Page 3 of 9
Re: 1989 DeVille 4,5
Posted: 19 Mar 2008, 11:56
by Rein
Leidsin ühe imeliku vidina ukse seest. Kui ukse avad, läheb seal tuli põlema, aga midagi ei valgusta samas :roll:
http://pilt.delfi.ee/my_picture/2722483/
http://pilt.delfi.ee/my_picture/2722491/
Re: 1989 DeVille 4,5
Posted: 19 Mar 2008, 12:47
by 90Deville
Vaata, kas sellel vidinal ei olnud juhuslikult midagi pistmist välimise ukseluku valgustamisega, ähmaselt nagu meenub midagi.
Re: 1989 DeVille 4,5
Posted: 19 Mar 2008, 12:51
by Rein
Täitsa võimalik. Kui uksenuppu vajutada, siis süütab salongivalgustuse.
Re: 1989 DeVille 4,5
Posted: 19 Mar 2008, 13:37
by ain
see jah peaks valgustama luku ümber originaalis olevat plastrõngast, kui linki katsuda.
Re: 1989 DeVille 4,5
Posted: 26 Mar 2008, 13:51
by Rein
Rehve lähmealt uurima hakates selgus, et 14" on all. :roll: Uksepealne silt rääkis küll miskit 15".
Re: 1989 DeVille 4,5
Posted: 26 Mar 2008, 13:53
by ain
mingil aastal olid jah ka 14" veljed kasutuses - ja minu teada olid aluveljed näiteks täpselt sama kujundusega, kui 15".
Re: 1989 DeVille 4,5
Posted: 26 Mar 2008, 22:23
by Rein
Külmutus võttis elu sisse. Rihma seib oli väga kummaliselt purunenud, ja kompressor oli muu rihmanduse suhtes nurga all, nii palju, et otseks saamiseks tuli kõrvasid siluda. Ilmselt on saanud auto küljelt kõksu, mille tagajärjel on konditsioneeri pump puudutanud poolraami. Aga sammuke jälle edasi liigutud. Teist vendikat ei võta järgi, paar korda vilksatas temp. hoiatus tuli. Ja väiksem vent hakkab kohe, kui auto käima keerad ketrama. Kui teise vendi mootor töötab, aga muud viga ei leia, siis panen lüliti alla ajutiselt.
Re: 1989 DeVille 4,5
Posted: 14 Sep 2008, 13:16
by Rein
Et siis talvele mõeldes.
http://pilt.delfi.ee/picture/3844911/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja muul ajal ka põldude metsade vahel kooserdamiseks. Et siis Disco 1 on ka veel raud-rauaga masin. Tala sildadega ja väehese elektroonikaga, mis nagunii koguaeg loll on

Re: 1989 DeVille 4,5
Posted: 28 Sep 2009, 10:44
by Rein
Displei korraks töötas, ja siis sellised veakad.
E47
E59
F31
F32
.7.0
E.9.5
F.8.5
Teisel ringil E d kadusid, F jäi.
Teen päeval veel mingi tiiru, ja kui displei töötab, siis uus ring veel otsa.
Re: 1989 DeVille 4,5
Posted: 28 Sep 2009, 11:03
by ain
P047 (E047) - IPC to PCM Data Problem
P059 (E059) - Transmission Input speed sensor
F31 - FDC (fuel Data Center) to BCM problem
F32 - BCM to ECM data transfer problem
ma väga kardan, et kui sul just juhtmestikus/BCM pistikus kala pole, on BCM pees.
Aga hea oleks proovida teise ajuga - kas mitte kellegil Haapsalu poisil ka mitte 89 DeVille sõita polnud?
Re: 1989 DeVille 4,5
Posted: 28 Sep 2009, 16:07
by 90Deville
Ei,Haapsalus on 2-90 ja 1-91. Sellel ühel köige rääbakamal toimib asi vist niikuipeab, ülejäänutel jeblab.
Re: 1989 DeVille 4,5
Posted: 28 Sep 2009, 22:40
by Rein
Kuumus põhja, 15-20 mintsa sõitu ja näeb ära, kui palju vedelikku paagis loksub veel.
Re: 1989 DeVille 4,5
Posted: 28 Sep 2009, 22:45
by ain
külmjootega BCM/vigane juhtmekimp/pistik
Kas mingi elektroonikainimene ei saa aidata sellisel juhul?
Re: 1989 DeVille 4,5
Posted: 28 Sep 2009, 22:47
by Rein
Olen neid põlveotsa ime tegijaid küll ühe ja teise käest uurinud, pole keegi sellise asjaga kokku puutunud. Aga pole hullu, autot maha müüa ei kavatse, nii et aega on veel aastaid selle läbinärimiseks.

Re: 1989 DeVille 4,5
Posted: 04 Dec 2009, 23:53
by Rein
Mul see rool sealt armatuuri juurest logiseb hullult. Kus see üles-alla laskmise koht on. Ega keegi ei oska öelda, mis tal seal viga võib olla. Kas seal on mingi laager, või puks, mis järsku välja taganend, või ribadeks läinud?