Usa2016

Kõik, mis mujale ei sobi
User avatar
antoonio
ravi puudub
Posts: 1335
Joined: 16 Jun 2009, 13:32
Skype Kasutaja: sniffest
Location: Rakvere

Re: Usa2016

Post by antoonio »

31.03.16

Omiku oli soe, isegi väga. Tänu sellele segistile vannioas sai meenutatud pisut oma mälestusi f to c skaalal.
Ammusest kooliajast on meeles ( tempel mällu igaveseks) et 50F = 10 C. Edasi läheb kirvemeetodil 20F=11C või vahelduva eduga alates 50f annab iga järgnev 10F-i kord kuus siis viis C-d.
Kusagil toimub korrektsioon aga eks see ole juba selline temperatuur kus parasBBQga tegeleda.
See oli siis üldharivaks vahepalaks.
Kellal seisis 75effi ja tõusis. Selles Huntsvilli külakeses oli kohe I45ääres vangla (lisaks on seal ka vanglamuuseum ja kodanik Sam Houstoni kodukoht) , mille asukad olid õue tervislikke minuteid veetma saadetud. Need kodanikud olid valged neegrid sest minu tönts silm ei näinud muud kui valgetes kostüümides tumedaid tegelasi.
Btw: kui teeääres on silt, mis keelab hääletajate pealekorjamise siis tähendb see vangla olemasolu piirkonnas.
Paarkümmend miili kulgetud oli kohustuslik kohvipeatus. Autost väljutudes oli ilm veel palavam.
Kohvi käes ja edasi. Varsti läkski liiklus tihedamaks, ja põhimõtteliselt alga Houston oma agulitega. Vahetult enne tollroadile keeramist, mis lennujaama viis sai auto kraeni tangitud (ehk renditingimus full to full vaja täita), tanklas oli maas hunnik raha. Ehk peotäis ühesendiseid, millised ma üles korjasin ja nende kallal siis rahapesu toimetasin, otseses mõttes.
Varsti oligi autosõit läbi, Avise tibi vaatas läbituid miile ja pidi vajalikuks mainida, et te olete ikka suured rändajad jne, ühesõnaga väike tore vestlus tuli sellest.
Järgnevalt sai end sätitud BA leti äärde. Oleks võinud ka pisut hiljem tulla aga ca 45 mintsa sai passitud enne kui seal tööpäev algas. Eelmine õhtu oli check in tehtud seega ainult pagasist vaja lahti saada ning selle järjekorra esimeseks sai end sätitud.
Oli hää, sest see oli elupikim check in, mis kestis 35 minutit, tänu sellele et britid olid oma süsteemi uuendanud. Alustuseks said kohvrid-kotid külge!sildid heavy 23 kg. No selle nimel sai ka vaeva nähtud eelmine õhtu ning lisakilod paigutatud seljakottidesse.
Pealemseda sildistamist jooksis asi kinni. Üks üleliigne kott jooksutas süsteemi kokku ning lõppeks lahenes asi umbes sedasi, et naesterahvas leti taga helistqas kuhugi kus korraldajaonu siis väljutus ühest dimensioonist ja sisenes teise, kus asjad ära norraldas ning saadud info järgi sai siis korraldajatädi need andmed counteris lõpuks välja prinditud. Selle madistamise käigus aga lõppeks keegi lisapagasi eest raha ei küsinud. Me ei pakkunud seda kah mis tähendas, et kolmas aasta jutti on lisapagas tasuta sõitnud. Eelmised kaks korda oli lufthansa, kes kord streikis ja siis rämedalt hilines. Hää seegi, ca 100 jänkirubl jälle kokkuhoitud.
Edasi muud polnudki kui ühel hetkel lennukisse kobida, ca 9tundi kuniks Londonisse laekuda. Siis about kolm tunid seal passida ning siis Helsinkisse startida. Nii nagu üllatav oli minnes, et üle lahe viidi reaktiiviga siis, nüüd Helsinkisse toodi A350ga, ehk siis viimase uue Airbusi kaugliinidele mõeldud lennukiga. Polnud vigu, täitsa kobe aparaat. Salongis möllas ambilight valgustus, ekraanid meelelahutuseks suuremad kui senini nähtud. Kõrvaklappide auk oli viidud ekraani kõrvale, mis iseenesest igati adekvaatne. Istusingi oma klappide pulga!juppideks sest ei viitsinud neid käetoe seest eraldada. Ka üks lisafeatuur ökoklassis oli juures sellega, et kui seljatuge liigutad, liigub ka istmepõhi ning jalaruumi on kah täitsa adekvaatselt. Seega on minu kerel puudu veel A340 ja bojeng 787 kogemus, mis puudutab kaugsõidu aeroplaane.
Helsinkis oli ca tunnike teemaks ning varsti vaataski Kilulinn vastu.
Sellega saigi seekordne sõit läbi.

