Page 5 of 7

Re: Loodame,et kaks ei jää ilma kolmandata

Posted: 02 May 2011, 11:48
by ain
ma proovin sulle CD versiooni kuhugi ftp-sse üles laadida - .iso failina, saad ise plaadi kõrvetada.

Re: Loodame,et kaks ei jää ilma kolmandata

Posted: 02 May 2011, 12:01
by blood
tänud :hyp

Re: Loodame,et kaks ei jää ilma kolmandata

Posted: 02 May 2011, 12:05
by ain
muidugi pole me su autot ju veel ka näpuga katsunud, majast rääkimata :eye

Re: Loodame,et kaks ei jää ilma kolmandata

Posted: 02 May 2011, 22:13
by blood
mingeid häid soovitusi, kuidas kõige õigemini(paremini) tihend mootori kui panni küljest ära tuleb :) Täna veidi sai puhastatud seda elu, aga ei saand päris hea. Plaan mõni törts sinakat värvi ka peale panna pannile- hetkel kole ja roostes. Pump ka käes, eks vaatab homme ligemalt ja vastavalt paneb uued tihendid sisse, esma pilgul kaks hammasratast ok.

Re: Loodame,et kaks ei jää ilma kolmandata

Posted: 02 May 2011, 22:33
by DevilDeville
tihendite eemaldamiseks on toredad kaabitsad, kõlbab ka asendada mõne peitliga, millest kahju pole. peaasi, et oleks sirge. ja olemas ka tihendieemaldamisesussud purgis, siinmail vast Loctite ja CRC omad kohe saadaval, ilmselt evib säändset produkti ka Würth

Re: Loodame,et kaks ei jää ilma kolmandata

Posted: 04 May 2011, 10:03
by blood
sain miski MOTIPi produkti ja peitliga päris eduliselt hakkama. Kontoriroti käed ainult pole selliseks tegevuseks valmis kui pikali olles pead käed üleval aina midagi nühkima, rohkem nagu hiirega klikkamist harjutanud ju.

Veel ennem kui tihendama hakkan, küsin veel targematelt nõu - korktihendi osale ei panda midagi ja kummi osale korraliku tihendi mökla eks. Vaatasin, et eelmine tihend korgi osa on läinud veidi viltu -st ega ta ei kipu seal peal hästi parlanksis seisma:)

Re: Loodame,et kaks ei jää ilma kolmandata

Posted: 04 May 2011, 10:15
by DevilDeville
südamerahus olen ma kõik korktihendid hermetsiga pannud, äraütlemata mugav on Würthi aerosoolpudelis kraam - doseerid "päästikuvajutusega"

Re: Loodame,et kaks ei jää ilma kolmandata

Posted: 04 May 2011, 10:17
by ain
Kindluse mõttes ikka korgile ka jah möginat vahele. Eriti, kui sul ta iga päev ei sõida ka - seistes kipuvad korgid kokku kuivama ja tilkuma.

Re: Loodame,et kaks ei jää ilma kolmandata

Posted: 16 May 2011, 21:36
by blood
mjah võtsin siis kõik laiali(õlipump, õli pann ja peeglikujulilne õli sõel-toru, uued tihendid kõik ja kokku tagasi, survet ikka njetu) Õlipumba võtsin veelkord lahti ja kokku ja ei kedagi. Proovitud ka teist filtrit, 20w50 õliga, lihtsalt jagaja pealt ringi aetud. Aga ega siin ei jää muud midagi üle-tellin treila ja agregaat linna targemate juurde. Loodame, et siis kõige hullem ei ole diagnoos.

Re: Loodame,et kaks ei jää ilma kolmandata

Posted: 16 May 2011, 22:12
by ain
õlivõtturi toru ja pumba korpuse vahel peab olema tihend - kui seda pole, pole ka survet. See kael on õlitasemest kõrgemal ja ilma imeb õhku.
Pumba hammakad-rattad olid ikka ilusad või surmani kulunud? Mingi surve muidugi peaks ikka andma.
Õlipumbas on ka kuulklapp vedruga - kui see jukerdab võid ka ilma surveta jääda...
Näidik pole peetis?

Aga muidugi odavam kui treila on mõne õllega paar abilist endale külla meelitada ;)

Re: Loodame,et kaks ei jää ilma kolmandata

Posted: 17 May 2011, 10:03
by blood
Õlipump sai uue remondi komplekti sisse -st hammasrattad panin uued, klapp ja vedru ka uus :), õlivõtutorule panin ka uue tihendi - ja minu meelest sai korrektselt külge poogitud. Eile kui võtsin uuesti filtri maha - oli ka n-ö susin selline nagu vaakum vms aga filtris oli täpselt natukese võrra vähenenud õli. Teoorias ju peaks filtrit ära keerates tulema sahinal õli aga selle võid ära keerata ilma, et õlisekski saad.

Re: Loodame,et kaks ei jää ilma kolmandata

Posted: 17 May 2011, 12:04
by 90Deville
Ölipumba panid kuivalt kokku vöi üritasid sinna öli kah sisse ajada?
Mönikord ei taha kuivalt hakata üles tömbama. Pumpa miskit paksemat öli sisse ja nii proovida.
Samas saad pumpa ju maas katsetada, kas imeb ja pumpab.

Re: Loodame,et kaks ei jää ilma kolmandata

Posted: 17 May 2011, 12:16
by blood
Õlipumba sisu sai loetatud õliga, et hammasratastel oleks hea olla :) ning siis ka aukudesse pressitud õli - mis muidugi enamikus voolas välja paigalduse käigus- kuni poldid kõik kinni saad.
Katsetada väga ei proovinud, et tegu ju suht lahtise vidinaga. Eks kui aega saan võta ta uuesti lahti ja katsetan.

Re: Loodame,et kaks ei jää ilma kolmandata

Posted: 17 May 2011, 13:20
by ain
võid lausa mingit määret täis pakkida pumbahammakad.

Re: Loodame,et kaks ei jää ilma kolmandata

Posted: 09 Jun 2011, 10:33
by blood
auto sõidab(õlipumba tihend ei sobinud see õhuke-võttis õhku vahele) :) AB-s käidud korda tehtud, käigukasti õli ka vahetatud. ÜV-l käidud. Vaja veel teha: roolivarda otsad, esimesed amordid ja ennem jaani ka veepump.
Lisaks küsimus kas keegi siin Eestimaal selliseid vanu AC kompressoreid ka parandab(Õnne tänaval äkki?): krdi palav on - aga AB-s diagnoos -kompressor täitsa kinni mis kinni.
Nüüd vaja siis pesema hakata autot seest väljast- jube rokane kõik.