Page 5 of 9
					
				Re: 1989 DeVille 4,5
				Posted: 16 Oct 2010, 22:58
				by Rein
				F31 ja F32 alles. Täna siis panin külmjoodete otsingust tulnud ajud peale. Mingi hetke pärast kadus jällegi kütuse displei ja samas esimesed vendid huugasid endiselt täiega ja konti järgi ei võtnud. Ilmselt peab vist ikkagi uued ajud ostma.
http://www.automotiveforums.com/t315884 ... l_fwd.html" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Manuaali piltidelt leidsin mingi joonise kus vihjab in-car temperature sensor, aga mul seal sõrme jämeduse toru ots täitsa tühi, seal kinda laeka taga. Ei oska seda kuhugi panna, puhurite kopsiku juurest see voolik algab, arvasin, et ehk nagu Opel Omegal saad purgi jooki jahutada, aga sahtli seinas polnud auku, kust see läbi pista, nii et ei leidnudki siiani kohta sellele 

 Ilmselt sealt midagi puudu. 

 Homme uurin, et kas see sensor sisi kruviga kusagil küljes ja voolik tagant ära kukkunud.
 
			
					
				Re: 1989 DeVille 4,5
				Posted: 16 Oct 2010, 23:49
				by Rein
				Studeerisin veel teemat. Vente juhib BCM ja kliima pumba lülitust jällegi ECM. Omavahel tiirutavad andmeid ringi. Kui juhtmed kõik terved, siis karbid vagad ilmselt.
			 
			
					
				Re: 1989 DeVille 4,5
				Posted: 17 Oct 2010, 16:26
				by Rein
				Väike ülevaade ajude info vahetusest. Aga nii öelda ahju korpuse küljest veel mingi asi ära kruvitud . 2 kõrva on küljes olnud ja selline näpu jämedune auk 

 . Lisan pildi ja studeerin kirjandust.  "Mõttetu auk, aju kinnitus katab selle ära 

"  Salongi anduri leidsin üles ja lükkasin toru sappa. Miskit ei muutunud.
 
			
					
				Re: 1989 DeVille 4,5
				Posted: 18 Oct 2010, 00:17
				by Rein
				Et kui kellegil oleks aega kiir korras lühike tõlge öelda, sellele, et vendid töötavad kogu aeg, siis oleks jube hea küll. Laiemas laastu shakkan sõna haava google kaudu lihtsalt tõlkima  

 
			
					
				Re: 1989 DeVille 4,5
				Posted: 18 Oct 2010, 00:21
				by Rein
				Lubas ainult kolm korraga laadida.
			 
			
					
				Re: 1989 DeVille 4,5
				Posted: 18 Oct 2010, 00:22
				by ain
				vast sinule vajalik on "cooling fans control" - jahutusventikate osa siis. "coolant fans run in high speed" - vent/vendid kogu aeg max kiirusega töös.
Aga kas on max kiirus? Või keskmine hoopis sul?
			 
			
					
				Re: 1989 DeVille 4,5
				Posted: 18 Oct 2010, 00:24
				by Rein
				Et siis nagu seda resistorit vaja kontrollida, aga kust kurrat selle oomid leian, või mis iganes. See jublakas on olemas küll ilusati seal, juhtmed ka küljes. Kui ostsin, oli see vahelt välja lõigatud  
 
   
  
  Ma ikka ühendasin tagasi ja kaotasin õhuliini ära. Ehk siis oehhh jah.
 
			
					
				Re: 1989 DeVille 4,5
				Posted: 18 Oct 2010, 00:28
				by Rein
				ain wrote:vast sinule vajalik on "cooling fans control" - jahutusventikate osa siis. "coolant fans run in high speed" - vent/vendid kogu aeg max kiirusega töös.
Aga kas on max kiirus? Või keskmine hoopis sul?
Millist kiirust vaja oon? Kõikidekl releedel on vool peal ja huugab alul kõige kiiremaga, siis järjest kakun releesid ära ja tempo langeb. Sry, voolu all on nad koguaeg, aga lülitus impulss on peal.
 

 Kui veel meelde tuletada, siis kevadel kunagi tuli kapote alt kärsakat korraks, j aoli läbi põletanud ühe fusible lingi. Asendasin selle 30A kaitsmega, aga kui viimase lehe viimast veergu lugeda, siis seal seisab midagi ka seklle resistori ja fusible lingi ka kiire kiiruse kohta  
 
 The relay is energized and voltage is applied from fusible link D through both Coolant Fans Resistors for Low speed or directly to the coolant fans for high speed. 
  Relee on pingestatud ja pinge on rakendatud alates sulav link D nii läbi jahuti Fans Takistid jaoks madalal kiirusel või otse jahutusvedelik fännid suure kiirusega.
Oh jah. Et siis kui see kaitse on sulanud, siis lükkab julmalt järgi, aga mis selle relee siis vabastab, mis neid julmalt järel hoiab. Osad lahendused seal soovitavad siiski ka BCM välja ikkagi vahetada.  
 http://jeeptalk.net/lofiversion/index.php/t14114.html
http://jeeptalk.net/lofiversion/index.php/t14114.html" onclick="window.open(this.href);return false;
väheke aimdust asjast.
Samas teise lehe kolmas punkt käseb ikkagi resistorit kontrollida  

 
			
					
				Re: 1989 DeVille 4,5
				Posted: 18 Oct 2010, 05:09
				by andres
				Kui vent selliselt täiega annab, siis on külma talve oodata.
			 
			
					
				Re: 1989 DeVille 4,5
				Posted: 18 Oct 2010, 10:25
				by Rein
				Võin sinu rahustuseks öelda, et järgmine asi mile kallale minna on koni kompressori lülitus. Niikaua, kuni külma tootja ei lülitu, pole talvega veel hirmu 

 
			
					
				Re: 1989 DeVille 4,5
				Posted: 19 Oct 2010, 14:34
				by Rein
				Kolmandat päeva maadeldud siis auto ja manuaaliga, leidsin sellise tabeli. Selle test tõestas ka veel lisaks muudele sümptomitele lõpuks, et tuleb uus BCM muretseda.
ECC only, d puudus, ja ainult FDC puhul ka oli ekraan pime 

 
			
					
				Re: 1989 DeVille 4,5
				Posted: 19 Oct 2010, 15:27
				by ain
				hoiame siis pöialt, et korda saaksid
			 
			
					
				Re: 1989 DeVille 4,5
				Posted: 19 Oct 2010, 15:30
				by Rein
				ain wrote:hoiame siis pöialt, et korda saaksid
Nu ei oska jah rohkem kusagilt enam otsida. Konkreetselt see asi pani nüüd küll iiiile punkti. Täna ärkas raadium järsku ellu. Kukkus karjuma nagu  

 . Eks BCM juhib seda ka ja kella lasi siis ka lõpuks õigeks panna. Nii et mõtlen, kas oste tõmban või mõne poe kaudu selle jublaka.
 
			
					
				Re: 1989 DeVille 4,5
				Posted: 21 Oct 2010, 00:21
				by Rein
				BCM siis tellitud, tänud Ain ile ja Marti le, kes nõuga abiks olid  
 
   
 
			
					
				Re: 1989 DeVille 4,5
				Posted: 21 Oct 2010, 10:39
				by blood
				igavesti tubli,et võiduka lõpuni asju ajad 
