Page 18 of 27
Re: Coupe Deville 79 (ex lae jutt).
Posted: 15 May 2013, 22:08
by ain
Mina pakuks et see "rõngas" on siiski kurja juur. Kui tihedas kestas läheb paar rada kokku, hakkabki igasugust nalja saama. Või siis ei saa üldse...
Re: Coupe Deville 79 (ex lae jutt).
Posted: 15 May 2013, 22:22
by antoonio
Nu eile tekkis juba see kahtlus ja kuna seda ketast sai piisavalt kedratud nii ja naa pidi kui ta peaos oli siis mine tea mis ümberpaiknemised toimusid. Aga kuda krt ta lahti võtta on teemaks. Pealegi avades seda võib igast pisivedrusid rändama minna, vähemalt tunen on selline.
Edit: selle ketta skeem, eks hiljem lisan kuidas asi tegelikult välja näeb.
Re: Coupe Deville 79 (ex lae jutt).
Posted: 15 May 2013, 22:38
by ain
seda jah. aga minu arust uus oli vaid miski 30 rohelise raha vääringus, elik tasub siiski laiali kiskuda...
Re: Coupe Deville 79 (ex lae jutt).
Posted: 15 May 2013, 22:44
by antoonio
nu kui ütled koha kus selle nn kohe saaks siis oleks julgem küll:D
Re: Coupe Deville 79 (ex lae jutt).
Posted: 15 May 2013, 22:53
by ain
ega väga ei otsinud a selline siin?
http://www.drivewire.com/vehicle/1979-c ... ac-switch/" onclick="window.open(this.href);return false;
Kui Delco, siis vast meie partsud toovad kah kohale.
Re: Coupe Deville 79 (ex lae jutt).
Posted: 15 May 2013, 22:59
by antoonio
Eip see pole see.
Re: Coupe Deville 79 (ex lae jutt).
Posted: 15 May 2013, 23:00
by ain
Re: Coupe Deville 79 (ex lae jutt).
Posted: 15 May 2013, 23:15
by antoonio
jep see teine on see vigur, millega täna müttasin.
Tegin omad pildid kah.
Re: Coupe Deville 79 (ex lae jutt).
Posted: 16 May 2013, 13:58
by antoonio
Nu täna käisin kohaliku tegelase juures jälle ja see meelitas selle eelmises postis keskmisel pildil oleva junni lahti. Selles viga ei ole. Plaadil olevad klemmid olid pisut tuhmimad ja ratta küljeolevad olid jällegi kenasti säravad. Sai pisut peene paberiga üle käidud ja sobivat määret klemmidele lastud ning kokku tagasi. Muutusi ei toimunud.
Nüüd päevakavas see juhtmepundar sellest blokist porgrammaatorisse. Esiteks kui õnnestuks need klemmid puhtaks saada (krt mõlemas otsas on olematu ruum nendega majandamiseks kuna niipalju pikkust ei ole, et armatuurist välja venitada). Eks siis näis mis järgmine teema tuleb.
Re: Coupe Deville 79 (ex lae jutt).
Posted: 16 May 2013, 18:01
by antoonio
Nii, pool tunnikest või pisut rohkem sai võimeldud.
Esmalt muidugi käisin kohalikus oomipoes võluvedelikke hankimas kuna üks pudel mul oli ja see suht otsakorral.
Rohelise sildiga puhastava ja määriva toimega asi tundlikule elektroonikale. Lisaks leidsin samast sarjast määriva ja korrosioonitõrje vedeliku. Ei tea kas mõjus see viimane (esimesega olin juba 2 päeva tagasi pistikuid leotanud) aga igatahes peale ca 15 minutit korralikku ujutamist ja seismist kuulsin esimest korda kuda juhtpulti näppides oskab see krdi ATC A/C ise kiiruseid muuta. Et siis lisaks Low ja HI režiimile pöörles tuulik ka Med kiirusel.Toimis nii režiimi valikul kui ka temperatuuriga mängides.
Nii, et jeeee kui nüüd liig vara ei hõiska. Probleemsed otsikud siis see pundar mis juhtpuldi külge käib ja teine pundar mis programmaatori külge käib.Eks las seisab homseni siis ole näha. Hää meelega eraldaks juhtmed üks haaval pistikutest aga võimlemise ruumi aukudes napib ja nende pistikute puhul ei saa täpselt pihta kus kohast klemmi peaks mõjutama et teda kätte saada.
Asaj õigluse huvides tuleb märkida, et viga võib olla programmaatori poolse ühenduse mingis juhtmes. Kuna see defrog hakkas tööle peale sell pistiku näppimist ning praegu tagasi pannes keerasin pistikule 360 kraadi tagasikuna juhtmed olid suht nööriks keeratud.
Igatahes peaks vist profülaktika mõttes seda va vedelikku kõigisse ettejäävatesse kiir pistikutesse pihustama, vist.
