ajada, millega ise nikerdasin...

Re: 76 eldorado taastamine

Posted: 11 May 2009, 22:29
by wagoneer
Ma kasutasin sellist kus keskelt surub polt vända otsale ja kõrvalt keerad tõmmitsa korpuse sinna flantsi külge kahe poldiga kinni ning siis keerad seda keskmist polti peale. Kas kasutasid ka midagi sellist või tõmbasid kolmeharulisega?
ain wrote:mul oli ka selline poolpidune ja napilt otsa ulatuv tõmmits - laenasin tuttavast töökojast.
Aga ehk Erkkil on vajalik olemas? Kui pole, saan muidugi selle sulle välja ajada, millega ise nikerdasin...

Re: 76 eldorado taastamine

Posted: 11 May 2009, 22:39
by ain
samalaadne oli jah.

Re: 76 eldorado taastamine

Posted: 12 May 2009, 13:38
by wagoneer
Kuna eile öösel kuidagi und ei tulnud sai see kuramuse flants ette võetud uuesti.
Sai jube suure tõmmitsaga venitatud nii,et naba paigast. Ja oh üllatust, ära tuli.
Selgus ka flantsi otsapeksmise põhjus.
Ilmselt on remondi käigus mingil põhjusel pandud teine damperi flants. Ja on see nüüd tingitud mingist aastakäikude erinevusest või krt teab millest aga kiilu soon on ligi 0,1mm väiksem kui kiil ise. Aga kuna kiil on kõvemast materjalist kui flants on ta omale uue karvase soone ikka lõpuks sisse lõiganud.
Ehk keegi pidi ikka parajalt uhmerdama enne kui otsa läks.
Kuna seda pornot enam tagasi ei pane sai asutud otsima korralikku ning sobivat flantsi.
Ehk kõne tuttavale sommile,et vot nüüd ja kohe sellist asja tarvis. Natukese aja pärast kõne tagasi,et sobilike mõõtudega jupstükk olemas ja homme keegi siiapoole tulev autojuht pistab asja taskusse. Jupstüki maksumus=0,5L Viru Valget :mrgreen:
Ja väike õpetlik tarkusetera,et kui ikka asi normaalselt kusagile peale/sisse ei lähe pole seda mõtet sinna endast suurema kuvaldaga taguda :bonk

Re: 76 eldorado taastamine

Posted: 15 May 2009, 15:09
by wagoneer
Täna on siis cady mootorile pidupäev. Saabusid MTS-ist nukk koos kangemate vedrude ja uute klapisääretihendite ning paremate klapihoidjatega. Samuti eelhäälestatud quadrajet. Lisaks sain kätte ka tihendisarja mootorile. Siinkohal suured tänus US-PARTS-ile kes hädast välja aitas tihenditega :beer
Lähipäevil nüüd mootorile uus värv selga ja vaikselt kokku panema. Mootori värv jäi ikka cady enda tumesinine.

Re: 76 eldorado taastamine

Posted: 16 May 2009, 22:57
by MiL472
Jõudu mootori ehitamisel! Mis parameetritega see nukk on? Küsin kuna MTS pakub mitut huvitavat nukka.

Re: 76 eldorado taastamine

Posted: 17 May 2009, 02:08
by ain
jutus telgus, et tegu mts10 nukaga, mis väääga konservatiivse lõikega on - hää tänavale igapäevaseks soliidseks ja vaikseks kulgemiseks.
Samas muidugi on ta tehasenukast teravam ja gaasipedaal rõõmustab selle settingu peale rohkem - ühesõnaga ärksam, kui tehasest tuli.

Re: 76 eldorado taastamine

Posted: 21 May 2009, 16:03
by wagoneer
Nukk on jah MTS10 mis peaks käima ilma igasuguse "lonkamiseta" kuid samas andma piisavalt lisa tänavale. Samuti lähevad sisse topeltvedrudega klapivedrud, mingid kangemad klapihoidjad ning MTS-i oma klapisääretihendite komplekt. Et uued vedrud paigaldada tuleb vedru alust kaanes natuke maha lihvida.

Eilse öö tulemusena siis asjad niikaugel,et mootoris sees uus nukk+liftersid, uus kett ja hammakad.

Re: 76 eldorado taastamine

Posted: 21 May 2009, 16:29
by ain
üks mõte veel - mina sinu asemel tahaks nuka sisse töötada vanade, pehmete vedrudega.
Kangete topeltvedrudega on nuka "harjavarrestamine" suht kerge tulema

Re: 76 eldorado taastamine

Posted: 21 May 2009, 17:21
by wagoneer
Suhtlesin MTS-i Martyga sellel teemal. Tema arvas,et kui on ilusti seda halli määret lisatud nii nukale kui liftersi aluspinnale, siis ei tohiks probleemi olla. Ta saatis mulle postiga ka õpetuse kolmel A4 lehel kuidas teha ja mida teha täpselt.
Lahe vana on igaljuhul.
ain wrote:üks mõte veel - mina sinu asemel tahaks nuka sisse töötada vanade, pehmete vedrudega.
Kangete topeltvedrudega on nuka "harjavarrestamine" suht kerge tulema

Re: 76 eldorado taastamine

Posted: 21 May 2009, 17:26
by wagoneer
Samuti eilse öö tulemusena on kõik jubinad mis peaksid olema sinist värvi, nüüd seda siis ka on.
Nüüd pole siis muud kui kokku ja raamile vahele tõsta ning kere kokku laduda.
Kõlab kuidagi lihtsalt igaljuhul :devil

Re: 76 eldorado taastamine

Posted: 21 May 2009, 17:31
by ain
Kõlab lihtsalt jah :evil:

Re: 76 eldorado taastamine

Posted: 23 May 2009, 11:18
by wagoneer
Mootori alumine osa koos ning käigukast reduktoriga ühendatud.
Samuti sai ühendatud mootor ning käigumajandus aga kahjuks pani fotokas pange ning sellest pilti pole.

Re: 76 eldorado taastamine

Posted: 25 May 2009, 21:32
by wagoneer
Täna jälle väike progress toimus. Mootor peal, poolteljed küljes, kere peale tõstmine ka ette valmistatud. Kuna maaler mind juba jalaga kubemesse taob auto puudumise tõttu, siis ilmselt järgnevad õhtud suht töised ja pikad tulevad.

Autol kasutatavad värvid suht isamaalikud on :hat