Küsimusi seville kohta?

Remont jms.
User avatar
ain
ravi puudub
Posts: 5498
Joined: 01 Nov 2005, 21:11
Skype Kasutaja: eldorado67
Location: Tallinn

Post by ain »

walar - kuidas sul läks? Said väljasuremisest üle?
User avatar
walar
vaikne vend
Posts: 12
Joined: 22 Oct 2007, 21:35
Location: Tallinn

Post by walar »

Välja suremist ei ole rohkem esinenud, kuid hetkel on kadunud jahutusvedelik. Präegu just asungi teise autoga Valga poole teele et sobivat vedelikku leida et saaks jälle tagasi tallinnasse sõita ja probleemi lahkama asuda...
SLS ´97
User avatar
Janek
aktivist
Posts: 105
Joined: 27 Sep 2007, 06:42
Location: Põltsamaa

Post by Janek »

Mul nüüd teine radikas peal ja esmamulje on hea. Mingit leket pole ja eks paistab kuidas hakkab edasi olema :P
User avatar
Janek
aktivist
Posts: 105
Joined: 27 Sep 2007, 06:42
Location: Põltsamaa

Post by Janek »

Huvitav täna hommikul panin masina väljas sooja ja kui uuesti autosse läksin oli põlema hakanud Service Engine Soon jätsin siis masina seisma korraks ja käivitasin uuesti siis kadus ära. Ei tea kas hakkab midagi läbi minema? Või milles viga võb olla?
User avatar
ain
ravi puudub
Posts: 5498
Joined: 01 Nov 2005, 21:11
Skype Kasutaja: eldorado67
Location: Tallinn

Post by ain »

KOODID - milleks caddyl diagnostikasüsteem peal on???
User avatar
Janek
aktivist
Posts: 105
Joined: 27 Sep 2007, 06:42
Location: Põltsamaa

Post by Janek »

Aga kusjuures ei visanud ette mitte ühtegi koodi ja enam ei ole põlenud ka .
saabotska
aktivist
Posts: 217
Joined: 26 Sep 2007, 15:58
Location: Rakvere

Post by saabotska »

Selline küsimus,et kas minu Sevillele (2001) leiab üldse b varuosi? Eriti huvitavad silla tükid.
Samas esineb mul ka aegajalt raskusi käivitumisega. Jätad mootori seisu. 5e minuti pärast käivitad siis mootor kas lonkab kõvasti või ei jää üldse käima. teist korda tahab pikka käivitamist kuid hakkab ilusti käima. seda esineb ehk paar korda kuu jooksul. Tundub et selline asi tekib pärast sportlikumat sõitu. Vahepeal kahtlustasin bensu pumpa kuid see oleks pidanud selle aja peale juba kui auto minu käes olnud on, ära olema lõppend.
User avatar
ain
ravi puudub
Posts: 5498
Joined: 01 Nov 2005, 21:11
Skype Kasutaja: eldorado67
Location: Tallinn

Post by ain »

raske midagi öelda ilma autot nägemata. võimalusi on palju:
millal küünlad on vahetatud? millised on, kui vahetati? N* tahab Delco küünlaid, muu ei istu talle, ja 100 000miili tagant tuleb neid hiljemalt vahetada;
kas kütuse surveregulaator on korras;
kas veakoode on;
kas kütusefilter on vahetatud jne jne.
aga reegel ütleb, et kui midagi viga on, siis on ka veakoodid. elik sellest võiksid alati alustada...
saabotska
aktivist
Posts: 217
Joined: 26 Sep 2007, 15:58
Location: Rakvere

Post by saabotska »

Küünlad vahetatud umbes 3000km tagasi,
peale läksid NGK TR55. Pärast küünalde vahetust mingit erinevust eelnevaga ei märganud. Veakoodid puuduvad ka.
Kütusefiltrit vahetatud pole.
User avatar
Janek
aktivist
Posts: 105
Joined: 27 Sep 2007, 06:42
Location: Põltsamaa

Post by Janek »

Ei hakanud uut teemat tegema aga lugu järgmine et viskas põlema service engine soon ja andis veakoodi P036 EGR valve pintle position out of range. Samas kui sai uuesti auto seisma jäetud ja uuesti käivitatud ei hakanud serv. tuli põlema ja ka P036 andis history. Samas kui ühtlase kiiruseg (nt. püsikiirusega ) sõites hakab nagu nõkutama , muidu kiirendades ja aeglustades käib ilusti ja kohepeal käies pöörded ka ei kõigu. Millest võib tulla selline nõkutamine - veakoode rohkem ei ole. Samas õealal mingi 20-30km/h kõikusid pöörde ka aga see ei pruugi sellega seotud olla sest gaasi ma ei andnud lihtsalt kulges ise.
Kapsu
aktivist
Posts: 158
Joined: 07 Nov 2006, 00:39
Location: Tallinn

Post by Kapsu »

EGR i klapp siis jamab.Kuskil oli siin selle puhastamise kohta ka mingi jutt minumeelest,võin ka muidugi eksida.Kui EGR jamab siis peaks ka heitgaasid paigast ära olema tühikäigul,see selline roheliste värk,et suunab heitgaasid veelkord ringlusesse et kahjulike aineid välja põletada.Eestis pole see kohustsuslik(võib pimeda ette panna ja asi korras)kuid Rootsis näiteks selle olemasolu ja korrasolekut kontrollitakse ülevaatusel.Mootoris peaks ta pöörete kõikumist mingil määral esile tooma,just tühikäigul.Samas ta võib ka mingil määral töötada,et kõiki anomaaliaid veel välja ei löö,sllest ka see uuesti käivitusel mitte veakoodi andmine,sõida veel ringi ja vaata mis teeb.
User avatar
ain
ravi puudub
Posts: 5498
Joined: 01 Nov 2005, 21:11
Skype Kasutaja: eldorado67
Location: Tallinn

Post by ain »

Kapsul õigus - puhasta EGR ära. Kui see ei aita, siis on EGR klapp ise nässus aga seda pidi harva juhtuma.
Puhastamisest siin tehnilise all topic täitsa olemas.
User avatar
Janek
aktivist
Posts: 105
Joined: 27 Sep 2007, 06:42
Location: Põltsamaa

Post by Janek »

Selge - puhastan ära eks siis näeb mis saab. Tänud
dr_luke
huviline
Posts: 55
Joined: 04 Nov 2005, 10:41
Skype Kasutaja: nascar_dad
Location: Keila

Post by dr_luke »

Ei hakka uut teemat tegema - manualis on öeldud et N küünalde Tighten Torque on 15 Nm, kas seda peab võtma väga tõsiselt ja laskma need kinni keerata kellegil, kellel on mõõdikuga võti olemas või saab ka usaldada remondi meeste / enda kõhutunnet?
saabotska
aktivist
Posts: 217
Joined: 26 Sep 2007, 15:58
Location: Rakvere

Post by saabotska »

Ma arvan et ei pea, mina olen siiani oma kõhutundega hakkama saanud ja mina pole profesionaalne lukksepp ( kuigi olen seda ala õppinud ).
Post Reply