Page 5 of 9
Re: 1989 DeVille 4,5
Posted: 16 Oct 2010, 22:58
by Rein
F31 ja F32 alles. Täna siis panin külmjoodete otsingust tulnud ajud peale. Mingi hetke pärast kadus jällegi kütuse displei ja samas esimesed vendid huugasid endiselt täiega ja konti järgi ei võtnud. Ilmselt peab vist ikkagi uued ajud ostma.
http://www.automotiveforums.com/t315884 ... l_fwd.html" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Manuaali piltidelt leidsin mingi joonise kus vihjab in-car temperature sensor, aga mul seal sõrme jämeduse toru ots täitsa tühi, seal kinda laeka taga. Ei oska seda kuhugi panna, puhurite kopsiku juurest see voolik algab, arvasin, et ehk nagu Opel Omegal saad purgi jooki jahutada, aga sahtli seinas polnud auku, kust see läbi pista, nii et ei leidnudki siiani kohta sellele

Ilmselt sealt midagi puudu.

Homme uurin, et kas see sensor sisi kruviga kusagil küljes ja voolik tagant ära kukkunud.
Re: 1989 DeVille 4,5
Posted: 16 Oct 2010, 23:49
by Rein
Studeerisin veel teemat. Vente juhib BCM ja kliima pumba lülitust jällegi ECM. Omavahel tiirutavad andmeid ringi. Kui juhtmed kõik terved, siis karbid vagad ilmselt.
Re: 1989 DeVille 4,5
Posted: 17 Oct 2010, 16:26
by Rein
Väike ülevaade ajude info vahetusest. Aga nii öelda ahju korpuse küljest veel mingi asi ära kruvitud . 2 kõrva on küljes olnud ja selline näpu jämedune auk

. Lisan pildi ja studeerin kirjandust. "Mõttetu auk, aju kinnitus katab selle ära

" Salongi anduri leidsin üles ja lükkasin toru sappa. Miskit ei muutunud.
Re: 1989 DeVille 4,5
Posted: 18 Oct 2010, 00:17
by Rein
Et kui kellegil oleks aega kiir korras lühike tõlge öelda, sellele, et vendid töötavad kogu aeg, siis oleks jube hea küll. Laiemas laastu shakkan sõna haava google kaudu lihtsalt tõlkima

Re: 1989 DeVille 4,5
Posted: 18 Oct 2010, 00:21
by Rein
Lubas ainult kolm korraga laadida.
Re: 1989 DeVille 4,5
Posted: 18 Oct 2010, 00:22
by ain
vast sinule vajalik on "cooling fans control" - jahutusventikate osa siis. "coolant fans run in high speed" - vent/vendid kogu aeg max kiirusega töös.
Aga kas on max kiirus? Või keskmine hoopis sul?
Re: 1989 DeVille 4,5
Posted: 18 Oct 2010, 00:24
by Rein
Et siis nagu seda resistorit vaja kontrollida, aga kust kurrat selle oomid leian, või mis iganes. See jublakas on olemas küll ilusati seal, juhtmed ka küljes. Kui ostsin, oli see vahelt välja lõigatud

Ma ikka ühendasin tagasi ja kaotasin õhuliini ära. Ehk siis oehhh jah.
Re: 1989 DeVille 4,5
Posted: 18 Oct 2010, 00:28
by Rein
ain wrote:vast sinule vajalik on "cooling fans control" - jahutusventikate osa siis. "coolant fans run in high speed" - vent/vendid kogu aeg max kiirusega töös.
Aga kas on max kiirus? Või keskmine hoopis sul?
Millist kiirust vaja oon? Kõikidekl releedel on vool peal ja huugab alul kõige kiiremaga, siis järjest kakun releesid ära ja tempo langeb. Sry, voolu all on nad koguaeg, aga lülitus impulss on peal.

Kui veel meelde tuletada, siis kevadel kunagi tuli kapote alt kärsakat korraks, j aoli läbi põletanud ühe fusible lingi. Asendasin selle 30A kaitsmega, aga kui viimase lehe viimast veergu lugeda, siis seal seisab midagi ka seklle resistori ja fusible lingi ka kiire kiiruse kohta
The relay is energized and voltage is applied from fusible link D through both Coolant Fans Resistors for Low speed or directly to the coolant fans for high speed.
Relee on pingestatud ja pinge on rakendatud alates sulav link D nii läbi jahuti Fans Takistid jaoks madalal kiirusel või otse jahutusvedelik fännid suure kiirusega.
Oh jah. Et siis kui see kaitse on sulanud, siis lükkab julmalt järgi, aga mis selle relee siis vabastab, mis neid julmalt järel hoiab. Osad lahendused seal soovitavad siiski ka BCM välja ikkagi vahetada.
http://jeeptalk.net/lofiversion/index.php/t14114.html" onclick="window.open(this.href);return false;
väheke aimdust asjast.
Samas teise lehe kolmas punkt käseb ikkagi resistorit kontrollida

Re: 1989 DeVille 4,5
Posted: 18 Oct 2010, 05:09
by andres
Kui vent selliselt täiega annab, siis on külma talve oodata.
Re: 1989 DeVille 4,5
Posted: 18 Oct 2010, 10:25
by Rein
Võin sinu rahustuseks öelda, et järgmine asi mile kallale minna on koni kompressori lülitus. Niikaua, kuni külma tootja ei lülitu, pole talvega veel hirmu

Re: 1989 DeVille 4,5
Posted: 19 Oct 2010, 14:34
by Rein
Kolmandat päeva maadeldud siis auto ja manuaaliga, leidsin sellise tabeli. Selle test tõestas ka veel lisaks muudele sümptomitele lõpuks, et tuleb uus BCM muretseda.
ECC only, d puudus, ja ainult FDC puhul ka oli ekraan pime

Re: 1989 DeVille 4,5
Posted: 19 Oct 2010, 15:27
by ain
hoiame siis pöialt, et korda saaksid
Re: 1989 DeVille 4,5
Posted: 19 Oct 2010, 15:30
by Rein
ain wrote:hoiame siis pöialt, et korda saaksid
Nu ei oska jah rohkem kusagilt enam otsida. Konkreetselt see asi pani nüüd küll iiiile punkti. Täna ärkas raadium järsku ellu. Kukkus karjuma nagu

. Eks BCM juhib seda ka ja kella lasi siis ka lõpuks õigeks panna. Nii et mõtlen, kas oste tõmban või mõne poe kaudu selle jublaka.
Re: 1989 DeVille 4,5
Posted: 21 Oct 2010, 00:21
by Rein
BCM siis tellitud, tänud Ain ile ja Marti le, kes nõuga abiks olid

Re: 1989 DeVille 4,5
Posted: 21 Oct 2010, 10:39
by blood
igavesti tubli,et võiduka lõpuni asju ajad
