Page 14 of 16

Re: Küsimusi seville kohta?

Posted: 11 Feb 2011, 02:59
by Sillakas
Mõtlesin uue aku osta, kui võimast ma northstarile vaatama peaksin?

Terv, Rauno

Re: Küsimusi seville kohta?

Posted: 11 Feb 2011, 03:51
by Koit
Küsi AB´st. Küljepealsete klemmidega asi peaks jääma 1,5k eeki juurde seal. Endale panin ja väga hea asi tundub olema.

Re: Küsimusi seville kohta?

Posted: 11 Feb 2011, 08:28
by Janek
Täna hommikul vaatasin siis huvi pärast kas mõni veakood ka on (naine sõidab praegu enamasti, pole ise saanud masina ligi) ja oli selline kood P020 (E020) ................................................. Open Fuel Pump Circuit (küll history) aga mida see kood siis lolli jaoks peaks üldjoontes tähendama

Re: Küsimusi seville kohta?

Posted: 11 Feb 2011, 08:51
by ain
bensupumba juhtmestiku katkestus.
Kuna ta sul history kood on, siis kas oled ehk kuskil hoolduses käinud, kus on juhtmeid näpitud? Kui see on välistatud, siis on asi veits kurvem - siis ilmselt on kuskil mõni juhtmeke viga saanud või pistik ei anna korralikult ühendust?

Re: Küsimusi seville kohta?

Posted: 11 Feb 2011, 08:54
by Janek
Pole teeninduses küll praegu käinud. Siis peaks hakkama mingeid pistikuid üle käima?

Re: Küsimusi seville kohta?

Posted: 11 Feb 2011, 08:56
by ain
paagi juurest hakkad mööda pumba kimpu ettepoole tulema, ju seal kuskil miskine kehv ühendus või poolhõõrdunud juhe olema peab.

Re: Küsimusi seville kohta?

Posted: 11 Feb 2011, 08:58
by Janek
Selge siis, eks peab hakkama neid seal läbi vaatama/katsuma

Tänud

Re: Küsimusi seville kohta?

Posted: 15 Feb 2011, 22:20
by TaaviT
Tere,kas keegi on puutunud lähemalt kokku seville 93 4,9 jahutussüsteemi
õhutamisega?

Re: Küsimusi seville kohta?

Posted: 15 Feb 2011, 22:45
by Sillakas
Kuidas nimetatakse Northstari otsas oleva (4t80e vist) käigukasti aju? ECM? ECU? Äkki silma hakanud ka kellelgi, et kuskil mõni pakkuda oleks?

Re: Küsimusi seville kohta?

Posted: 16 Feb 2011, 08:25
by Janek
Autol hakkab vist meie kliimas juba küllalt saama , tekib üha uusi koode :)
P023 (E023) ..................... Electronic Spark Timing (EST) Signal problem [EGR] oli siis täna hommikul history (eile olevat naisel auto enne risti kuskil välja ka surnud)

Re: Küsimusi seville kohta?

Posted: 08 Mar 2011, 14:04
by saabotska
No nii. Maanteel ühtlase kiirusega ei juhtu midagi aga kui näiteks möödasõitu tehes gaasipedaal põrandasse vajutada ja kiirusi arendades, hakkab temperatuuri seier langema. Möödasõidu lõppedes liigub seier umbes poole minuti jooksul oma õigele asendile tagasi. Minu enda esimene mõte on, et termostaat on ära väsinud ( kõrgemad pöörded, jahutusvedeliku kiirem ringlus, kiirem õhuvool radikale = parem jahutus :? ). Veel ideid kellelgi?

Re: Küsimusi seville kohta?

Posted: 08 Mar 2011, 14:32
by ain
oled õigel teel :)

Re: Küsimusi seville kohta?

Posted: 22 Mar 2011, 01:14
by Sillakas
Sain siis sellise koodi:

S016...Right Front Damper Solenoid Valve Short to Ground/Open

Mis see siis tähendab? Kuidas lahti saab? Niisama ära minna ei taha, tuleb tagasi peale koodide kustutamist.

Tänud!

Re: Küsimusi seville kohta?

Posted: 22 Mar 2011, 23:25
by saabotska
saabotska wrote:No nii. Maanteel ühtlase kiirusega ei juhtu midagi aga kui näiteks möödasõitu tehes gaasipedaal põrandasse vajutada ja kiirusi arendades, hakkab temperatuuri seier langema. Möödasõidu lõppedes liigub seier umbes poole minuti jooksul oma õigele asendile tagasi. Minu enda esimene mõte on, et termostaat on ära väsinud ( kõrgemad pöörded, jahutusvedeliku kiirem ringlus, kiirem õhuvool radikale = parem jahutus :? ). Veel ideid kellelgi?
Termostaat vahetatud. Probleem säilis, täna WOTi tehes avastasin et temp seier ikka langeb :?: . Veel ideid??

Re: Küsimusi seville kohta?

Posted: 23 Mar 2011, 07:54
by ain
no külma ilmaga peabki langema - suurem õhuvool radikasse ja temp langebki. Enda omaga tõdesin just WOT juures sama. Tavalised möödasõidud ja kiirendused ei tekitanud sellist olukorda.
Seda ma mõtlesingi selle "oled õigel teel" all enne.