Veakoodide lugemine...
Aiku - sulle sobib see juhend:
http://forum.cadillacclub.eeviewtopic.php?t=161
* With the ignition in the "RUN" position (engine does not necessarily need to be running, but it will work either way).
* Push (and hold) "OFF" and "WARMER" simultaneously on the Electronic Climate Control (ECC) until all telltales lights illuminate (segment check).
* Release the "OFF" and "WARMER" buttons.
* System is now in diagnostic mode. "00" (zero-zero) should now be displayed. This is the pointer.
* Pressing "OUTSIDE TEMP" will allow you to display the corresponding code for the pointer.
* Use the "FAN SPEED" override switch (UP/DOWN) to increment or decrement the pointer number.
* Pressing "AUTO" or turning the ignition switch "OFF" exits diagnotic mode.
Ja suvel peab küll selle nalja ära tegema, et kõik selle kerega Fleetid kokku ajab ja grupipildi teeb :P
petspoiss - sulle jällegi siin lugemist:
http://forum.cadillacclub.eeviewtopic.php?t=162
sinu koodid ütlevad siis:
Using the Cadillac on-board diagnostic display you'll also see "IP" for the IPC instrument panel, "AC" for the air conditioning module, "TC" for traction control, "RS" for the road suspension system, "SD" for the air bags, "PZ" for the body control module, "CC" for the cell phone and "RF" for the integrated radio.
Imre007 - sul jah kondis freooni vähe, sellest laulabki seda koodi. Lase ära täita (ja kontrollida ka, kas üldse gaasi sees peab) - suvi ka tulekul.
Muide, aku ots peab minu mälu järgi mingi pool tundi vähemalt maas olema, kui täielikku resetti tahad teha. Aga saad koodid ka nuppudest ära kustutada.
http://forum.cadillacclub.eeviewtopic.php?t=161
* With the ignition in the "RUN" position (engine does not necessarily need to be running, but it will work either way).
* Push (and hold) "OFF" and "WARMER" simultaneously on the Electronic Climate Control (ECC) until all telltales lights illuminate (segment check).
* Release the "OFF" and "WARMER" buttons.
* System is now in diagnostic mode. "00" (zero-zero) should now be displayed. This is the pointer.
* Pressing "OUTSIDE TEMP" will allow you to display the corresponding code for the pointer.
* Use the "FAN SPEED" override switch (UP/DOWN) to increment or decrement the pointer number.
* Pressing "AUTO" or turning the ignition switch "OFF" exits diagnotic mode.
Ja suvel peab küll selle nalja ära tegema, et kõik selle kerega Fleetid kokku ajab ja grupipildi teeb :P
petspoiss - sulle jällegi siin lugemist:
http://forum.cadillacclub.eeviewtopic.php?t=162
sinu koodid ütlevad siis:
Using the Cadillac on-board diagnostic display you'll also see "IP" for the IPC instrument panel, "AC" for the air conditioning module, "TC" for traction control, "RS" for the road suspension system, "SD" for the air bags, "PZ" for the body control module, "CC" for the cell phone and "RF" for the integrated radio.
Imre007 - sul jah kondis freooni vähe, sellest laulabki seda koodi. Lase ära täita (ja kontrollida ka, kas üldse gaasi sees peab) - suvi ka tulekul.
Muide, aku ots peab minu mälu järgi mingi pool tundi vähemalt maas olema, kui täielikku resetti tahad teha. Aga saad koodid ka nuppudest ära kustutada.
tegin lugemise legendi tsiba lihtsamaks (vt kooditopiku algusest)
selle järgi siis:
pc 0603 - (powertrain code) Control Module Long Term Memory Reset - näitab, et akujuhe on mingil ajal pikalt maas olnud ja mälule reseti teinud.
rf 2560 - (body code) mingi raadio kood - ilmselt kood üleval, kuna sul raadiot pole
ip 1552 - (body code) Keep Alive Memory (KAM) Error - sama lugu, viitab, et akujuhe on pikalt maas olnud ja mingid settingud elektri puudusel ära nullinud.
ac 1347 - (body code) Very Low A/C Refrigerant Warning - see siis selge, freooni väga vähe - järgmisena peaks ütlema (kui juba teinud pole), et lülitab kondi kompressori välja.
rs 0038 - ELC (electronic level control) exhaust valve short to ground/open circuit (kahjuks pole kõiki koode kuskilt netist leida - see on üks sellistest, mille kohta andis üks usa taat infot...) - tagumise õhkvedrustuse tühjendusklapi juhe katkestuses või lühises.