Ps. Jätkuvalt, mida lähemale Eestile jõuad seda nukramaks ja sorrry nõmedamaks see kaader muutub, kellega lennumassinas koos olla.
pps. Enne rakveret oli muidugi võimalus näha idiootide kokkutulekut, mis seisnes selles, et lambakari oli ühe käru parkinud ühele poole teed, teise väikese nihkega teiselepoole ning vahepealses alas käis mingi maooride sõjatantsu meenutav trampimine ümber üksiku õllepudeli. Naiss, kohalik bränd olemas.
Ppps. Kodus selgus, et kogu pagas on läbi tuhnitud, kleepse ega tutvustavat paberit polnud nagu eelmine kord friscosttulles, küll aga oli ühe kohvri tõmblukk (taskul) osaliselt eraldunud õmblustest. Kas läbituhnimise korraldas TSA ( all luggage is subject to search nagu sildid jänkistanis teavitavad) või korraldas selle mõni salajane eraorganisatsioon lennujaamas jääb teadmata. Midagi vist jalutama pole läinud.

Nb. Miski kokkuvõtva sõna panen kah miski hetk kirja.
Cadillac Coupe Deville 79 dMarchand Edition
Do ya f*ckin' believe any of that sh!t?!?!
User avatar
ain
ravi puudub
Posts: 5498
Joined: 01 Nov 2005, 21:11
Skype Kasutaja: eldorado67
Location: Tallinn

Re: Usa2016

Post by ain »

Magad tunnikese ja kohe järgmist trip´i planeerima? :devil
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
User avatar
antoonio
ravi puudub
Posts: 1335
Joined: 16 Jun 2009, 13:32
Skype Kasutaja: sniffest
Location: Rakvere

Re: Usa2016

Post by antoonio »

Ain, uus mõte oli juba seal pool lompi olemas. Umbes täpselt kõlaks see Ida Tejas (mida pole just palju) ja siis lisandiks võimalikud variandid Okla, Arkansa, Lousiana ja kui midagi pähe genereerib siis ka võimalus põigata Missouri, Kentuky, Tennesse, Alabama, Missouri. Või hoopis Florida ning sealt üles ning ka vasakule. Või hoopis ..... aga miks ka mitte .... :D. Variante on palju ja 10 osariiki pole jätkuvalt lipikut külge saanud.

Räägiks Jeebusest, mida siin mail ohtrasti ka liikvel, erinevatest ajastutest. Uuuemad on rahva tungival soovil vist masuudipresside liinilt väljastatud nii, et järgnev jutt ei puuduta raudtee ja põllumajandus ning raskemat maanteetranspordi sektorit.
Remark, huvitav millest see tuleb, et ühel pool lompi om mingi räme masuudilembide kogukond ja teisel pool lompi tavainime sellist haisutopsi ei vaata??!!
Aga ok. Üldiselt Jeebus siis sõidetav ning saab oma kohustustega hakkama. !7päevane autorendi aeg andis kokku ei rohkem ega vähem kui 3452 miili , mis teeb peale matemaatilist tehet maagilised 5555 km :). Üldiselt sellist edu ei oodanud, sest esimene nädal oli siiski suht uimamine aga lääne tejas ja uus mehhiklaste asumaad andsid tubli panuse oma pikkade vahemaadega.
Kompuuter väitis keskmiseks kütusekuluks 25,2mpg ehk 9,33 lärtsu siinse 100 kilomeetri kohta, mida telliskivi ja 3,6 näruse mootri kohta pole just palju eriti kui säästusõitmise nõkse ei tarvitanud vaid kohalike kombe kohaselt sai parempoolset pedaali ikka sõiduki kiirendamiseks kasutatud (eestis tundub tihtilugu et see pedaal on kalendriga asendatud). Tahho sain päris korduvalt redline või selle lähedusse igatahes.
Minu tagasihoidlik matemaatika andis natuke kulukama numbri, mis siis võrduks 10,68 l/100km. aga eks siin see ole see, et ei tea palju kütet paagis oli. Umbes täispaagi lähedane nummer aga ega seier kohe kuku kui esimene liiter sealt kadunud on.
Kaks asja, mis jeebuse puhul teemaks, pagass on väiksem kui mingil sedaanil v.a. kõrgus aga kui kardin peal siis peale kahe norm mõõtmes reisikohvri sinna ei mahu.Impala pagassi läks eduliselt samad kohvrid pluss spordikott + veel nipet näpet. Kui kardin ja istmed kokku pakkida siis mahub midagi vedama küll. Teine asi on see, et hoolimata Grand nimest on see tagumine pink ikka üks üsna ebaatraktiivne koht sõitmiseks, seega parem olla roolis või kaardilugeja.

