Küsimusi seville kohta?
Selline küsimus,et kas minu Sevillele (2001) leiab üldse b varuosi? Eriti huvitavad silla tükid.
Samas esineb mul ka aegajalt raskusi käivitumisega. Jätad mootori seisu. 5e minuti pärast käivitad siis mootor kas lonkab kõvasti või ei jää üldse käima. teist korda tahab pikka käivitamist kuid hakkab ilusti käima. seda esineb ehk paar korda kuu jooksul. Tundub et selline asi tekib pärast sportlikumat sõitu. Vahepeal kahtlustasin bensu pumpa kuid see oleks pidanud selle aja peale juba kui auto minu käes olnud on, ära olema lõppend.
Samas esineb mul ka aegajalt raskusi käivitumisega. Jätad mootori seisu. 5e minuti pärast käivitad siis mootor kas lonkab kõvasti või ei jää üldse käima. teist korda tahab pikka käivitamist kuid hakkab ilusti käima. seda esineb ehk paar korda kuu jooksul. Tundub et selline asi tekib pärast sportlikumat sõitu. Vahepeal kahtlustasin bensu pumpa kuid see oleks pidanud selle aja peale juba kui auto minu käes olnud on, ära olema lõppend.
raske midagi öelda ilma autot nägemata. võimalusi on palju:
millal küünlad on vahetatud? millised on, kui vahetati? N* tahab Delco küünlaid, muu ei istu talle, ja 100 000miili tagant tuleb neid hiljemalt vahetada;
kas kütuse surveregulaator on korras;
kas veakoode on;
kas kütusefilter on vahetatud jne jne.
aga reegel ütleb, et kui midagi viga on, siis on ka veakoodid. elik sellest võiksid alati alustada...
millal küünlad on vahetatud? millised on, kui vahetati? N* tahab Delco küünlaid, muu ei istu talle, ja 100 000miili tagant tuleb neid hiljemalt vahetada;
kas kütuse surveregulaator on korras;
kas veakoode on;
kas kütusefilter on vahetatud jne jne.
aga reegel ütleb, et kui midagi viga on, siis on ka veakoodid. elik sellest võiksid alati alustada...
Ei hakanud uut teemat tegema aga lugu järgmine et viskas põlema service engine soon ja andis veakoodi P036 EGR valve pintle position out of range. Samas kui sai uuesti auto seisma jäetud ja uuesti käivitatud ei hakanud serv. tuli põlema ja ka P036 andis history. Samas kui ühtlase kiiruseg (nt. püsikiirusega ) sõites hakab nagu nõkutama , muidu kiirendades ja aeglustades käib ilusti ja kohepeal käies pöörded ka ei kõigu. Millest võib tulla selline nõkutamine - veakoode rohkem ei ole. Samas õealal mingi 20-30km/h kõikusid pöörde ka aga see ei pruugi sellega seotud olla sest gaasi ma ei andnud lihtsalt kulges ise.
EGR i klapp siis jamab.Kuskil oli siin selle puhastamise kohta ka mingi jutt minumeelest,võin ka muidugi eksida.Kui EGR jamab siis peaks ka heitgaasid paigast ära olema tühikäigul,see selline roheliste värk,et suunab heitgaasid veelkord ringlusesse et kahjulike aineid välja põletada.Eestis pole see kohustsuslik(võib pimeda ette panna ja asi korras)kuid Rootsis näiteks selle olemasolu ja korrasolekut kontrollitakse ülevaatusel.Mootoris peaks ta pöörete kõikumist mingil määral esile tooma,just tühikäigul.Samas ta võib ka mingil määral töötada,et kõiki anomaaliaid veel välja ei löö,sllest ka see uuesti käivitusel mitte veakoodi andmine,sõida veel ringi ja vaata mis teeb.