1994 Fleetwood SS
Tänu Ainile sain teada, et mu auto on osalenud 3-s avariis:
Spidokanäit on õnneks õige (191 000km avariihetkel) täna on 202 000km
Indrek
Spidokanäit on õnneks õige (191 000km avariihetkel) täna on 202 000km
Indrek
Last edited by Indrek_S on 14 Jan 2008, 15:38, edited 2 times in total.
ex Lexus, ex Taurus, ex Sable, ex Fleetwood, ex Porsche, ex 2x Lexus LS430
Current:
LS400, Infiniti QX70, GT86, Lepo
Current:
LS400, Infiniti QX70, GT86, Lepo

Vahepeal miskit head rääkida pole, seega riputan siia vaid ühe pisikese pildi Pärnu avakruiisilt

Juuli II nädalal plaanis Eestile ring peale teha autoga...nii 5 päeva. Lääne eesti ja saared jäävad käimata, kuna seal piisavalt ringi uhatud. Küll aga külastan eesti lõunapoolseid asulaid, Peipsi äärt ja Ida-Virumaad.
Sel suvel ei plaani miskit autoga rohkem teha, kui Õilivahetus ja jahutusvedelikuvahetus. Õlivahtusele kutsuv tuluke juba särab..saaks kuskile vaid aja kinni panna (et ei peaks kuu aega järtsus olema)
edit, 1 pilt veel (kusjuures alles nüüd avastasin, kõik ürituste pildid on juhusena tehtud autost selle külje pealt, kus mõlki pole)


Juuli II nädalal plaanis Eestile ring peale teha autoga...nii 5 päeva. Lääne eesti ja saared jäävad käimata, kuna seal piisavalt ringi uhatud. Küll aga külastan eesti lõunapoolseid asulaid, Peipsi äärt ja Ida-Virumaad.
Sel suvel ei plaani miskit autoga rohkem teha, kui Õilivahetus ja jahutusvedelikuvahetus. Õlivahtusele kutsuv tuluke juba särab..saaks kuskile vaid aja kinni panna (et ei peaks kuu aega järtsus olema)
edit, 1 pilt veel (kusjuures alles nüüd avastasin, kõik ürituste pildid on juhusena tehtud autost selle külje pealt, kus mõlki pole)

Last edited by Indrek_S on 30 Jun 2007, 16:53, edited 1 time in total.
ex Lexus, ex Taurus, ex Sable, ex Fleetwood, ex Porsche, ex 2x Lexus LS430
Current:
LS400, Infiniti QX70, GT86, Lepo
Current:
LS400, Infiniti QX70, GT86, Lepo

eile õhtul, olles kruiisi maha maganud, sain üle pika aja sõbraga lapsepõlvemaalt(Türilt) kokku. Rääkisime törts autojuttu, arutasime, kuidas siit-sealt kohendada, hingamist muuta jne jne.
Nentisime fakti, et meil mõlemal on Eesti oludes üsna rariteetsed autod...no nii 3-4 tk kokku. Ka süda on neil ühine...ja veermik....ühesõnaga Suguvõsa kokkutulek 8)

..paremat pilti pole, kuna olin selleks liiga elevil
PS - seda impalat foorumikasutajad ehk nn "avalikkus" ei teagi...ehk et sala Impala :suspect
Nentisime fakti, et meil mõlemal on Eesti oludes üsna rariteetsed autod...no nii 3-4 tk kokku. Ka süda on neil ühine...ja veermik....ühesõnaga Suguvõsa kokkutulek 8)
..paremat pilti pole, kuna olin selleks liiga elevil

PS - seda impalat foorumikasutajad ehk nn "avalikkus" ei teagi...ehk et sala Impala :suspect
ex Lexus, ex Taurus, ex Sable, ex Fleetwood, ex Porsche, ex 2x Lexus LS430
Current:
LS400, Infiniti QX70, GT86, Lepo
Current:
LS400, Infiniti QX70, GT86, Lepo