selle järgi siis:
pc 0603 - (powertrain code) Control Module Long Term Memory Reset - näitab, et akujuhe on mingil ajal pikalt maas olnud ja mälule reseti teinud.
rf 2560 - (body code) mingi raadio kood - ilmselt kood üleval, kuna sul raadiot pole
ip 1552 - (body code) Keep Alive Memory (KAM) Error - sama lugu, viitab, et akujuhe on pikalt maas olnud ja mingid settingud elektri puudusel ära nullinud.
ac 1347 - (body code) Very Low A/C Refrigerant Warning - see siis selge, freooni väga vähe - järgmisena peaks ütlema (kui juba teinud pole), et lülitab kondi kompressori välja.
rs 0038 - ELC (electronic level control) exhaust valve short to ground/open circuit (kahjuks pole kõiki koode kuskilt netist leida - see on üks sellistest, mille kohta andis üks usa taat infot...) - tagumise õhkvedrustuse tühjendusklapi juhe katkestuses või lühises.
Lugesin seda teksti mitu korda läbi. Ja katsetasin ka mitut eri varianti, aga tulemus ikka sama. Nii palju leidsin, et vahel näitas 01-141.....aga mitte iga kord
tavaliselt 01-00 ja enamus kordadel leiab ka sellise numbri 04-127, mis on paaril korral ka olnud 04-27 Äkki oleks parem möte mõnel targemal seltsimehel lasta vaadata seda
Loomulikult jääb ka selline variant, et auto on lihtsalt priimas korras :lol: :lol:

Loomulikult jääb ka selline variant, et auto on lihtsalt priimas korras :lol: :lol:
01-141 (üks ees näitab history koodi - ehk siis olnud ja ise korrastunud viga) - Delay pot circuit open or shorted to battery (Twilight Sentinel) - ehk maakeeli on sul twilight sentineli voolujuhe katki - kord töötab (kuna vahel näitab 01-41) - et siis kas katkestus või lühis. Ma ise pakuks katkestust, kuna lühise puhul peaks mingi kaitsme läbi lööma.
04-127 - Wheel speed sensor circuit continuity malfunction - ratta küljes asuva kiiruse/ABS anduri lühis - võib taas olla mingi paljas juhe või kehv ühendus, mis siis vahetevahel viga näitab.
Ja muus osas ma pakun, et auto ongi korras - need suured Fleetid on päris lollikindlad.
04-127 - Wheel speed sensor circuit continuity malfunction - ratta küljes asuva kiiruse/ABS anduri lühis - võib taas olla mingi paljas juhe või kehv ühendus, mis siis vahetevahel viga näitab.
Ja muus osas ma pakun, et auto ongi korras - need suured Fleetid on päris lollikindlad.
peale veakoodide saab ka muid andmeid vaadata!
maakeeli võiks see seletus kah olla!
kui välistemp lüliti ja vendi kiiruse lülitit korraga vajutada siis kah saab parameetreid vaadata ja kui cruisi lüliti sisse lülitada ja mootor käivitada ja uuesti suretada ja süüde sisse jätta ja pedaali vajutada siis kah mingifd parameetrid ilmuvad!
aga asi veidi segane veel!
keegi targem võiks asja parandada!
maakeeli võiks see seletus kah olla!
kui välistemp lüliti ja vendi kiiruse lülitit korraga vajutada siis kah saab parameetreid vaadata ja kui cruisi lüliti sisse lülitada ja mootor käivitada ja uuesti suretada ja süüde sisse jätta ja pedaali vajutada siis kah mingifd parameetrid ilmuvad!
aga asi veidi segane veel!
keegi targem võiks asja parandada!
ex-cadillac fleetwood
Vw Sharan 1.9td 97
http://www.defa.com" onclick="window.open(this.href);return false;
http.://www.hella.ee
Vw Sharan 1.9td 97
http://www.defa.com" onclick="window.open(this.href);return false;
http.://www.hella.ee
History kood on jah selline asi, mille peale ei tasu erutuda. Nulli ta ära ja vaata, kas tuleb tagasi (ilmselt mitte).
U koodid on kuidas nüüd öeldagi - aju ja mingi asja (raadio, klasasipuhasti, aknamootor jne) vahelise kontrollside koodid - et kas see jupp on ikka olemas.
Ja mikid vähemalt küll ütlevad, et nende koodide pärast pole vaja muretseda - ju sul mingi pistik on olnud lahti või siis eelmine omanik on midagi vahetanud/parandanud.
