Page 5 of 10

Posted: 14 Mar 2008, 08:11
by Janek
Neljapäeval DIA sse Tartus. Mul seal kliimade peal üks tuttav.[/quote]

Tegemist siis äkki Teeduga? Too on kontide kohta Tartus vist kõige asjalikum vend üldse.

Posted: 14 Mar 2008, 08:38
by Rein
Nii on jah. Ta arvas, et ei pea kompressorit isegi maha võtma, et saab niisama korda. Ükskord ajasime niisama juttu, ja ütles järsku, et kuule, sul mersul käib vent valesti. Läks kapoti alla, lasi ühe relee pihta nipsu, ja hakkaski hoopis teise tsükliga käima :)

Posted: 14 Mar 2008, 09:17
by 90Deville
Kui sul kondi pumbal rihmaratas loksub, siis on suure töenäosusega läbi laager selle sama rihmaratta keskel. Ei maksa palju ja pumpa ei pea vahetuseks maha ka vötma(osadel peab) aga kala on selles et ilma spets tömmitsata seda kätte nii ei saa et köik ümberringi terveks jääks. Tähendab kätte ei saa seda siduriplaati mis laagri ees on. Aga vöib-olla kui teil seal Tartus pädev vana olemas on ta ka riistad soetanud endale.

Re: Veakoodide lugemine...

Posted: 07 Jul 2008, 14:46
by Evald
Paluksin abi veakoodide TÕLKIMISEL:PCM- P0152, P0300, P0741, RIM- B1328, RSS- C1738. Jama tagavedrustusega, kompressor ei lähe tööle. :hail

Re: Veakoodide lugemine...

Posted: 07 Jul 2008, 16:52
by ain
PCM- P0152 - HO2S Circuit High Voltage Bank 2 Sensor 1
P0300 - P0300 Engine Misfire Detected
P0741 - TCC System Stuck Off
RIM- B1328 - Battery/Source Voltage High
RSS- C1738 - Exhaust Solenoid Valve Short to GND

http://forum.cadillacclub.ee/viewtopic.php?f=1&t=375" onclick="window.open(this.href);return false;

Ehk siis viimane kood (RSS) rägib vedrustusest - õhku väljalaskev lapp on massis (ja ilmselt kogu aeg avatud)

Re: Veakoodide lugemine...

Posted: 08 Jul 2008, 02:10
by Evald
ain wrote:PCM- P0152 - HO2S Circuit High Voltage Bank 2 Sensor 1
P0300 - P0300 Engine Misfire Detected
P0741 - TCC System Stuck Off
:hyp RIM- B1328 - Battery/Source Voltage High
RSS- C1738 - Exhaust Solenoid Valve Short to GND

http://forum.cadillacclub.ee/viewtopic.php?f=1&t=375" onclick="window.open(this.href);return false;

Ehk siis viimane kood (RSS) rägib vedrustusest - õhku väljalaskev lapp on massis (ja ilmselt kogu aeg avatud)
suured tänud. üks juhe oli ära mädanenud- asi korras. paluks TÕLGET ka teistele koodidele - keeleoskusest jääb vajaka. tänud ette! :hyp

Re: Veakoodide lugemine...

Posted: 08 Jul 2008, 11:39
by ain
P0152 - o2 andur annab liig kõrget signaali välja - võibolla vigane andur, samuti ka kehvad küünlad-juhtmed-süütepoolid sellel mootori küljel
P0300 - mootori detonatsioon (muide, kas sa ikka kustutasid kõik koodod ära, sõitsid ja siis vaatasid uuesti, mis koodid tagasi tulid???)
P0741 - konverter ei lukustu overdrive peal - praktikas tähendab see maanteekiirustel pisikest läbilibisemist, kuumemat kasti temperatuuri ja u liitrikest suuremat kütusekulu maanteel. Võib olla vigane TCC solenoid, mida sa vahetada ei taha, kuna asub kastis sees. Võib olla ka vigane juhe-pistik.
B1328 - aku on vana, olematu mahtuvusega ja laadimise viskab kõrgemaks, kui 15,7 V

aga ikkagi - kas sa ikka kustutaks kõik koodid ära - õpetus on samas koodide topicus, mille ülalpool oma vastuses lisasin - ja vaata, mis koodid tagasi tulevad...

