Page 5 of 16

Posted: 23 Jan 2008, 12:13
by ain
see vast tüüpiline ameerikalik hoiatus - point selles, et tegu on alumiiniumiga ja seal on suurem oht keere maha keerata.

Posted: 24 Jan 2008, 12:37
by dr_luke
sai küünlad vahetatud, vanad tundusid väga sedamoodi olema et need on kuskil 12 aastat tagasi tehases peale keeratud. oma lollus muidugi et varem ei vahetanud

Posted: 24 Jan 2008, 12:42
by ain
manuaal ütleb, et küünalde vahetamise välp on 100 000 miili. Aga jah - ega varem vahetamine vast halba tee.... :)

Posted: 24 Jan 2008, 15:13
by dr_luke
noh siis hirmus palju üle ei länud mul on 217.000 km ees
küünlad muide sain Boschi kauplusest Tallinnas Pärnu mnt., maksid 91 kr/tk (platinum) aga tellida sai vaid 10 kaupa :) Nii et kui kellegil puudu on siis mul on kaks üle

Posted: 24 Jan 2008, 15:42
by ain
vatvat - mikid soovitavad tungivalt Delco originaale (#41-950 või 41-987), muu ei pruukivat kõige paremini töötada... Eriti Iridium küünlad - Platinum olla aga OK.
seda siis kuni 2000 aasta N*

Re: Küsimusi seville kohta?

Posted: 08 Apr 2008, 15:35
by Janek
Kaks history veakoodi:

A046 .......Low Refrigerant Charge ja
P081 (E081) ........ CAM to 4X reference correlation problem

Mida ma peaks nüüd teadma või ette võtma ?

Janek

Re: Küsimusi seville kohta?

Posted: 08 Apr 2008, 15:51
by ain
A046 - kondis hakkab freoon otsa saama - lase kontrollida lekkeid ja uus freoon sisse.
P081 - nukkvõlli andurilt liiga palju pulsse - seda viga võivad põhjustada näiteks kehvasti veetud/vigased küünlajuhtmed - kontrolli üle, kustuta kood ja kui tekib uuesti, anna teada - siis läheb edasi. aga iseenesest ei midagi koledat ;)

Re: Küsimusi seville kohta?

Posted: 08 Apr 2008, 15:55
by Janek
Kliima sai hiljaaegu täidetud eks siis peab hakkama tegelema lekke otsimisega!

Tänud

Re: Küsimusi seville kohta?

Posted: 08 Apr 2008, 16:00
by ain
Janek wrote:Kliima sai hiljaaegu täidetud eks siis peab hakkama tegelema lekke otsimisega!

Tänud
just - ainult täitmine ei aita, tavaliselt on leke ka (kui just pole auto aastast 90)

Re: Küsimusi seville kohta?

Posted: 15 Apr 2008, 11:56
by saabotska
Saand nüüd siin tehtud igasugu sillatöid ja piisavalt põhja alla piilund. Silma jäi selline asi et tagumiste amortide kaitsekummid pragunevad. Saab neid eraldi vahetada või tuleb oodata kuni need päris puru ja sitt sisse ronib ning siis amorte vahetama hakata :? Amordi vahetusest ei taha kohe mitte mõeldagi, külmavärinad käivad juba sellele mõeldes üle selja :cry:

Re: Küsimusi seville kohta?

Posted: 15 Apr 2008, 12:06
by ain
pole tõtt öelda kuskil eraldi kaitsekatteid müügis näinud. Aga ilmselt saad abi mõnelt suuremast amordimüüjalt? ehk miski sobib sinna mõõtudelt.
Anna siin ka teada, kui targemaks saad.

Re: Küsimusi seville kohta?

Posted: 15 Apr 2008, 17:32
by Soul17
Ei hakka uut teemat tegema, aga palju on STSil normaalne temperatuur kuskil ummikutes tiksudes? Maanteel liikudes on seier täpselt keskel, aga kui oled kuskil 30 minti ummikutes tiksunud kisub kuskile sinna 235F kanti ja veits ülesse poolegi, kas see on normaalne? Veits murelikuks teeb

Re: Küsimusi seville kohta?

Posted: 15 Apr 2008, 17:49
by ain
täiesti normaalne. Sul seieritega variant jah?
Murelikuks muutu siis, kui temp hakkab sõidul imelikult üles-alla kõikuma(kaane tihend eeldatavasti) või kui 115 pealt (oli vist, pead ei anna, otsi ise tehnilise alt) teist jahutusventi taha ei võta.

Re: Küsimusi seville kohta?

Posted: 15 Apr 2008, 17:53
by Soul17
Mul seieritega jah...lihtsalt mingi hetk avastasin et kui auto kohapeal mõnda aega pikemalt käib siis vajub seier sinna kusagile kolmveerand kella kanti, kui sõitma hakata ja maanteele minna siis tuleb ilusasti tagasi keskele. Aga no kui see normaalne nähtus, siis mul süda oluliselt rahulikum!

Tänud Ain

Re: Küsimusi seville kohta?

Posted: 09 Sep 2008, 09:31
by saabotska
Nonii 2 nädalat tagasi sain veakoodi P0440 ja kirja armatuuris check gas cap. Sai siis seda korki kontrollitud ja veakood kustutatud, täna hommikul ilmus teade ja kood jälle ekraanile. Nagu ma aru saan siis seda teadet võib põhjustada vigane bensiinipaagi kork, leke kuskil kütusesüsteemis või siis mingi klapp. Korgiga on mässatud, viga säilis. Järgmiseks hakkan voolikuid üle vaatama. Mind huvitaks kus asub 2001a sevillel see müstiline "purge solenoid" ja paagi tuulutuse söefilter.