90Deville wrote:Need juhtmed omavahel vahetuses?
Enne klapikaante maha kiskumist vöid vast seal püttides survet mööta, ehk säästab suuremast tööst
:D et traadid iseenesest hüppasid vahetusse :D
Selleks teiseks operatsiooniks vaja instrumenti, mida ei oska lähikonnast hankida.
Jagaja teema tuli ka Ainiga suhtlemisest teemaks. Eks näis kohe kohe saab jänkistani korraks, ehk rabab sealt kaasa ühe jagaja. Tea ons veel miskit mida saab sealt kotti pista (ku ikellegil letis vedeleb benapaagi andurit sisi ehk see kah).
Kas tegeleda kogu jagaja vahetusega või piirduda rootori, kaane vahetusega.
Cadillac Coupe Deville 79 dMarchand Edition
Do ya f*ckin' believe any of that sh!t?!?!
Kui juba mikistanist tooma hakata, siis tasub siht seada selline, et poleks hiljem häbi ka 500 kuubisel kasutada va särtsutegijat (ma ei loobu oma seisukohast, et varem või hiljem sa lihtsalt pead asjale õige kone aistevahele pistma). See tähendab siis MSD #8363 jagajat ja #6425 särtsukarp 6AL ja #8207 süütepool Blaster SS ja sobivad juhtmed näiteks #5550.
Teine variant on lihtsalt kõige odavamat lahendust otsida, sellisel juhul tehasetaastatud jagaja:
Kui midagi asisemat viga ei ole siis kui reaalne on see, et süütepool on saba andnud?
Kui tõene on omaaegne jutt (vähemalt NL toodangu kohta), et süütepooli tervisele ei mõju just hästi kui süüdet pikalt sees hoitakse (mootorit käivitamata)?
Cadillac Coupe Deville 79 dMarchand Edition
Do ya f*ckin' believe any of that sh!t?!?!
tekkis selle pooliga seose lihtsalt mõte kui testri külge lükkasin.
Nimelt kaane tsentris , seespool on tsentris üks "mumm" mis tabab rootori keskmes olevat klemmi. Selle mummu ja kaane küljes oleva kolmese pistiku keskmise klemmi vahel on ühendus. Mitte täisväärtuslik, ehk tester ei näita nulli vaid mingeid numbreid. Pooli poolt vaadates, peaks see klemm olema seotud maandusega või saan millestki valesti aru (keskmine klemm jookseb pooli raami külge).
Aga võibla mu visuaalne lähenemine peksab segast :D
Cadillac Coupe Deville 79 dMarchand Edition
Do ya f*ckin' believe any of that sh!t?!?!
nu täna sai värske kaas, pool ja rootor külge kruvitud. A ei muutunud midagi. Algul käivitub kenasti, kuigi on aru saada, et midagi on valesti ja varsti kooleb maha. Nu peale mitut raksu käivitamist sai karpast väljuvat tulekera kah nähtud :D.
Cadillac Coupe Deville 79 dMarchand Edition
Do ya f*ckin' believe any of that sh!t?!?!
Mis moodi see süütemoodul inglismannide keeli on? süüte paikapidavust peab muiduski kontrollima, kuigi kas ta sedasi lambist ära keerab (paugust lihtsalt).
Vaakumit plaanisin küll kontrollida, ehk mõnest kohast mõni voolik punuma pannud või oma elu lõpetanud.
Cadillac Coupe Deville 79 dMarchand Edition
Do ya f*ckin' believe any of that sh!t?!?!
Selles MSD kitis, mida kunagi varem soovitasin, oli asi sees. Süüdet saab kõigelihtsamini kontrollida kõrva ja tundega. Korrektne muidugi püstoliga. Igakspetteks tasub veenduda, et ka jagajast iga juhe õige küünlani jõuab.
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
ah see sitikas. Küünlajuhtmeid muidugi kontrollinud ja kleepsud peal a noh eks vaatan uuesti üle. Nu küravaga ja visuaalis on muidugi s elge et midagi puterdab eriti kui keravälgud karpast väljuvad. :D
Cadillac Coupe Deville 79 dMarchand Edition
Do ya f*ckin' believe any of that sh!t?!?!