Page 3 of 5
					
				Re: 1965 DeVille Convertible
				Posted: 04 Dec 2009, 18:51
				by ain
				Graafik tegelikult ikka kevadeks sihitud. Tihendid-vaip-katus-klaasid tulevad kondiga ja vaevalt nad sel aastal kohale jõuavad. Jaanuari algusesse on arvestatud ka kere värvi muutmine.
Noh jah, lahti pidi võtma, muidu oleks kõrvalistuja pidanud kaasa jooksma  

  Tead ju küll kuidas see läheb - võtad ühe asja küljest, siis pudeneb teine, kolmas ja varsti ongi kogu aparaat laiali.
20.01.10
Tänase päeva konto - pidurivoolikud on valed tulnud (õnneks vanad on OK korras), kaks pidurisilindrit tuleb välja vahetada, üks tagaklots surmani kulunud ja kässari trossid ka kinni.
Käin iga päev merekaldalt vaatamas, ega laeva minu juppidega juba nähtavale ei ilmu aga siiani on vaikus.
Muidu on bensupaak vormi aetud, värvitud ja ühes uue torustikuga külge installitud, ABst soetatud 4 uut halogeenset esituld (mingi 100.- tükk), värske küünalde/küünlajuhtmete komplekt, uus kastipadi külge sokutatud ja karburaatorit värske remontkomplektiga ehmatatud.
16.02.10
Täna oli pidupäev, sai sadamas ekskursioonil käia. Näppu jäid kõik asjad, mis juba pikalt teel olnud - katus, vaip, kõik kere tihendid, amordid, puuduvad klaasid ja esisilla rebuild kit. Avan selle peale kohe õlle  

 
			
					
				Re: 1965 DeVille Convertible
				Posted: 17 Feb 2010, 18:57
				by ain
				Tänane päev tõi vägeva tuuningulisa - oi, kus nüüd hakkab auto lendama  
 
 
Erinevatel andmetel on võimsuselisa vähemalt 55 hobujõudu, oleks kleeps ka klaasil saaks veel 15 juurde  
 
			
		
				
			 
- DSC00712.JPG (119.73 KiB) Viewed 29628 times
  
			
					
				Re: 1965 DeVille Convertible
				Posted: 17 Feb 2010, 19:04
				by blood
				ikka chip ja turbo ka tuleb 

  Aga heameel, et edeneb kõik nagu vaja.  Pilte võiks veel rohkem olla..saaks ilastada ja kadetseda   

 
			
					
				Re: 1965 DeVille Convertible
				Posted: 17 Feb 2010, 19:16
				by ain
				noh, praegu pole palju muutunud - keevistööd tehtud, muu nikerdamine välimuses näha pole. Nüüd vast hakkab arenema kah, kui jupid tollist kätte saan 

Välimuse saaks muidu 3 päevaga korda - uus katus ja kere teip, tehtud  
 4.03.10
4.03.10
nunih, kaks nädalit möödas ja lõpuks jupid ilusti auto kõrval garaazis. Nüüd läheb kiireks - esisilla kõik palikkad vahetusse, kiire 4 amordi swapp, puuduvad aknad külge, katusemehhanism määrida ja käima. polstrimees saab viimaks istmed valmis teha
Uus nahk veel oodaku, samuti tihenditemüriaad, enne ehk ikka teibib auto ära....või teeb muud huvitavat masinaga, näis.
 
			
					
				Re: 1965 DeVille Convertible
				Posted: 12 Mar 2010, 11:18
				by ain
				12.3.10
Astusin polsterdaja juurest läbi ja kuigi ma ise seda ütlen, on istmed ikka ilusad küll  
 
 
Tagaiste valmis, esipingi kallal veel veidi tööd teha...
Sellega seoses abipalve - uksepolstrid oleks vaja korda teha - papp vahetada, natuke plasti parandada - kas keegi soovitab ehk head tegijat? Soovitused palun PS´i mulle....
Minu polsterdaja plastiga ei mässa ja ei julgenud hakata katsetama nimelt....
Pildid panen kah, kui enda telefoni parandusest kätte saan...
 
