Page 4 of 10
Posted: 29 Nov 2007, 19:59
by Urmas
Mismoodi see history koodide nullimine käib? Kiiruga enne ärasõitu proovisin omal jõul aga nullitud ei saanud midagi.
Posted: 29 Nov 2007, 20:07
by ain
kui kõik koodid on näidatud, siis ta viskab ette kirja IPC?
siis ventilaatori nupp üles on jah ja alla ei.
Kui vajutad alla(ei), siis näitab järgmist gruppi (RSS; CCR; PZM jne)
Kui vajutad üles (jah), siis viskab ette kirja IPC codes (või midagi sellist) - siis painad "ei" kuni tuleb ette kiri "Clear Codes?" - selle peal vajutad ventika nuppu üles (jah) ja ongi selle grupi koodid kustutatud.
Nii teed kõigi gruppidega, mis koode näitasid.
Ja lõpuks painad off nuppu, kuni oled diagnostikasüsteemist välja saanud.
Tehtud!
Posted: 29 Nov 2007, 22:11
by Urmas
Tänud. Seda IPC'd nägin jah lõpus kuid midagi läks lõpuks nihu et neid nullitud ei saanud. Proovin uuesti kui tagasi olen.
Posted: 12 Dec 2007, 17:08
by timm17
käisin just ka enda '92 sevillel veakoode vaatamas, sain sellised:
I039 - Loss of Road Sensing Suspension Data (current)
P098 (E098) - High RPM P/N to D/R Shift Under ISC (history)
I033 - Loss of Supplemental Inflatable Restraint Data (history)
I052 - Keep Alive Memory Error (history)
P030 (E030) - ISC RPM out of range (history)
P039 (E039) - Torque Coverter Clutch/Viscous Converter Clutch Engagement Problem
Samuti põleb vahelduva eduga service ride control ja see kollane service engine soon, viimane siis kui järsult gaasi anda, vahel ka siis kui kast käike vahetab, oskab keegi miskit tarka nõu anda mulle mis tal häda ja ehk keegi aitaks ka nende veakoodidega, et nad kenasti eestikeelseks ja arusaadavaks saaks? Ise ei valda keelt piisavalt
Nagu ma aru sain, ei tasuks nendele history koodidele erilist tähelepanu pöörata kui nad kustutades jäädavalt kaovad? :oops:
Posted: 12 Dec 2007, 17:18
by ain
1. - RSS ehk amortide inf ei jõua ajusse - viitab väga mingile juhtme/pistiku veale...
2. 5. 6. pöörded on olnud liig kõrged parki pealt drivele pannes - vabalt võib olla lihtsalt enda gaasijala viga (kui ei kordu) ülejäänud kaks võivad olla sellega seotud.
3. räägib, et aju on vahepeal kaotanud airbagidega ühenduse - taas mingi pistik?
4. aku juhe maas olnud?
tractioni ja engine check tulega tegeleks siis, kui oled kõik koodid ära kustutanud (ka historyd), siis kaeb edasi.
Aga muidu peaks tractioni põlema panema see RSS viga küll.
Posted: 13 Mar 2008, 20:00
by Rein
Sain sellised koodid:
f31
f32
f48
f.f.
.7.0
e47
e59
. .f
Ja siis jäi bensu koguse näidikusse d
Aga kuhugi teise süsteemi mineku võimalust, ja mingeid muid kirju ette ei tulnud

Posted: 13 Mar 2008, 21:20
by ain
kas sul diagnostikasse minnes ikka näitas alguses ka 1.8.8?
kui jah, siis on sul ainult history koodid - vead, mis kunagi on olnud
hetkel olemasolevad koodid on e.e või f.f eesliitega.
Seda tabelit siin pole, kuna pole seda kuskilt netist leidnud ja käsitsi ka ei viitsi sisse trükkida.
aga su history koodid ütlevad lühidalt:
f31 - fuel data center communication to BCM(kere kompuuter) fault
f32 - ECM (mootori kompuuter) to BCM fault - loss of communication
f48 - AC system falt - low refigerant pressure - maakeeli freoon hakkab kondis otsa saama - kas leke või loomulik aja jooksul kadumine
e47 - BCM to ECM data fault
e59 - TCC (torque converter cluch) temperature sensor circuit fault
elik siis keegi on tõsiselt juhtmekimpe lahti kiskunud millalgi - ilmselt kuskil services, vaevalt eelmine omanik oli varmas ajusid üles otsima ja lahti kiskuma

pluss siis veel see et kasti küljest on pistik ära käinud.
Aga nagu öeldud, on tegu history koodidega, mis kunagi on olnud ja praegu puuduvad.
Posted: 13 Mar 2008, 21:46
by Rein
Näitas 8.8.8 Kont oli teada, kuna pump õhtal. Neljapäeval DIA sse Tartus. Mul seal kliimade peal üks tuttav.
Posted: 13 Mar 2008, 21:57
by priit
Escalade ei taha kuidagi koode näidata.Oskab keegi targem midagi kosta.

Posted: 13 Mar 2008, 22:05
by ain
ei näitagi ilma skannerita.
Posted: 13 Mar 2008, 22:08
by priit
Et siis diagnostika kompu alla

Posted: 13 Mar 2008, 22:09
by ain
jah. või ostad endale näiteks ebayst OBD II skanneri.
Posted: 13 Mar 2008, 22:15
by priit
Ma vist ei hakka küsimagi palju see aparaat maksab

Kas sellise auto diagnoosi suudvad anda enamus diagnosti tegijad.
Posted: 13 Mar 2008, 22:19
by ain
mikid väidavad, et nii 100 taalaga saab täitsa bro aparaadi.
Diagnosti mine sellisesse kohta, kes usakaid parandavad (AB, Top Parts)
aga nad muidugi on nii mugavad, et ei kipu sulle selgitama, mis üks või teine kood tähendab.
Mina kunagi lahendasin asja nii, et istusin kõrval ja lasin iga koodi ära seletada, mis see on, miks nii näitab ja mis sellel puhul edasi peaks tegema. Muidu viid auto ja kätte saades öeldakse, et suurt midagi nagu ei näidanudki ja palun, arve maksa kassasse

Posted: 13 Mar 2008, 22:30
by priit
Ok, selge siis. Eks peab siis ühes neist bron. tegema. Või leidub lõuna pool mõni scanner, mida oleks võimalik tasu eest otsa pista