Re: Coupe Deville 79 (ex lae jutt).
Posted: 16 May 2013, 18:27
by ain
Selle aja pistikud loetakse iseenesest suht viletsateks. Ja vanust ka juba mõni aasta neil. Elik kehv kontaktus täitsa teema.
Re: Coupe Deville 79 (ex lae jutt).
Posted: 20 May 2013, 09:10
by antoonio
Peale eelmist postitust juhtusid sellised asjad. Kui siis sain asja tööle siis järgmine päev oli jälle ainult HI tagasi. Pihustasin need pagana pistikud (juhtpuldi ja programmaatroi omad) selle puhastusainega kokku ning asi seisis kuni laupäeva õhtuni. Loomulikult käis igast asju peast läbi, et ikka kuskil juhe imelik jne. Ajaviiteks toppisin mõned lahti kistud vidinad tagasi ja siis saabus see moment kus süüte ACC lõpetas lepingu. Igatahes laupäeva õhtu näppima minnes oli kliima jällegi töökorras tuleb läheb nagu tahab. Ok toppisin pisut juppe oma kohale ise püüan salamisi aru saada, et mida see ACC nüüd tahab. Meenutan kõiksugu puntraid mida näppinud olen ei miskit. Eile otsustasi nsiis asja enamvähem kokku laduda ning siis ingnition switchi üles leida, mis eeldas muidugi instrument paneli lammutamist.
Nu eks ma siis määrisin nenid igast pistikuid mis ette jäöid ning lõpuks sai tuvastatud ka see ignition switch millele ligipääsemisekt kähendas spido-odo bloki eemaldamist. A see ju spido trossi küljes kinni ning miski hetk ei siutanud enam seda lahti kerida.
Aga voilaa ACC hakkas tööle. Nu sai siis testitud ning kui rooliasend maksimaalselt alla sättida siis ACC lõpetas töö, kui aga mingigi normaalne asned sättida siis hakkas tööle. Krt teab mis moodi seal juhtmed- kangid jooksevad (ju seal kah mingi bad connection) aga ladusin auto kokku tagasi, vaevalt, et keegi midget rooli taha satub et seda nii alla peaks suruma.
Igatahes kõik pudninad tagasi panduna jäid nii kliima kui ACC töökorda.
Ah jaa, mille kavaluse pärast GM on otsustanud mõned pirinikesed (vähemalt ühe) panna tööle vastupidise loogikaga. Ehk seal kus peaks olema + on miinus ja vastupidi. Jutt siis kindalaeka valgustusest. Arvasin et topin sinna ühe LEDi a see keeldus töötamast siis saigi selguse, et juhtmed vastupidi. Ek näis kas viitsin ümber teha või on leida ka vastupidise polaarsusega LEDe.
Ja veel. Ka on loogiline et kui süüde väljas on miski 1 volt pinget raadio ignition juhtme küljes? Kui süüde sisse siis 12V seal. Tea kas asi loogiline või tegu mingit sorti lekkega.
Re: Coupe Deville 79 (ex lae jutt).
Posted: 23 May 2013, 13:54
by antoonio
Teema pole veel lõppenud. Miskipärast on sedasi et täna on ja homme pole või vastupidi. Kas mingi sensor köhib või on midagi veel. Praegu alles ainult defrog max kiirus. Muu on nullis.klemme näpitud ja pingutatud.
Sai juhtmeid mõõdetud Contol<->Programmer ja Programmer<-> resistor. kõik olemas v.a. resistori üks juhe orange/black aga skeem näitabki et see peab minema releesse. Eks otsin mingi pikema juhtme proovimiseks ja vaatan selle relee veel üle nii füüsiliselt kui tema üldisema olemasolu.
Re: Coupe Deville 79 (ex lae jutt).
Posted: 23 May 2013, 14:02
by ain
ideaalis peaks sa mõõtma juhtmeid siis kui asi ei toimi - et kas ikka kõik juhtmed ja ühendused matsu edasi jagavad.
Tean, et keeruline kui kõik laiali pole...
Aga mis selle süütelülitiga sul oli - kas äkki seal pole koer maetud? Kas sealt läheb ka miskine kliimale oluline juhe läbi ja klemmipõhi on vilets?

Re: Coupe Deville 79 (ex lae jutt).
Posted: 23 May 2013, 14:25
by antoonio
ei süütelukust ei tohik miskit tark kuhugi liikuda . Kusjuures kui moto ei tööta ja lihtsalt süüte sisse paned siis viskab defrogi puhul asja tööle, ja neil paaril ilusal päeval ka HI või LO andis tulemuse.
Eks püüna õhtuks mingid juhtmepikendused mõelda ning siis relee poolelt kah midagi näppida.
Võibla see pesa seal peedib, samas pole ta nii ära sulanud, et päris ära kustuda.