1987 ex-pisi-Fleetwood ja sugulased - OnkelMats
-
- krooniline mölapidamatus
- Posts: 1200
- Joined: 04 Mar 2008, 17:19
- Skype Kasutaja: reinbiker
- Location: Tartu
- Contact:
Re: 1987 Cadillac Fleetwood D´Elegance - OnkelMats
Minu DeVille kimab ka 10w-40 ga vapralt. Kasutan seal enamasti Texaco oili. Castrol, Liqui-Moly, Comma ja Agip (nüüdsest siis ENI) sümpatiseerivad ka. Tsiklid lähevad mul sel hooajal 3 tk ENI peale ja Üks vist jääb Comma lubrikanti manustama.
http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: 1987 Cadillac Fleetwood D´Elegance - OnkelMats
Hetkel ei ole lihtsalt võimalust seda karteripõhja alt ära võtta, vist maininud ka varem. Mul on asi vaja ennem niisamagi sõitma saada, et saaks vähemalt Kuusalunigi omal jõul sõita, et seal siis tõstuki peale saada.
Re: 1987 Cadillac Fleetwood D´Elegance - OnkelMats
Pimeda armatuuri saaga vol 1
Kuna kuskilt siit foorumist jäi silma, et eelmine omanik kahtlustas süütelukku siis see kahtlus sai ka ilmselt kinnitust. Küll otsisin esialgu viga mujalt - oksüdatsioon või äkki mõni vigane relee, kuna ülevalt poolt alla tuli nii või naa katkuda. Jõudsin lõpuks roolisamba alla lasta ning jälgisin süüteluku tööd. Tundub, et ongi teine vigane kuna pilt vilksatab ainult korraks ja siis on tumm. Kui süüde sees ja auto käib siis imeõrnalt natuke tagasi pöörates tuleb süüde kohe välja ning pilt uuesti vilksatab. Nädali sees Märteni juurde taas vaatama. Tuttava käest sai igaks petteks küsitud, mis ta arvab asjast. Samamoodi rääkis süütelukust esmajoones, pidi olevat vahetanud päris mitmeid. Süsteem seal sees pidi ära kuluma lihtsalt kuna plaadid hõõruvad üksteise vastu pidevalt sisse-välja lülitades.
Väike illustratsioon kah.

Kuna kuskilt siit foorumist jäi silma, et eelmine omanik kahtlustas süütelukku siis see kahtlus sai ka ilmselt kinnitust. Küll otsisin esialgu viga mujalt - oksüdatsioon või äkki mõni vigane relee, kuna ülevalt poolt alla tuli nii või naa katkuda. Jõudsin lõpuks roolisamba alla lasta ning jälgisin süüteluku tööd. Tundub, et ongi teine vigane kuna pilt vilksatab ainult korraks ja siis on tumm. Kui süüde sees ja auto käib siis imeõrnalt natuke tagasi pöörates tuleb süüde kohe välja ning pilt uuesti vilksatab. Nädali sees Märteni juurde taas vaatama. Tuttava käest sai igaks petteks küsitud, mis ta arvab asjast. Samamoodi rääkis süütelukust esmajoones, pidi olevat vahetanud päris mitmeid. Süsteem seal sees pidi ära kuluma lihtsalt kuna plaadid hõõruvad üksteise vastu pidevalt sisse-välja lülitades.
Väike illustratsioon kah.

Re: 1987 Cadillac Fleetwood D´Elegance - OnkelMats
ühe valuga vaheta ka kõlarid välja - kaas anyway maas...
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
- antoonio
- ravi puudub
- Posts: 1335
- Joined: 16 Jun 2009, 13:32
- Skype Kasutaja: sniffest
- Location: Rakvere
Re: 1987 Cadillac Fleetwood D´Elegance - OnkelMats
huvitav et sihkesed samased olid ka juba 79 aasta aparstaati topitud. 8 years and no progress :Dain wrote:ühe valuga vaheta ka kõlarid välja - kaas anyway maas...
Cadillac Coupe Deville 79 dMarchand Edition
Do ya f*ckin' believe any of that sh!t?!?!
Do ya f*ckin' believe any of that sh!t?!?!
Re: 1987 Cadillac Fleetwood D´Elegance - OnkelMats
autotööstus on jah nadi audioprogressiga kaasaskäija. Krt, isegi praeguseks on ainult üksikus autos USB pesa, CF jm kaartidest rääkimata.
Kallim ots on enam-vähem soundi napilt sisse saanud. Dolby 5.1 on aga ülivähestel lisanagi kirjas
Kallim ots on enam-vähem soundi napilt sisse saanud. Dolby 5.1 on aga ülivähestel lisanagi kirjas

„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Re: 1987 Cadillac Fleetwood D´Elegance - OnkelMats
Ma ei tea, minu tahtmise järgi mängib piisavalt
Õnneks ei ole keeruline teisi hiljemgi vahetada, vaid kümmekond kruvikest siit-sealt välja krudida.