Vahepeal siis pajatan natukene kurvemast poolest...noh ilmad kah masendavaks läinud..
Asi sai alguse ühel ilusal juuliõhtul, kui aito hakkas järsku tugevalt jõnksutama ja suri paar korda maanteekiirusel väljagi...check engine muidugi põlema. Kuna olin kodust paarisaja kilomeetri kaugusel, otsustasin siiski rahulikult edasi kulgeda. mingi hetk avastasin, et käigukast ena malla kah ei vaheta.
Õnnelikult koju jõudes lõin targa raamatu lahti ja hakkasin veakoode vaatama. teatas MAF anduri katkestusest ja 3-2 käigu solenoidi mittetöötamisest.
Lõin kapoti lahti ja hakkasin pistikuid logistama...avastasin ühe kummalise lahtise juhtmeotsa

Võin lisada, et see juhtmeots mängib siin peaosa...
(sellel hetkel enam auto ei käivitunud kah)
Kinnitasin otsa oma pesasse tagasi ja voila, auto käis esimesest pöördest. MAF anduri veateade kadus ära, check engine kadus ära...jäi vaid solenoidi veateade.
Pärast pikki sebimisi ja ponnistusi sain aja Ameerika autosse käigukasti solenoidi vahetuseks.
kehvad teated ameerika autost: Käigukast on heas korras, solenoidid ideaalsed..viga on ilmselt ajus.
Kuna just Antennimees müüs LT1 aju tikutakus, sai kohe ühendust võetud. Selgus, et antennimehel oli Buick`il sama pull olnud...veateade näitas solenoidi viga, kuid solenoidiga oli kõik korras. Tol korral oli viga olnud selles, et kaitsmekarbi juhe säristas ja see kärsatas aju läbi. No ja ei pidanud palju mõtlema, et see säristamise viga minu autol selle legendaarse lahtitulnud juhtme kraesse ajada.
Ühesõnaga oli antennimees lasknud oma aju remontida. Leppisime kokku, et tõstame minu autole peale ja vaatame, et mis seis on. Seis oli endine...antennimehe aju oli pärast remonti ikka veel samas seisus. ehk et käigus üles lähevad ilusasti, alla aga ei tule.
Kuna mul siin tööjuures elektroonikud omast käest võtta, andsin kuttidele ülesanne aju korda teha. leitigi poole tuniga lühis trükiplaadil, seda põhjustab suure tõenäosusega üks suurem kivi. Kusjuures asja raskendab tunduvalt asjaolu, et trükiplaat on 3 kihiline. ehk et kui viga on keskmise kihi radades, siis võib sellega lutsu visata
Täna võetakse kivi aju pealt maha ja proovime numbri järgi kuskilt uut leida. Kui ei õnnesti, tuleb hakata eBayst uut aju otsima. Kui kellelgi pakkuda on ,ärge häbenege seda öelda (OBD I)
to be continued.....
Asi sai alguse ühel ilusal juuliõhtul, kui aito hakkas järsku tugevalt jõnksutama ja suri paar korda maanteekiirusel väljagi...check engine muidugi põlema. Kuna olin kodust paarisaja kilomeetri kaugusel, otsustasin siiski rahulikult edasi kulgeda. mingi hetk avastasin, et käigukast ena malla kah ei vaheta.
Õnnelikult koju jõudes lõin targa raamatu lahti ja hakkasin veakoode vaatama. teatas MAF anduri katkestusest ja 3-2 käigu solenoidi mittetöötamisest.
Lõin kapoti lahti ja hakkasin pistikuid logistama...avastasin ühe kummalise lahtise juhtmeotsa
Võin lisada, et see juhtmeots mängib siin peaosa...
(sellel hetkel enam auto ei käivitunud kah)
Kinnitasin otsa oma pesasse tagasi ja voila, auto käis esimesest pöördest. MAF anduri veateade kadus ära, check engine kadus ära...jäi vaid solenoidi veateade.
Pärast pikki sebimisi ja ponnistusi sain aja Ameerika autosse käigukasti solenoidi vahetuseks.
kehvad teated ameerika autost: Käigukast on heas korras, solenoidid ideaalsed..viga on ilmselt ajus.
Kuna just Antennimees müüs LT1 aju tikutakus, sai kohe ühendust võetud. Selgus, et antennimehel oli Buick`il sama pull olnud...veateade näitas solenoidi viga, kuid solenoidiga oli kõik korras. Tol korral oli viga olnud selles, et kaitsmekarbi juhe säristas ja see kärsatas aju läbi. No ja ei pidanud palju mõtlema, et see säristamise viga minu autol selle legendaarse lahtitulnud juhtme kraesse ajada.
Ühesõnaga oli antennimees lasknud oma aju remontida. Leppisime kokku, et tõstame minu autole peale ja vaatame, et mis seis on. Seis oli endine...antennimehe aju oli pärast remonti ikka veel samas seisus. ehk et käigus üles lähevad ilusasti, alla aga ei tule.
Kuna mul siin tööjuures elektroonikud omast käest võtta, andsin kuttidele ülesanne aju korda teha. leitigi poole tuniga lühis trükiplaadil, seda põhjustab suure tõenäosusega üks suurem kivi. Kusjuures asja raskendab tunduvalt asjaolu, et trükiplaat on 3 kihiline. ehk et kui viga on keskmise kihi radades, siis võib sellega lutsu visata
Täna võetakse kivi aju pealt maha ja proovime numbri järgi kuskilt uut leida. Kui ei õnnesti, tuleb hakata eBayst uut aju otsima. Kui kellelgi pakkuda on ,ärge häbenege seda öelda (OBD I)
to be continued.....
ex Lexus, ex Taurus, ex Sable, ex Fleetwood, ex Porsche, ex 2x Lexus LS430
Current:
LS400, Infiniti QX70, GT86, Lepo
Current:
LS400, Infiniti QX70, GT86, Lepo