Re: Veakoodide lugemine...

Posted: 10 Jul 2008, 01:43
by Evald
tagasi tulid koodid: P0152 ja P0741 :(

Re: Veakoodide lugemine...

Posted: 09 Sep 2008, 10:42
by 90Deville
Nii,

mulgi väike mure nüüd. Nimelt peaks Caddyl saama ükshaaval ka köiki andureid üle kontrollida sealt kliima paneelist, öpetuse leidsin, aga oleks vaja teada neid andurite näite,et mis nad normaalses olekus näitama peaksid. Eriti huvitaks maf ja mat.


Eks see vähe segane jutt sai, aga kes asja jagab sai aru. Mul nimelt on hakanud mingit kala tegema, kord räägib et poolel mootoril segu lahja, siis jälle et teisel poolel liig rikas. Lamba andurid on vahetatud, korduvalt, ja vaakumilekkeid ka ei ole.
Auto siis endiselt 94 deville.

Re: Veakoodide lugemine...

Posted: 09 Sep 2008, 11:05
by ain
krt, mul vist oli kuskil kohas see inf - vaatan õhtul kodus järgi ja annan teada...
Mul muidugi on selle auto remondimanuaal ka - ehk tahad seda hoopis? Seal peaks olema kõik andmed ja testimine ka kirjas....

Re: Veakoodide lugemine...

Posted: 09 Sep 2008, 12:04
by 90Deville
Tänud, Ain, aga kui see on keeruline siia üles panna siis las jääb, kuna sain just enda omaga vist sotid selgeks.
Pool tundi autos istumist ja nuppude vajutamist ja tuli välja, et tagumine lambda siiski persses, hoolimata sellest et ta on uus.
Niiet löön selle jälle ringi ja vaatan mis saab. Veakoodi ei näita selle kohta üldse, antennimees ütles ka et millegipärast mönikord ei näita, ja et umbes 10% uutest lambdadest on juba sündimisest saadik peetis.
Indrek

Re: Veakoodide lugemine...

Posted: 09 Sep 2008, 12:06
by ain
hea kuulda. manuaali võiksid ikkagi saada, kui tahad.
Lambdadega olen täheldanud, et vahel on nad nii uimased, et veakoodi nagu ei pane üles aga samas kogu aju ajab täiega lolliks...

Re: Veakoodide lugemine...

Posted: 09 Sep 2008, 12:12
by 90Deville
Heh, ei ole mul manuaali vastu midagi. Eks ma helistan sulle hiljem, siis lepib midagi kokku.
Tänud anyway.

Re: Veakoodide lugemine...

Posted: 15 Nov 2008, 16:36
by Kristjan
Tere.

Mu esimene postitus siis siin foorumis aga mõned veakoodid vajaks ümber seletamist ja kas peaksin murelik olema....
P047 (E047) ................................................. IPC - PCM Data Problem
P057 (E057) .......... Shorted 4th Gear Switch Circuit Or Shorted 3-4 Shift Solenoid
P107 (E107) .............................................. PCM/BCM Data Link Problem
P137 (E137) ............................. Loss of TCS (traction control system) Data
A037 ......................................... Loss of Instrument Panel Cluster Data
S027 .............................................. Right Rear Solenoid open circuit

ja kõige lõpuks viskas PCM?
Kui midagi tuleks neist kriitilise pilguga üle vaadata, siis oleks hea teada.
Tänud kes viitsib vastata.

Re: Veakoodide lugemine...

Posted: 15 Nov 2008, 16:56
by ain
võiks murelik olla küll - P057 viitab 3-4 käigu solenoidi või juhtmekimbu lühisele, seda võiks vaadata - kas 4 käik läheb ilusti sisse või ehk istub ta sull 3 peal?
S027 ütleb, et kõrvalistuja poolne tagumine amort ei saa signaali kätte - katkestus. Võiks esialgu pistiku üle vaadata, puhastada ja vaadata kas kood kaob ära.
kui ei, siis juhtmestikku uurida - ehk seal kuskil katkestus.
Ülejänud viitavad sellele, et aju ei saa teiste moodulitega ühendust - vaata samuti kontaktid-pistikud kriitilise pilguga üle.
Siis kustuta kõik koodid ja vaata, mis uuesti ilmuvad.