Küsimusi seville kohta?
see ülearune surve on üle 16 psi. Ehk siis süsteemis on nii palju survet igal juhul sees. Ja sellest piisab (koos kuumenemisel tekkiva paisumisega) et eriti ükski möginas/liim lapitud kohta plastil kinni ei pea. Jahutuskärjega, mis alumiiniumist, on teine lugu - seda saab lappida.
Saan aru, et sa kardad katkise plokikaane tihendi tõttu survet jahutussüsteemis. Ma ei tea, kas meil on olemas vastavad võimalused, aga mikis näiteks on komplektid, millega saab kontrollida väljalaskegaaside olemasolu jahutusvedelikus - sellised rasedustestrite moodi asjad.
Samuti on töökodades võimalik miskise aparaadiga seda kontrollida. Aga kas meil saab, ei tea.
Kõige lihtsam - osta poest uus kork ja pane ta peale - seda võiks igaks juhuks iga mees teha, kel auto suht segase minevikuga või värskelt ostetud.
Saan aru, et sa kardad katkise plokikaane tihendi tõttu survet jahutussüsteemis. Ma ei tea, kas meil on olemas vastavad võimalused, aga mikis näiteks on komplektid, millega saab kontrollida väljalaskegaaside olemasolu jahutusvedelikus - sellised rasedustestrite moodi asjad.
Samuti on töökodades võimalik miskise aparaadiga seda kontrollida. Aga kas meil saab, ei tea.
Kõige lihtsam - osta poest uus kork ja pane ta peale - seda võiks igaks juhuks iga mees teha, kel auto suht segase minevikuga või värskelt ostetud.
Imelik lugu selle radikaga - Panin nüüd radika peale, jahutusvedelik sisse ja käima kohapeal, kuni 102 C oli kõik ilus seejärel hakkas tilkuma. Võtsin ja läksin sõitma, et kas teepeal jahutab maha - jahutas, tulin tagasi ja vaatan enam ei tilgu. Ok järelikult tuli niipalju välja et seepärast. Lasin edasi käia kuni 106C siis läks vent tööle ja jahutas 99C maha ja ikka ei tilkunud. Lasin korra veel 106C ja jällegi jahutas maha, aint korra 102C juures tuli paar tilka ja kõik. Igatahes peaks temaga kannatama mõned päevad tööl käia ja kohe kui leian võimaluse uuema radika jaoks siis läheb uus ikkagi peale, kuigi enam nagu ei lekkinud 

- 90Deville
- krooniline mölapidamatus
- Posts: 1102
- Joined: 11 Sep 2006, 20:00
- Skype Kasutaja: jaan järva
- Location: Haapsalu/Sthlm
Ma nüüd vabandan juba ette köigi ees(no et keegi seda jälle isiklikult ei vötaks),a mulle millegipärast tundub et 90% selle foorumi Stsi omanikest maadleb ikka selle ülesurve/plokikaane probla käes.
Kas see tähendab,et siia tuuakse ainult peetis autosid,vöi asi on ikkagi selles palju kiidetud/laidetud n*?
Olen lugenud Aini jutte n* probladest,a mulle ikkagi jääb mulje et et sellest pajast peaks eemale hoidma.Mina isiklikult kardan kogu aeg keevat mootorit ja ei ole eriti vaimustatud mingite imeproblade lahendamisest.
Skeptikutele,olen ise n* söitnud,tean mida see tähendab(heas möttes)
See ei ole ju normaalne,et nii palju jama sellega kogu aeg on.
Kas see tähendab,et siia tuuakse ainult peetis autosid,vöi asi on ikkagi selles palju kiidetud/laidetud n*?
Olen lugenud Aini jutte n* probladest,a mulle ikkagi jääb mulje et et sellest pajast peaks eemale hoidma.Mina isiklikult kardan kogu aeg keevat mootorit ja ei ole eriti vaimustatud mingite imeproblade lahendamisest.
Skeptikutele,olen ise n* söitnud,tean mida see tähendab(heas möttes)
See ei ole ju normaalne,et nii palju jama sellega kogu aeg on.