Vaheepal sai siis eBayst orig CD makk ostetud. Tollel oli 2 nuppu katkised ja mingi kassett oli sisse kinni jäänud. Võtsin enda vana maki ja uue pulkadeks ja panin kahest ühe korraliku kokku. Töötab väga hästi.

ex Lexus, ex Taurus, ex Sable, ex Fleetwood, ex Porsche, ex 2x Lexus LS430
Current:
LS400, Infiniti QX70, GT86, Lepo
Current:
LS400, Infiniti QX70, GT86, Lepo

See auto on väikestviisi müüa.
Ostja saab kaasa 4 uhiuut Impala SS amorti + järelkärutäis uksi jms kraami. Huvilisele pajatan pikemalt, kuidas on terve auto tehnikapool viimase 3 aasta lõikes kapitaalremonditud jne jne. Olen kahel kevadel ülevaatusel käinud ja alati ilusasti läbi saanud.
Hind: 95 000 eek
esialgu müüa kuni 2008 hobiautohooaja alguseni.
Indrek
Ostja saab kaasa 4 uhiuut Impala SS amorti + järelkärutäis uksi jms kraami. Huvilisele pajatan pikemalt, kuidas on terve auto tehnikapool viimase 3 aasta lõikes kapitaalremonditud jne jne. Olen kahel kevadel ülevaatusel käinud ja alati ilusasti läbi saanud.
Hind: 95 000 eek
esialgu müüa kuni 2008 hobiautohooaja alguseni.
Indrek
ex Lexus, ex Taurus, ex Sable, ex Fleetwood, ex Porsche, ex 2x Lexus LS430
Current:
LS400, Infiniti QX70, GT86, Lepo
Current:
LS400, Infiniti QX70, GT86, Lepo

Et teema tolmukihi alla ei vajuks....
Täna sai käidud autot putitamas väheke. Vahetasin välja esiustel nuppude plokid(osad ei tahtnud töödata) ja võtsin seibideks ja käisin üle elektrilise pagasiruumi sulguri. Nüüd kõik töötab väga priimalt.
paar kehva pilti kah


Täna sai käidud autot putitamas väheke. Vahetasin välja esiustel nuppude plokid(osad ei tahtnud töödata) ja võtsin seibideks ja käisin üle elektrilise pagasiruumi sulguri. Nüüd kõik töötab väga priimalt.
paar kehva pilti kah
ex Lexus, ex Taurus, ex Sable, ex Fleetwood, ex Porsche, ex 2x Lexus LS430
Current:
LS400, Infiniti QX70, GT86, Lepo
Current:
LS400, Infiniti QX70, GT86, Lepo