U koodid on kuidas nüüd öeldagi - aju ja mingi asja (raadio, klasasipuhasti, aknamootor jne) vahelise kontrollside koodid - et kas see jupp on ikka olemas.
Ja mikid vähemalt küll ütlevad, et nende koodide pärast pole vaja muretseda - ju sul mingi pistik on olnud lahti või siis eelmine omanik on midagi vahetanud/parandanud.
siis on kuskil mingi katkestus. Aga jällegi - see ei mõjuta mitte mingil moel auto tööd, seega las ta siis olla. nagu on kirjutatud service manualis, võib ta olla sellest, et sul mingit plokki pole olemaski või on ta ära nullitud:
DTC U1000 or U1255 may set current or history, with or without other DTCs.
These DTCs set when the control module does not receive a message that it was expecting from another control module, and does not know which control module did not send the message.
1. If the DTC U1000 or U1255 is set in history with other DTCs set current or history, diagnose the other DTCs first.
2. If the DTC U1000 or U1255 is set current, this usually indicates a module that is currently not communicating or a configuration issue. For example, if the control module is configured for an option (i.e., OnStar, keyless entry, memory mirrors, etc.) that the vehicle does not have, it may expect to receive a message regarding this missing feature. This would usually occur due to the control module being recently replaced and incorrectly set up.
3. When the DTC U1000 or U1255 is current, the module that is not communicating may not even be listed on the Tech 2 on the Diagnostic Circuit Check /Class 2 Message Monitor list.
4. If the DTC U1000 or U1255 has set in history without other DTCs, replacing the control module that set the DTC is most likely NOT the solution. The module that has set the code is looking for an input from another module that is not communicating. Because the module did not receive an input that it is expecting to see, it sets a U1000 or U1255 which indicates there was a loss of communications. Look at the customer's concern (i.e., intermittent, erratic tachometer operation). This will probably be a better indication of the control module that is the source of the concern.
DTC U1000 or U1255 may set current or history, with or without other DTCs.
These DTCs set when the control module does not receive a message that it was expecting from another control module, and does not know which control module did not send the message.
1. If the DTC U1000 or U1255 is set in history with other DTCs set current or history, diagnose the other DTCs first.
2. If the DTC U1000 or U1255 is set current, this usually indicates a module that is currently not communicating or a configuration issue. For example, if the control module is configured for an option (i.e., OnStar, keyless entry, memory mirrors, etc.) that the vehicle does not have, it may expect to receive a message regarding this missing feature. This would usually occur due to the control module being recently replaced and incorrectly set up.
3. When the DTC U1000 or U1255 is current, the module that is not communicating may not even be listed on the Tech 2 on the Diagnostic Circuit Check /Class 2 Message Monitor list.
4. If the DTC U1000 or U1255 has set in history without other DTCs, replacing the control module that set the DTC is most likely NOT the solution. The module that has set the code is looking for an input from another module that is not communicating. Because the module did not receive an input that it is expecting to see, it sets a U1000 or U1255 which indicates there was a loss of communications. Look at the customer's concern (i.e., intermittent, erratic tachometer operation). This will probably be a better indication of the control module that is the source of the concern.
Proovisin siis ka huvi pärast seda veateate värki näppida.Autoks siis De Ville 90 aasta mudel ja kui olin CCC paneeli peal vastavad näppimised ära toimetanud siis nagu ei juhtunud midagi.Ette viskas kolm sellist väikest kriipsukest ja kogu lugu.Näppisin siis Warmerit ja ka muid nupukesi mis nö. ettenähtud ja tekkis mingi liikumine selle koha peal kus näitab kõike bensiiniga seostuvat asja.Endal tekkis selline mõte,et neid koode peaks ta vast siiski ette viskama seal CCC tabelis või käib 90 aasta Caddyl see koodi vilgutamine seal bensu lugeja avas? On keegi selle aasta masinal neid koode näppinud ja oskab ehk sõna sekka õelda kuda see värk täpselt käib 

90 Caddyl käib see nii, kui siin kirjeldatud:
http://forum.cadillacclub.ee/viewtopic.php?t=160
http://forum.cadillacclub.ee/viewtopic.php?t=160
Sedapidi ma nagu proovisingi aga nagu mitte halligi :roll:ain wrote:90 Caddyl käib see nii, kui siin kirjeldatud:
http://forum.cadillacclub.ee/viewtopic.php?t=160
Aga võtab selle asja homme käsile,ehk jäi midagi kahe silma vahele.
Aga see kuvamise asi ongi siis nii,et paneeli (CCC) peal ei näita neid vigu vaid kuvab need hoopis seal bensu näidikus?