- antoonio
- ravi puudub
- Posts: 1335
- Joined: 16 Jun 2009, 13:32
- Skype Kasutaja: sniffest
- Location: Rakvere
Re: 1987 Cadillac Fleetwood D´Elegance - OnkelMats
ma installisin mingid alpine keskklassi omad, väikesed ei mäleta palju maksid 6x9 oli miski 1k eeku ja pisut peale.
Leia mingi 20mm+ vineer ja ehita sellest mütsiriiuli alla eraldi plaat kuhu tagakõlarid panna. Mul kadus peale sellist näputööd supaka vajadus
. Praegu noores tehnikus miskid 40väikses +ga jewrot maksvad 6x9 ovaalid. Päris kobedad (brändi ei mäleta), kobedamad kui need alpined mis mul.
Leia mingi 20mm+ vineer ja ehita sellest mütsiriiuli alla eraldi plaat kuhu tagakõlarid panna. Mul kadus peale sellist näputööd supaka vajadus

Cadillac Coupe Deville 79 dMarchand Edition
Do ya f*ckin' believe any of that sh!t?!?!
Do ya f*ckin' believe any of that sh!t?!?!
Re: 1987 Cadillac Fleetwood D´Elegance - OnkelMats
Nonii, saaga vol 2.
Kuna mingil põhjusel tekkis kerge brainfart ja hakkasin mõtlema, et miks ma siis seda süütelukku kohe maha ei kerinud kui juba asja juures olin, siis täna sai käidud uuesti hetke auto juures, keritud maha süütelukk ja toodud koju väikeseks uurimiseks. Tegelikult oli minek seotud faktiga, et Märten soovitas vana kaasa võtta, hea võrrelda jne. See selleks. Igatahes peale seda kui karbike lahti võetud võis arvata seda, mida ka ette hoiatati. Klemmid täiesti kulunud, üks klemm mingil põhjusel sootuks põlenud. Kuidas küll selline asi ''lambist'' juhtuda saab, ei tea kuid vähemalt on loodetavasti pimeda armatuuri saagal lõpp, juhul kui saab Märteni käest vähe korralikuma.
Samas sai igaks petteks lahtivõtmise käigus ka lülitile kerge sisepesu tehtud - põlenud klemm paberi ja liivakaga üle ning natuke liivakat ka teistele klemmidele. Pinge tuli igastahes testriga mõõtes klemmide vahele tagasi, seega kui õiget jubinat ei saa, saab vana ikka peale proovida.
Nädalavahetusel siis juba täpsemalt, mis pilti näitab ning mis töötab
Kuna mingil põhjusel tekkis kerge brainfart ja hakkasin mõtlema, et miks ma siis seda süütelukku kohe maha ei kerinud kui juba asja juures olin, siis täna sai käidud uuesti hetke auto juures, keritud maha süütelukk ja toodud koju väikeseks uurimiseks. Tegelikult oli minek seotud faktiga, et Märten soovitas vana kaasa võtta, hea võrrelda jne. See selleks. Igatahes peale seda kui karbike lahti võetud võis arvata seda, mida ka ette hoiatati. Klemmid täiesti kulunud, üks klemm mingil põhjusel sootuks põlenud. Kuidas küll selline asi ''lambist'' juhtuda saab, ei tea kuid vähemalt on loodetavasti pimeda armatuuri saagal lõpp, juhul kui saab Märteni käest vähe korralikuma.
Samas sai igaks petteks lahtivõtmise käigus ka lülitile kerge sisepesu tehtud - põlenud klemm paberi ja liivakaga üle ning natuke liivakat ka teistele klemmidele. Pinge tuli igastahes testriga mõõtes klemmide vahele tagasi, seega kui õiget jubinat ei saa, saab vana ikka peale proovida.
Nädalavahetusel siis juba täpsemalt, mis pilti näitab ning mis töötab

