Page 5 of 6
Re: 94-Deville, Indrek
Posted: 19 Jul 2011, 18:09
by blood
tore ui põnevust jagub

Aga Cadyga tripil käimine on päris kena julgustykk arvestades su tulede kirjeldusi

Re: 94-Deville, Indrek
Posted: 19 Jul 2011, 20:10
by 90Deville
No kui oleks esimest korda seda kirja näinud siis vast poleks rutanud riigipiire ületama, a kuna ta on suht suvaliselt enne kah umbes kord-paar aastas seda kirjutanud siis ei pödenud eriti. Samuti tean et köigepealt jääb ölisurve puudumisel klapiajam koos hüdrotöukuritega kuivale ning see on juba körvaga kuulda ilusti, kuna aga mootor käis sama maheda häälega edasi kui koguaeg siis ei kahtlustanud eriti tolle kirja paikapidavust.
Eks mul on see auto juba olnud ka möned aastad ja enamuse temaga trikkidega tuttav, teepeale otseselt on jätnud mind vaid üks kord Arlandal kui roolivöimu rihmaratas pihustus tükkideks pumba kokkujooksmise töttu. Rihmaratta olid ingenjöörid igaksjuhuks plastmassist teinud, ilmselt et mitte rikkuda perfektset kaalujaotust rauast rattakesega tollel ringradadele möeldud spordiautol

Re: 94-Deville, Indrek
Posted: 01 May 2012, 15:23
by 90Deville
Teema selleaastaseks täienduseks vöib lisada, et pärast eelmise hooaja löpetamist vörus on nüüdseks külge saand uus tühikäigumootor, ölisurveandur ja ka uus öli+filter.
Söitnud rohkem enam pole, talvitus garaazis esimest korda minu omanikuks olemise ajal.
Re: 94-Deville, Indrek
Posted: 15 Jul 2012, 19:49
by 90Deville
Krt, koogeldasin ja moogeldasin, a vat ei leia kuskilt et palju vöiks sellel autol käruvedamise vöimekus olla?
Passis on huvitavad numbrid nagu ikka neid arkis välja möeldakse....piduriteta 500kg ja piduritega 1100....ühesönaga zubrjonokiga vöiksin läbihäda kaubavedusid teostada.
Mu fcking 406l on 1560kg piduritega käru lubatud kaasa tuua ja see nö auto kaalub cadyst paarsada kilu vähem ise.
Leiaks kuskilt mingid ametlikumad andmed, siis ma jalutaks arki neid asju parandama, a ei leia kuidagi.....
Re: 94-Deville, Indrek
Posted: 15 Jul 2012, 20:46
by ain
kas owners manualis pole?
mingi leht muidu ütles nii: Tongue weight is 350lbs and trailer max capacity 3500lbs elik mingi 1587kg?
Re: 94-Deville, Indrek
Posted: 15 Jul 2012, 20:55
by 90Deville
Öunijate manuaali mul pole, ainult serviisimanuaalid. Ja seal pole. tolle 350/3500lbsi leidsin ise kah kuskilt, a ei olnud eriti ametliku näoga inf nagu.
Re: 94-Deville, Indrek
Posted: 15 Jul 2012, 21:03
by DevilDeville
Sellelt lingilt mis saatsin konksukohta, vaata tootja ning kirjuta talle, et saatku oma selle ja selle mudeli serdid. nuh, et sul on selline all massinal a papreid pole. Mudugi võib äda tekkida siis, kui konksu näha tahetakse.
Re: 94-Deville, Indrek
Posted: 16 Jul 2012, 12:17
by Maur
90Deville wrote:Öunijate manuaali mul pole, ainult serviisimanuaalid. Ja seal pole. tolle 350/3500lbsi leidsin ise kah kuskilt, a ei olnud eriti ametliku näoga inf nagu.
mul peaks olema selline asi olema, kui kolimisega kuhugi kindlasse kohta pannud pole, võin õhtal piiluda, kas on miskit kirjas selle kohta
Re: 94-Deville, Indrek
Posted: 16 Jul 2012, 13:23
by ain
nuuh, meil mõistagi owners manualid alla laetavad
http://forum.cadillacclub.ee/viewtopic.php?f=1&t=1500" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: 94-Deville, Indrek
Posted: 16 Jul 2012, 13:26
by 90Deville
Vana indiaanlane ütleb, et see kes seda juba ammu lugenud on, ei pea enam teistkorda lugema hakkama.
Tratki ei ole seal, ainult mispidi istmepeal olla ja kuhusuunas turvavöö käib....
Re: 94-Deville, Indrek
Posted: 06 Aug 2012, 20:24
by 90Deville
Krt, möistus hakkab vaikselt otsa saama selle käruteemaga.
Käisin Arkis ära, seal öeldi et lampi mu jutupeale nad muuta midagi ei saa, vaja on töestust et asi on nii nagu ma ütlen. Kirjastasin siis viikingmotorsisse, kust tuli suht kiirelt vastu selline kiri:
Kahjuks pean teatama, et meil ei ole võimalik selle auto tehnilistele andmetele ligi pääseda. Ilmselt auto vanuse tõttu. Sõiduki lubatud masside ametliku päringu saame teha aga see maksab 260 EUR !!
Selleks on vaja:
*VIN koodi
*Auto registreerimistunnistuse koopiat
*Auto omaniku isikut tõendava dokumendi koopiat
*Auto omaniku tel numbrit
Dokumentide käsitlus võtab aega 2-4 nädalat.
Lugupidamisega,
Danel Piil
Garantiijuht
OPEL/SAAB/CADILLAC
Viking Motors AS
Krt kus oleks vaja mingit manuali kus see köik kirjas on....ilmselgelt ei kavatse ma juutidele sentigi maksta sellise teabe eest, veelvähem 260euri.
Arkis tsekiti arvelolevad sama aasta devilled üle, neid oli 6tk, ja 4jal oli 0 pandud kärumass, ning ühel 1250 ja 650, jasiis muidugi minu 500 ja 1100. Selles valguses vöib vist önnelik olla et üldse vöin miskit vedada.
Vaadati ka üle, et kes see oli kes mu autole kunagi tüübikinnituse tegi ja need lambipealt vöetud andmed sinna sisestas, pidavat olema vanem ja lugupeetud kodanik tehnoosakonnast. Mu irvitamise peale et kuidas lgp teadur siis alguses ka ntx 100kw reaalsusest vöimsama mootori(mida maailmas olemas pole) sisse kandis vastust ei teatud....
Tehke abi kuidagi

Re: 94-Deville, Indrek
Posted: 06 Aug 2012, 21:00
by DevilDeville
http://www.hitchestogo.com/curtinstruct ... 52_INS.PDF
mine näita ahvidele seda paprit. toredad humanoidid kindlasti teavad täpselt, et mikimaa elupõline konksutootja ei tea võrreldes nendega moonigi.
Re: 94-Deville, Indrek
Posted: 06 Aug 2012, 21:18
by ain
kuna Caddyle minu teada ei pandud konksu tehases, siis peakski konksutootja papper pädev olema. Siis muidugi oleks vaja et antud konks vastaks ka esitatavale paprile...
Re: 94-Deville, Indrek
Posted: 06 Aug 2012, 21:23
by 90Deville
Ok, jätab selle teema ilmselt pooleli, leidsin mingid väga halvad numbrid
Järelikult söidan edasi löhenäoga seniste andmetega.
Re: 94-Deville, Indrek
Posted: 07 Aug 2012, 00:05
by Rein
Mis mõttes halvad, palju need siis teisendades on?