Page 16 of 27

Re: Coupe Deville 79 (ex lae jutt).

Posted: 05 May 2013, 21:45
by 90Deville
Parem usapoodidest vist ikka, ja kork vöib vigane olla küll

Re: Coupe Deville 79 (ex lae jutt).

Posted: 05 May 2013, 22:19
by ain
Kork siis ikka võta õige surve jaoks - Caddyl oli see vist 16psi

Re: Coupe Deville 79 (ex lae jutt).

Posted: 06 May 2013, 00:28
by Rein
Kui isegi ondad vale korgi tõttu maha koolevad .....

Re: Coupe Deville 79 (ex lae jutt).

Posted: 07 May 2013, 20:13
by antoonio
Täna toodi AAst uus kork radikale. Igaks petteks vaatasin ka voolikud radikas-paisupaak üle. Augud täitsa puuritud ning vedelikku läbilaskvad. Lahkunud vedeliku asemele sai ka uus valatud. Eks homme teen mõne pikema tiiru , eks siis näha ole milliseid käike pidi mahlad liikuma hakkavad.

Sai ka külge kruvitud uued numbriraamid Deville kirjadega. Ei viitsi pilti tegema minna aga välja nevad sellised.

Image

Re: Coupe Deville 79 (ex lae jutt).

Posted: 08 May 2013, 09:26
by antoonio
Öelge üks tore asi millega konditsioneeri torusid isoleerida. See, mis sinna kunagi pandud on, on suures plaanis lahkunud või viimased tükid lahkumas (oli/on mingi must materjal).
Endal tuli pähe praegu ainult torude isoleerimiseks mõeldud hall materjal, kui seda sobiva läbimõõduga leiaks.

Re: Coupe Deville 79 (ex lae jutt).

Posted: 08 May 2013, 09:47
by ain
Helista kliimamees Üllarile, ta kindlasti asjaga kokku puutunud ja oskab midagi soovitada.

Re: Coupe Deville 79 (ex lae jutt).

Posted: 08 May 2013, 19:24
by antoonio
Rääkisin täna ühe tuttava asjapulgaga, kes küll paigaldab majade külge kliimaseadmeid ning see soovitas miskeid asju. Eks omme lähen uurin FEBist või muust analoogsest kohast.

Sai tehtud tiir 15 miili ühes suunas ja teistpidi tagasi. Tundub, et mingit jahutusvedeliku leket ei toimunud. Piilusin ka kapoti alla ja miski elutegevus paisupaagis toimus. Ju suundusid mahlad sinna kuhu ette nähtud.

Re: Coupe Deville 79 (ex lae jutt).

Posted: 11 May 2013, 19:29
by antoonio
Nii sai installitud ca 1,5 m armateki isolatsiooni ja vähemalt kapoti all lähevad õiged lähkrid-torud piisavalt külmaks, et ei taha kät seal väga kaua hoida. Probla aga selles, et midagi salongi ei jõua.
Kui vajalikku kangi näppida siis vaakum töötab, s.t. armatuuris sisiseb mõne hetke kül laga ei toiu vajalikest aukudest erilist õhu liikumist. Ei külma ei sooja.
Tundub et ainult sõites surutakse õhk läbi vajalike kanalite kuna suitsetades kipub tuhk lendu minema kui käsi juhtub vent avast mööduma.
Mis valemiga peaks seda ventilaatorit torkida saama, et veenduda, kas asi üldse liigub või on muu kavalus aru saamaks kus mingi tegelane tropib (võbla mõni pisitegelane kuskil pesa teinud).


PS: ehehe, esimest korda tuvastasin sellel autol, et paisupaagis ka midagi reaalselt toimub. Peale viimast sõitu oli paisupaak üsna tühjaks imetud ning kui nüüd juurde valasin siis hiljem kohapeal tiksudes hakkas paisupaak ka täituma.
Ju see vana kork oli ammu omadega õhtal seal radika küljes.

Re: Coupe Deville 79 (ex lae jutt).

Posted: 11 May 2013, 20:30
by ain
Susinast armatuuri all on paraku vähe kasu. Pead ikka vaatama et kõik vaakumklapid liiguvad. Skeem on sul remondimanuaalis olemas.
Nii puusalt lastes pakuks et sul on kinni siiber mis el. vendi abil jahutuse või soojenduse radikast (vastavalt valitud temperatuurile, seal vahel ka üks siiber/luuk) õhu läbi laseks.
Elik vaata esiteks kas kõik vaakumivollid küljes, terved ja ka vaakumit toimetavad. ja sealt edasi klapid.
Need klapid iseenesest pole kallid a vahetamine võib olla üsna PITA.

Re: Coupe Deville 79 (ex lae jutt).

Posted: 11 May 2013, 20:40
by antoonio
Okitoki, eks võtan manuaali kätte.
Meenub veel see lugu, et kui sõita siis vent avast mingi õhu liikumine toimub aga kui aken avada siis see õhuvool suureneb märgatavalt. See mul pikemat aega kahtlust äratanud. Mu lihne loogika ütleb, et ku ivent toimetaks nagu vaja siis sellist märgatavat vahet ei tohiks olla.

Re: Coupe Deville 79 (ex lae jutt).

Posted: 11 May 2013, 20:50
by ain
sul see jama hetkel et miskine siiber kinni ja õhku saad salongi vaid kojameeste juures olevast ribistikust.
Ja kui akna teed lahti, siis siserõhk väheneb ja sealt ribistikust tulebki rohkem juurde.

Nii vähemalt ütleb väike füüsik minu sees :)

Re: Coupe Deville 79 (ex lae jutt).

Posted: 11 May 2013, 21:04
by antoonio
asi selles, et ega sealt akna ribidestki miskit tule seistes.
Kui asi HI peale panna peaks vähemalt mingit ventika müra olema kuulda aga põle, isegi auto peale pannes ja siis kas max jahe või max soojus, mis peaks sisi ventik rabelema panema poel ikka gi kuulda.
Ma manuaali uurisin pisut, ilge tuumafüüsika vaatab piltidelt vastu :d. Ag esimene asi mida homme näpin on kaitse ja ventika juhtmed. Parim osa on selles ega mul pole hetkel suuremat aimu kus krdi kohas see ventika sseal peidus onm ja kui palju peab lammutama.

Re: Coupe Deville 79 (ex lae jutt).

Posted: 12 May 2013, 00:29
by ain
heheh, sul siis äkki vendi mootor surnud hoopis. Selle aja vent teeb korralikku häält kui näiteks kliima max külma peale keeratud.

Enn sul ju naaber peaaegu - kuula kuidas tema Caddy vent häält teeb....

Re: Coupe Deville 79 (ex lae jutt).

Posted: 12 May 2013, 01:18
by antoonio
loll küsimus aga ikkagi
kas pean tuulikule lähenema salongi või mootori poolelt.

Re: Coupe Deville 79 (ex lae jutt).

Posted: 12 May 2013, 11:18
by deville76
Mul just eile oli vendikas maas. Hakkas Tallinna kruiisil uluma. Võtsin lahti,veits
laagritele oili ja kokku. Kui ilma õlledetta teha, siis kulub 1 tund. Mul läks 6 tundi.
Ligi peaks minema kapoti alt kõrvalistujapoolt. Saab kätte väga lihtsalt. Üldiselt
peaks kuulda olema, kui süüte sisse keerad.