Re: 1987 Cadillac Fleetwood D´Elegance - OnkelMats
Okei... süüteluku vahetusest polnud vähimatki tulemust. Rohkem tõesti enda pea peale ei hakka, kõik üle vaadatud. Jääb vist üle hakata lõpuks ka elektrike vahelt käima :/
- DevilDeville
- ravi puudub
- Posts: 1992
- Joined: 06 Dec 2006, 19:54
- Skype Kasutaja: devildeville
- Location: Tallinn
Re: 1987 Cadillac Fleetwood D´Elegance - OnkelMats
üks võimalik variant on muidugi emexi garantii rakendamine ja sellejärgselt töötava eksemplari soetamineOnkelMats wrote:Okei... süüteluku vahetusest polnud vähimatki tulemust. Rohkem tõesti enda pea peale ei hakka, kõik üle vaadatud. Jääb vist üle hakata lõpuks ka elektrike vahelt käima :/
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
Re: 1987 Cadillac Fleetwood D´Elegance - OnkelMats
Pole mõtet hävingusse end saata. Kui oled kaelani sitas siis pole mõtet pead norgu lasta, nagu vanarahva tarkus mõista annab.
Re: 1987 Cadillac Fleetwood D´Elegance - OnkelMats
Sul ju tark sinine raamatOnkelMats wrote:Pole mõtet hävingusse end saata. Kui oled kaelani sitas siis pole mõtet pead norgu lasta, nagu vanarahva tarkus mõista annab.
Kas see,midagi ei ütle?
Samuti kas on korras BCM?
See,et armatuur pimedaks jäi-juhtus ootamatult ehk äkki.
ex-cadillac fleetwood
Vw Sharan 1.9td 97
http://www.defa.com" onclick="window.open(this.href);return false;
http.://www.hella.ee
Vw Sharan 1.9td 97
http://www.defa.com" onclick="window.open(this.href);return false;
http.://www.hella.ee
Re: 1987 Cadillac Fleetwood D´Elegance - OnkelMats
Sinine raamat on kümmekond korda vähemalt läbi tuhlatud, nii minu kui tuttavate poolt. Ei käse ta midagi spetsiifilist teha. See mis öeldud, need kõik checkitud (peaasjalikult just mõned releed ja kaitsmed). Ühe tuttava spetsialisti juures käisin konsultatsioonil, tema rääkis esimese asjana süütelukust, siis releedest. Ning tagatipuks väitis, et selline asi võib väga vabalt juhtuda, kui teise auto pealt käivitatakse.
Tavaliselt ikka sellised asjad nii lambist juhtuda ei saa... rääkis seda spetsialist ning arvatavasti räägivad seda ka elektrikud.
Millegipärast on juhiistme vasak tagumine kinnitus ka pooleks murdunud, seda täheldasin juba algusest peale, et tool kuidagi viltu aga ei hakanud eriti uurima.
Elektrikala on igastahes kõva sest nüüd ei liigu enam ükski tool ei üles, ei alla, ei vasakule ei paremale. Aknad hakkavad ka vaikselt lahkumisavaldusi sisse andma.
Edit:
Hetkel ei taha väga hakata seda BCM-i veel torkima. Samas tegelesid Imre sa ju ise ka BCM-i teemaga? Ma ei mäleta küll kui palju ainult.
Tavaliselt ikka sellised asjad nii lambist juhtuda ei saa... rääkis seda spetsialist ning arvatavasti räägivad seda ka elektrikud.
Millegipärast on juhiistme vasak tagumine kinnitus ka pooleks murdunud, seda täheldasin juba algusest peale, et tool kuidagi viltu aga ei hakanud eriti uurima.
Elektrikala on igastahes kõva sest nüüd ei liigu enam ükski tool ei üles, ei alla, ei vasakule ei paremale. Aknad hakkavad ka vaikselt lahkumisavaldusi sisse andma.
Edit:
Hetkel ei taha väga hakata seda BCM-i veel torkima. Samas tegelesid Imre sa ju ise ka BCM-i teemaga? Ma ei mäleta küll kui palju ainult.
Re: 1987 Cadillac Fleetwood D´Elegance - OnkelMats
kuna see saan on kaua seisnud ja ilmselt mitte kõige kuivemates oludes, siis algatuseks roogi vaip välja ja siis teise asjana käi kõik pistikud ja massi ühendused üle - nii kere kui ka mootori küljes.
Täkku andes ei tohiks juhtuda midagi hullu - see rohkem linnalegendilaadne jutt IMHO
ja lukupõhi - kas peale puhastust kõik klemmid testri all näitavad ka mida peavad?
Täkku andes ei tohiks juhtuda midagi hullu - see rohkem linnalegendilaadne jutt IMHO
ja lukupõhi - kas peale puhastust kõik klemmid testri all näitavad ka mida peavad?
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).