Page 3 of 4
Re: 1987 Cadillac Fleetwood d'Elegance
Posted: 04 Aug 2012, 13:14
by imre007
suvel käivitades soojal mootoril hakkas tagumine pihta vända piirkonnas.
eks õlidega mängimine aita seda kolinat vähendada!
Re: 1987 Cadillac Fleetwood d'Elegance
Posted: 29 Sep 2012, 18:27
by zpotoloom
Re: 1987 Cadillac Fleetwood d'Elegance
Posted: 07 Nov 2012, 17:05
by zpotoloom
Re: 1987 Cadillac Fleetwood d'Elegance
Posted: 16 Nov 2012, 20:09
by zpotoloom
Kuna ilmad veel soojad siis pidi ikka masina uuesti garaazist välja ajama.
Kaks ringi ja käima ta läks, nagu kellavärk(ptui,ptui,ptui). Õhtuse sõiduga isegi E30 ei tulnud kummitama,
mis muidu pidevalt service soon tuld põlema pani.
Re: 1987 Cadillac Fleetwood d'Elegance
Posted: 04 Apr 2013, 20:33
by zpotoloom
Selle kevade esimesed sõidud sai märtsi lõpus ära tehtud
TÜV käigus kahjuks läks jahutusvedelik keema ja seetõttu ootab hetkel spetsialistide arvamust.
Re: 1987 Cadillac Fleetwood d'Elegance
Posted: 04 Apr 2013, 20:46
by ain
soe soovitus, ära hakka sellesse motosse raha sisse taguma - 4,5 või 4,9 vahele ja tehtud.
Neid ikka vast vedeleb ja nagu sa eelmiste omanike teemasid kindlasti lugenud oled, pole see masin just ülearu remonti saanud.
Re: 1987 Cadillac Fleetwood d'Elegance
Posted: 04 Apr 2013, 21:09
by 90Deville
Ehk lihtsalt on seismisega termostaat kinni jäänud vms sellist lihtsamat? Kas vendid käima läksid?
Lihtsalt see auto ei ole mittemidagi väärt, vahetpole mis mootoriga, et sinna midagi sisse veel matta. Kui just endale hirmsasti ei meeldi ja ei taha sellega ise söita koguelu.
Re: 1987 Cadillac Fleetwood d'Elegance
Posted: 05 Apr 2013, 08:09
by OnkelMats
Märtenil oli 4,5 täitsa olemas. Hakkasin ise tegelema kuid reaalse aja ja koha puudumise tõttu jäi katki. Vendid käisid minul alati täiega enne aju remonti. Peale aju remonti hakkasid ilusti toimetama.
Re: 1987 Cadillac Fleetwood d'Elegance
Posted: 05 Apr 2013, 09:24
by Rein
Kus sa aju remontisid? Mul ka sama jama ventidega, et täiega panevad mõlemad. Ja kumba aju, kas BCM või ECM?
Re: 1987 Cadillac Fleetwood d'Elegance
Posted: 05 Apr 2013, 17:42
by OnkelMats
Lasin teha Top Partsis. Tegemist oli ikkagi BCM-iga, aga mul oli reaalselt tee maha põlenud, niiet suurem osa möllust ei töödanud (tablood, konditsioneer, vendid uugasid jne).
Re: 1987 Cadillac Fleetwood d'Elegance
Posted: 05 Apr 2013, 18:13
by Rein
Tallinna top partsis? Ja kas ainult aju sinna, või koos autoga ja kaua aega võttis?
Re: 1987 Cadillac Fleetwood d'Elegance
Posted: 05 Apr 2013, 19:02
by OnkelMats
Võtsin aju maha ja viisin ainult aju. Ei mäletagi kaua aega võttis. Mitte kaua.. Räägi sümptomitest ka neile siis. Ning jah, Tallinna TopParts.
Re: 1987 Cadillac Fleetwood d'Elegance
Posted: 05 Apr 2013, 19:25
by Rein
Mul on ikka F31-F32, et ajud ei suhtle omavahel, vendid on täie võimsuse peal ja kont ei saa ajust massi impulssi releesse. Kütuse kompu paneb ka muudkui ringiratast.
Re: 1987 Cadillac Fleetwood d'Elegance
Posted: 06 May 2013, 01:20
by zpotoloom
Re: 1987 Cadillac Fleetwood d'Elegance
Posted: 17 Jun 2013, 22:11
by zpotoloom
http://www.cadillacforums.com/forums/ca ... ost3035355" onclick="window.open(this.href);return false;
I had similar problem with a fan control module for radiator fans. on my 1985 fleetwood should be same on your model. Module sits behind headlight and basically takes the BCM fan signal and amplifies it to control the speed of the radiator fans. This module also has a feedback signal back to the BCM so it knows if fans are rotating and speed. I was able to fix the module as the parts that go in them are the power FET transistors mounted to the heatsink. I replaced with
Intersel 76137P N channel Power FETS x 4 transistors needed. It looks to me like the originals just do not quite have the current capacity for the two fans. If the fans get a bit sticky they cause more current to draw through the control module and pop the transistors.
Here is datasheet.
http://html.alldatasheet.com/html-pd...UF76137P3.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Just open up module and replace the 4 transistors on the heatsink with above and you have a better speed control module than new. These FET's are rated 75A at 30V x 4 lots of current. Also note the heatsink has fan voltage on it so it should be isolated from touching any chassis ground or it would blow the transistors. A cheap fix couple dollars for the parts a solder iron and good as new. Also check for corrosion inside on the foil as water seems to get in.
Cadillacforum tuli appi, kui nüüd aega tekib siis mooduli välja sikutama ja vaatama kas annab seal midagi parandanda. Proovisin suunatule august kätte saada aga juhtmerägastiku vahelt kohe mitte ei tahtnud välja mahtuda. Esituled tahavad mõlemad koos ära tulla tulede raamiga kuna tulesid raamiküljes hoidvate poltideni ei pääse.
Ajutise lahendusena võtsin signaali alt voolu relee lülitamiseks, et saaks pikemalt fooritaga seistes
ventilaatorit käima lülitada ilma et salongi uut kaablit vedama peaks.
Senikauaks on antenni mootor nokitsemiseks, käib teine niisama tühja ringi.
Peab sisse vaatama.
Peale seda kui antennimehhanism otsad andis makk käima enam ei lähe. Sisselülitamisel
korraks kuulda tagakõlaritest lülitust ja see ka kõik.