			 
			
					
				Re: 1965 DeVille Convertible
				Posted: 31 Mar 2010, 19:51
				by ain
				31.3.10
Vahekokkuvõtte aeg.
Esisillas kõik mis võimalik vahetatud;
tagaamordid - õhuga mõistagi  

 - vahetatud;
tuled-suunad-kojamehed-aknad töötavad;
esiistme kogu liigutamise mehhanism lahti võetud, määritud-õlitatud ja töökorda seatud;
katuse pump-kompressor puhastet ja töötab. Sellega seoses vihje teistele hüdropumbaga katusemehhanismide omanikele - pange üles/alla lüliti juhtima releesid, mis siis endast voolu läbi lasevad. Vana aja mikid nimelt lasid selle katusepumba 30 amprit lihtsalt läbi lüliti  

 - võite siis arvata, kas lüliti kontaktid on ära põlenud või ei.
katusemees helistab ka vast nädalavahetusel, siis varsti ilmselt saab siseneda imepärasesse katuse vahetamise maailma.
Vaja veel natuke nupelda soojenduse ventika kallal - kliima kiskusin ju maha ja vaja paarkümmend meetrit vaakumvoolikut elimneerida ja kaotada igasugused sellealased lülitid. Soojasiibri tross on kinni, mis kinni, vast Volga kauplus aitab uuega.
Näis, kas saab esimese pikema testisõidu varsti ära teha....  

 
			 
			
					
				Re: 1965 DeVille Convertible
				Posted: 01 Apr 2010, 06:39
				by andres
				Ilus oleks ju sünnipäeva sõit sellega teha?
			 
			
					
				Re: 1965 DeVille Convertible
				Posted: 01 Apr 2010, 09:42
				by ain
				no ei tea, katuse panek veel lahtine ja siis peab veel vaatama tühikäiku, hetkel tahab nagu käiku sisse pannes välja surra...
Ja ega sisu kah ise sisse ei hüppa, seegi võtab aega...
Eks näis.
			 
			
					
				Re: 1965 DeVille Convertible
				Posted: 01 Apr 2010, 12:31
				by DevilDeville
				šniunnibaevale tuleks ehk limuskiga siis. äkki võimalus teelejääda või 

 
			
					
				Re: 1965 DeVille Convertible
				Posted: 09 Apr 2010, 20:33
				by ain
				09.4.10
Et siis esimaiku istmetest kah  

 (Alari - sinu auto järgi ahvisin need tumedad triibud  

  )
			
		
				
			 
- iste1.jpg (267.64 KiB) Viewed 29117 times
 
			
		
				
			 
- iste2.jpg (231.72 KiB) Viewed 29111 times
 
			
		
				
			 
- iste3.jpg (246.96 KiB) Viewed 29111 times
 
krt, need tänapäeva autod on nii väiksed, et suuremad istmed ei mahu sissegi
 
			 
			
					
				Re: 1965 DeVille Convertible
				Posted: 09 Apr 2010, 23:01
				by Koit
				Edevad...
Muideks, mis asi see istme keskel üleval on? Kas see paistab pildilt klaasina või ongi? Aga miks?
			 
			
					
				Re: 1965 DeVille Convertible
				Posted: 09 Apr 2010, 23:03
				by 90Deville
				See on kroom, bling noh.
Seal taga peaks vast kölar peitma ennast, kui ma ei eksi.
Vöimas stereosüsteem oli ju iseenesetmöistetav 

 
			
					
				Re: 1965 DeVille Convertible
				Posted: 09 Apr 2010, 23:16
				by ain
				kõlari rest neh 

 Vajab veel tsiba puhastust aga ok, see selleks. Sinna saab päris arvestatava suurusega open-air woofri pista ma arvan.
 
			
					
				Re: 1965 DeVille Convertible
				Posted: 16 Apr 2010, 15:52
				by ain
				
			 
			
					
				Re: 1965 DeVille Convertible
				Posted: 16 Apr 2010, 22:06
				by Koit
				
 Mitte just maailma pisem auto "uusDeVille" tundub ikka eriline võrr selle kõrval 

 Saan aru, et ta on kaugel ja kõik värk, aga mõte jääb samaks.