Liigun Tallinnas. Paistab et leidub neid siin Eestis veel. Kas oli ikka STS?
Hiiul on üks taoline valge müügis. Sisu on väheke korralikum ja lisadest on ka katuseluuk olemas, kuid aastaarv on 89, st mootor 0,5 grammi võrra lahjam.
Paistab, et maailmas ei leidu ühtegi isendit, millel küljeliistud ei lainetaks ja praguneks, kiskusin jälle osa tykke maha kaotsiminemise hirmus.
Äkitselt on tekkinud masinal selline nähe, et käivitades viskab pöörded võrdlemini kõrgele (2k+ pakun - külmast mootorist hakkab kahju) ning liikudes gaasi lahti lastes ei hakka kiirus kuidagi vähenema (on tunne nagu jalg oleks õrnalt pedaalil). Veeremisel pannes neutraali peale hoiab pöördeid 1400+ peal. Varem sellist asja nagu ei olnud. Miskine andur vastu taevast? Peaks vist OBD peal saama näha seda?
odott, sul sama jama kui "maeimäletaenamkellelsiinoli" - tühikäigumootor oli pees. Proovi alustuseks teda õlitada ja puhastada. Kui siis edasi kammib siis ilmselt vaja ära vahetada.
Ain, sa pead oma töökoja tegema.
Viga oligi täpselt selles ja poolteist nädalat püsis asi korras, tänasest taaskord 1:1 samad sümptomid. Lõhnab vist uue tühikäigumootori järele...?!
(Pilte-juttu tuleb peagi, aga vast eraldi topicuna autode alla)
Vanadest harjumustest soovitan vaid tehinguvarianti: Jupp -> Raha.
Ahjaa. enne uue tüki ostmist soovitan see tühikäigumootor proovida puhastamise abiga ellu äratada. Ei maksa see sulle ju midagi (paar õlut ja kruvikeeraja) ja kaotada pole kah midagi.
Välja peaks ta nägema selline ja on 4.5 ja 4.9 mootoril sama. eBays uus OEM tükk 117 USD.
ex Lexus, ex Taurus, ex Sable, ex Fleetwood, ex Porsche, ex 2x Lexus LS430
Current:
LS400, Infiniti QX70, GT86, Lepo