Siis tekkis vaat, et retooriline küsimus, mida krt vanas jewroopas kütuse pealt korjatavate maksudega ikkagi tehakse. Uurisin netiavarusi ja näiteks Teksases on 20 kopikat galloni kohta tax ja seda nii bena kui masuudi kohta (kes täpsemalt tahab siis võib lugeda siit https://en.wikipedia.org/wiki/Fuel_taxe ... ted_States" onclick="window.open(this.href);return false; ja üldist Texases kehtivatest maksudest siit http://comptroller.texas.gov/taxes/" onclick="window.open(this.href);return false;).
Samas käib päris räme teedeehitus, nagu ikka seal. Pidevalt meisterdavad midagi ja teinekord väga pikkade lõikudena. Siin krt halavad 20 ja rohkem aastat ühe tartu ja kilulinna vahelise külatee ehitamisest. Ehk nagu ikka, ühed räägivad, teised teevad.

Mida veel, oli tore ja tahaks tagasi :D, mida varem seda parem aga eks näis kunas. Põhimõte on ikka sama. Et enne leia koht kuhu maanduda, siis pane mingid checkpoindid maha ja see mis nende pointide vahele jääb on suuresti kohapealne leiutamine. Saab piisavalt vaheldust ja ajalugu on näidanud, et selliselt ei poo end väga kinni kah.
Et kui mingi tark mõte pähe lendab eks kriban juurde. Praegu lõpetan aga joont alla ei tõmba. :)
Cadillac Coupe Deville 79 dMarchand Edition
Do ya f*ckin' believe any of that sh!t?!?!
User avatar
ain
ravi puudub
Posts: 5498
Joined: 01 Nov 2005, 21:11
Skype Kasutaja: eldorado67
Location: Tallinn

Re: Usa2016

Post by ain »

asi lihtne, meil lähevad maksud aparaadi eksisteerimiseks.
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Jaanus
huviline
Posts: 84
Joined: 21 Feb 2007, 18:09
Location: Tartu

Re: Usa2016

Post by Jaanus »

Aamen! Päris hea töö juures lugeda, viib mõtted puhkama. :five
User avatar
MiL472
aktivist
Posts: 153
Joined: 20 Apr 2008, 15:59

Re: Usa2016

Post by MiL472 »

Olen hetkel OKC-s ja sai just selle peale üles ärgatud eile:) Unise peaga ei saand s****gi aru, kuigi korraks käis peast läbi mõte et vb maavärin :)

http://www.delfi.ee/news/paevauudised/v ... d=75523345" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
antoonio
ravi puudub
Posts: 1335
Joined: 16 Jun 2009, 13:32
Skype Kasutaja: sniffest
Location: Rakvere

Re: Usa2016

Post by antoonio »

MiL472 wrote:Olen hetkel OKC-s ja sai just selle peale üles ärgatud eile:) Unise peaga ei saand s****gi aru, kuigi korraks käis peast läbi mõte et vb maavärin :)

http://www.delfi.ee/news/paevauudised/v ... d=75523345" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Nu näed siis, tivolituur tuli koju kätte :D.
Cadillac Coupe Deville 79 dMarchand Edition
Do ya f*ckin' believe any of that sh!t?!?!
Post Reply