Page 4 of 5

Re: 1965 DeVille Convertible

Posted: 18 Apr 2010, 20:17
by ain
18.04.10

Mässasin karburaatoriga (Carter AFB). Mikid olid mõistagi segukruvid täitsa kinni keeranud (max lahja) ja tooreklapp taas oli ka sooja mootoriga täitsa kinni :bonk
Sain tühikäigu kenaks, ei sure enam ära kah kui käik sisse panna....aaagaa...ninameetri järgi tundub segu ikka rikas olema. Kui segukruvadest lahjemaks (sissepoole) keerata, siis hakkab ära koolema ja käivitamisel ka nagu korra klõbiseb - justkui liiga lahja.
Segukruvid on mõlemad 1,75 pööret välja keeratud, peaks nagu õige setting olema,
IAF (idle air flow) kruvi seal segukruvide keskel kah justkui parimas asendis - emmale kummale poole kruttides hakkab pöördeid alla kiskuma.
Mehhaaniline mutter, mis gaasihooba peale-maha keerab on täitsa lõdvaks lastud, no nagu ideaalis peabki.

Mõistus tänaseks otsas. Kel hea soovitus pakkuda, kummardan juba ette.
carterafbtuning.jpg
carterafbtuning.jpg (117.24 KiB) Viewed 24945 times

Re: 1965 DeVille Convertible

Posted: 18 Apr 2010, 21:19
by Rein
Mina laseks selle pahna algatuseks ka mingi cleaneriga läbi, peseb lõõrid puhtaks.

Re: 1965 DeVille Convertible

Posted: 18 Apr 2010, 21:22
by ain
karpa on uute juppidega kokku pandud ja leotatud/läbi puhutud. Selle töö tegin mootorivahetuse ajal ära.

Re: 1965 DeVille Convertible

Posted: 18 Apr 2010, 21:33
by Rein
Siis pole sellest abi. Üks auto jukerdas mul sellega, et tõmbas mingi hoova võlli vahelt lisa õhku. Pump lööb hea survega, filter puhas?

Re: 1965 DeVille Convertible

Posted: 18 Apr 2010, 21:35
by ain
pump ja filter korralikud, pöördesse läheb poole sekundiga, jõudu looma moodi. aga jah nina tunneb rikast segu igatahes.

Re: 1965 DeVille Convertible

Posted: 18 Apr 2010, 21:45
by andres
Ujukid??? Äkki tasapind kõrge?

Re: 1965 DeVille Convertible

Posted: 18 Apr 2010, 21:48
by ain
pagan teab - see karpa polnud küll 30 aastaat lahti käinud. Eks jah tuleb taaas laiali lammutada ja üle vaadata.

Re: 1965 DeVille Convertible

Posted: 18 Apr 2010, 21:51
by Rein
Õhku saaks nagu vähem, kui vaja. :hmm Kütust siis jääb põlemata natukene. Kõik küünlad ühtemoodi ilusad?

Re: 1965 DeVille Convertible

Posted: 07 May 2010, 20:35
by ain
07.05.10

Vahepeal, kui sai Minskis lustida, nüüd siis tsiba kergemat tööd kah - sai esiistmendusega tegeletud - nagu eelnevaltki mainit, kogu liigutamise mehhanismus laiali kistud ja määritud. Ja päris kena sai :)
esi1.jpg
esi1.jpg (271.81 KiB) Viewed 25251 times
esi2.jpg
esi2.jpg (227.99 KiB) Viewed 25254 times
Andreselt soetatud ka komplekt laia valge randiga rehve, näis kas nad FWB veljele sobivad...

Re: 1965 DeVille Convertible

Posted: 10 May 2010, 12:00
by blood
Väga kena on istmetega:) Huviatav kas Eestimaal on pädevaid sadulseppi palju tekkinud:)

Re: 1965 DeVille Convertible

Posted: 31 May 2010, 10:27
by ain
Kuna ma ei suutnud värvitooni välja mõelda ja klubilane karupuhh omab samasugust autot, siis andsin ta Soome Caddyklubi liikmete armastava käe alla.

Järgmise autoni härrased :burnout

Re: 1965 DeVille Convertible

Posted: 31 May 2010, 18:49
by Koit
Heh. See käis küll libedalt :)

Re: 1965 DeVille Convertible

Posted: 31 May 2010, 18:58
by andres
K...rt, näidanud ikka ennem rahvale ka.

Re: 1965 DeVille Convertible

Posted: 31 May 2010, 19:33
by ain
no mõned päevad sai ikka cruisitud kah.

Re: 1965 DeVille Convertible

Posted: 31 May 2010, 22:33
by palumx
Tegemist oli siis laupäevase päevaga, jah? Ja mida aju keerdkäikudes nüüd plaanitakse?