Page 23 of 77
Re: Igavus tapab vol 4.
Posted: 18 Mar 2011, 22:37
by Rein
http://www.carpicgallery.com/2011-depp- ... -show-car/" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Ei tea, kas on juba läbi jooksud siit. Võiks nagu Cadillacina ka ära tulla miskit sellist

Re: Igavus tapab vol 4.
Posted: 18 Mar 2011, 23:45
by DevilDeville
krt, mul oleks sellist ju tarvis koguaeg
Re: Igavus tapab vol 4.
Posted: 19 Mar 2011, 01:18
by DevilDeville
Jumal lõi kolm omadust: aususe, mõistuse ja parteilisuse. Ent kellelegi ei andnud ta enam kui kaks omadust. Nii et kui inimene on tark ja aus, pole ta parteilane. Kui ta on aus ja parteilane, siis pole ta tark. Kui ta aga on tark ja parteilane, siis pole ta aus.
Re: Igavus tapab vol 4.
Posted: 19 Mar 2011, 10:42
by Rein
http://rahvahaal.delfi.ee/news/uudised/ ... d=42340817" onclick="window.open(this.href);return false;
Istub ilusasti mõttelõnga otsa! Vähe küll pikk lugemine, kuid peaks olema kõigile kohustuslik, eriti veel keskide ridades olevatele inimestele.
Re: Igavus tapab vol 4.
Posted: 20 Mar 2011, 13:45
by DevilDeville
Kuku Raadio reklaam juhatas mind
elutreeneriteni, nu oh sa püha puuots, millega jultunult valetades kannatab pappi välja petta

Re: Igavus tapab vol 4.
Posted: 20 Mar 2011, 17:56
by blood
http://www.whatcar.ee/auto-testid/cadil ... 52/#Uzcela Kes krt selliseid lehti teeb :S
Kui võtad ntks X5 siis pealkirjas kiiruseomadused räägitakse et olemas mõnus diisel mootor ja kütusekulu väike ja antakse 5 tärni... haige värk
Re: Igavus tapab vol 4.
Posted: 20 Mar 2011, 18:47
by Rein

Esimestel kurvasilmsetel mesrudel oli puidu imitatsioon hullem, kui sangyong shairmanil :D. Väga lõtva on laotud ikka neid nõrku tärne. Kus kurat see rool siis nii pehme ja juhitamatu on, ei ütleks, et siis Lexuse suur maastur, või Ländikad oleksid täpsemad ja tundlikumad. Huumor ruudus.
LandCruiser 100 on sama juhitamatu, või hullemgi. Ega V8 LC ka nüüd ei hiilga juhtimis täpsusega.
http://www.whatcar.ee/auto-lugejate-hinnangud/" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Maasturid: on daaa ceee errr veeee

:finger
Re: Igavus tapab vol 4.
Posted: 20 Mar 2011, 18:47
by Koit
Minu arvates on tegemist mingi teatud kadedusega. Kui eurooplased autoteste teevad ja masin on kuidagipidi USA´ga seotud, siis hakatakse mingeid jaburaid vigu otsima. Kui vaadata, siis on need arvustused kõik üsna ühtemoodi. Tugevalt mõjutatud Klaarksoni arvamusest. Minumeelest on asi hoopis selles, et tegelt võib konkreetne masin meeldida, aga ei omata piisavalt mune, et endale selline "bensuröövel" soetada ja ostetakse siis näiteks iksviis ja hoitakse ruumi pealt rõvedalt kokku ja 2L bensiini jääb ka üle.
Nali kah: Must pederast istub pargis pingil ja loeb Juudi ajakirja. Möödub valge mees ja küsib: "Kas sulle on veel vähe?"
Re: Igavus tapab vol 4.
Posted: 20 Mar 2011, 18:53
by Rein
http://www.whatcar.ee/auto-testid/kasut ... vote/1541/" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
4 tärni, aga lugege kolm rida arvustust vasakult läbi :D:D:D
http://www.whatcar.ee/auto-testid/land- ... uvote/163/" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Uuena siis 5 tärni, aga alalõikude keskmine ei anna kuidagi 5 tärni kokku. Mitte et ma maha teeks seda autot, GM maasturitega mul see ja RR meeldivuselt samal tasemel. Aga Escalade suhtes on selle hindamine 5 ga karjuv ülekohus.
http://www.whatcar.ee/auto-testid/peuge ... alik/1928/" onclick="window.open(this.href);return false;
Tegemist tõlketestidega ilmselt, kuna ei pea ennast oma 183 se pikkusega üldse pikaks inimeseks, kui selle roolitaga pole mul küll võimalik olla, kuna keskmine kõrge konsool segab täielikult jala asendit, mis teeb juhtimise pea võimatuks.
Re: Igavus tapab vol 4.
Posted: 20 Mar 2011, 22:13
by DevilDeville
Ehk Olev tahab asjadest täpsemalt rääkida
väike näide ka:
http://www.whatcar.ee/auto-testid/audi/q7/kokkuvote/23/" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
juhiistmel pole põlvi kuhugi panna, sest keegi on pidanud tarvilikuks teha Audi A2 laiuse keskkonsooli. Teine istmerida hiilgab õlaruumi puudumisega, kui istuda äärmistel kohtadel seal, kuhu turvavööd istuja paigutavad. Pagasiruumi suurus on tehaseandmetes kenasti üle 200 liru suuremaks valetatud, Saksa Autobildi testis kus eri autodele topiti pagasiruumi vahtplastist klotse, mahutas Golf V universaal rohkem, kui Q7

Re: Igavus tapab vol 4.
Posted: 20 Mar 2011, 22:24
by ain
http://www.whatcar.ee/whatcar-meeskond/" onclick="window.open(this.href);return false;
just pidin mainima, et olevil on toimetuses suur tööpõld ees et selgitada kodanikele teemal "kõik autoajakirjanikud ei pea snitti võtma Clarksonilt"
Kuna toimetuses on kaks meest, peaks asi ju suht lihtne olema?

Re: Igavus tapab vol 4.
Posted: 21 Mar 2011, 11:46
by DevilDeville
Re: Igavus tapab vol 4.
Posted: 22 Mar 2011, 23:11
by DevilDeville
Re: Igavus tapab vol 4.
Posted: 22 Mar 2011, 23:15
by Koit
See on lihtsalt liiga räige mis toimub
Teen ettepaneku klubi rahad murjamite käest läbi lasta paar korda.

Re: Igavus tapab vol 4.
Posted: 24 Mar 2011, 16:13
by Indrek_S
Kel igav on siis...
Volgaklubi lehel on arutelu all üks auto ja imestust tekidab ka selle tehnika. Välja on pakutud, et jõuallikas pärineb Cadillacilt.
Ehk soovib ja proovib keegi tuvastada?
auto ise on selline mugavapoolne ja a24-s müüa