Noh eks meile tuuakse jah odavamaid STS ja ostetakse ning müüakse ka need odavamad ikka selleks et peetis on.Ise ostsin aatsa tagasi 95a STSi kus turuhind oli enam vähem seal 50-60 tuhhi vahel.Aga soetasin TQHQ foorumi kaudu 74 tuhhiga,ning siiani siga rahul,ainult bensiini ja õli,vahepeal oli üks rihmaprobleem ja ka süütepoolid sai vahetatud.Siiamaani ainuke masin millega võib sõita nii et pole probleemi mis ma järgmiseks ära pean vahetama.Ning igakord kui rooli istun siis ikka naudin kui mugav üks asi võib olla.
PS:Aini kunagine ütlus "maailmas on miljoneid northstar mootoreid,vaevalt et need kõik nüüd 150 tuhhi pealt plokikaanetihendi vahetuses käivad" niiet arvan ka et viga on pelgalt selles,et selle autoga kiputakse ainult sõitma,ning mitte hoolduse peale mõtlema,mis aga sellele masinale paraku ei meeldi.Mingi sierraga vöid ju ühe õliga sõita ka 60 tuhat ei juhtu ka miskit,pole vaja vahetada jahutusvedelikku ega miskit.
PS:Aini kunagine ütlus "maailmas on miljoneid northstar mootoreid,vaevalt et need kõik nüüd 150 tuhhi pealt plokikaanetihendi vahetuses käivad" niiet arvan ka et viga on pelgalt selles,et selle autoga kiputakse ainult sõitma,ning mitte hoolduse peale mõtlema,mis aga sellele masinale paraku ei meeldi.Mingi sierraga vöid ju ühe õliga sõita ka 60 tuhat ei juhtu ka miskit,pole vaja vahetada jahutusvedelikku ega miskit.
Ei hakka igaks juhuks uut teemat tegema aga mul on ka väike mure oma värskelt omandatud sevillega.
Nimelt on nüüdseks juba kaks korda masin sõidu pealt välja surnud.
Esimesel korral ei osanud asjast suurt numbrit teha. Pidurdamise pealt muutusid pidur ja rool kuidagi raskeks ja vaatasin et ohoh masin suri välja.. lükkasin käigukangi pargi peale, käivitasin ja sõitsin edasi. Varsti enam ei mäletanudki et midagi oleks olnud. AGA..
Teine kord juhtus täna ja olukord osutus "pisut" ekstreemsemaks. Nimelt oli roolis hoopis värskelt load saanud tütarlaps ja auto suri välja peateele vasakpööret sooritades. Kujutage ette tütarlapse üllatust kui muidu väikese näpuga keeratav rool enam ei allu kontrollile. Hea oli et teeperv seal liiga kitsas ei olnud ja õnnestus auto ainult poolenisti kraavi parkida. Ehmatas ikka päris korralikult! Mis oleks saanud siis kui perv oleks olnud järsk? või hoopis mõni korralik äärekivi? või oleks kiirus olnud suurem?
Igatahes ma jõudsin otsusele et see ei saa olla normaalne kui auto keset sõitmist välja sureb!! Siit ka küsimus. Oskab keegi aimata milles viga võib olla? või on kellelgi varem sarnast probleemi olnud?
Walar
Nimelt on nüüdseks juba kaks korda masin sõidu pealt välja surnud.
Esimesel korral ei osanud asjast suurt numbrit teha. Pidurdamise pealt muutusid pidur ja rool kuidagi raskeks ja vaatasin et ohoh masin suri välja.. lükkasin käigukangi pargi peale, käivitasin ja sõitsin edasi. Varsti enam ei mäletanudki et midagi oleks olnud. AGA..
Teine kord juhtus täna ja olukord osutus "pisut" ekstreemsemaks. Nimelt oli roolis hoopis värskelt load saanud tütarlaps ja auto suri välja peateele vasakpööret sooritades. Kujutage ette tütarlapse üllatust kui muidu väikese näpuga keeratav rool enam ei allu kontrollile. Hea oli et teeperv seal liiga kitsas ei olnud ja õnnestus auto ainult poolenisti kraavi parkida. Ehmatas ikka päris korralikult! Mis oleks saanud siis kui perv oleks olnud järsk? või hoopis mõni korralik äärekivi? või oleks kiirus olnud suurem?
Igatahes ma jõudsin otsusele et see ei saa olla normaalne kui auto keset sõitmist välja sureb!! Siit ka küsimus. Oskab keegi aimata milles viga võib olla? või on kellelgi varem sarnast probleemi olnud?
Walar
SLS ´97