Page 13 of 27

Re: Coupe Deville 79 (ex lae jutt).

Posted: 03 Jun 2012, 19:46
by antoonio
Nüid läti tuuriga progresseerus see piduripedaali läbivajumine. Kiskusin master cilindri maha, mis ei möödunud väikese katastroofita kuna ca 100 ml pidurivedelikku või selle jääke katab nüüd paari küünlajuhet kollektorit ja muid asju millele see vedelik pihta sai enne kui maad puudutas. Eks see ole siis võimalik algu muudele sellest tingitud hädadele tulevikus.
Aga silinder ise oli muiduski soga täis, ehk aastate jooksul kogunenud pask oli siis vajalikel liikuvatel osadel, visuaalselt küll kummijullad ok aga seda siis visuaalselt. Tundub et osad kummirõngad on vahetamatud seal aga eks teen ühe pildi siis on selgem osa.
Teine teema, eile sõitmisel otsustas amordi kompressor vähemalt viiel korral tüha auto perset korrigeerida seda küll 1-2 sekundiliste seanssidena. Mida sellest arvata.

Re: Coupe Deville 79 (ex lae jutt).

Posted: 03 Jun 2012, 19:49
by ain
ehk on kõrguselüliti kang silla küljest lahti tulnud?

Re: Coupe Deville 79 (ex lae jutt).

Posted: 03 Jun 2012, 20:59
by antoonio
ain wrote:ehk on kõrguselüliti kang silla küljest lahti tulnud?
Eks omme piilun audu alla. Aga see mastercilinder.

Seline kogus juppe siis pudenes välja.
Image

Mis peaaegu nagu klapiks raamatu infiga. Vahe on selle secondary pistoni ja nende secondary sealsidega. Mis valemiga neid sealt kätte saada on suur küsimärk.
Image

Ah jaa, ennatlikult mainitud, et primary seal milledest üks aub ka primary pistoni küljes on siiski lopergused. Õigemini üks neist, mis pildil parempoolne. Vasakpoolset mõõtes sain tulemuseks 2,93cm läbimõõtu siis.
Image

Re: Coupe Deville 79 (ex lae jutt).

Posted: 04 Jun 2012, 10:44
by Maur
kui neid vahetama hakkad, siis vaheta juba kõik korraga ära

Re: Coupe Deville 79 (ex lae jutt).

Posted: 04 Jun 2012, 11:23
by antoonio
nu ABst sai uus kolakas tellitud. Küsivad 45 jewrot ja millalg järmine nädal pidi laekuma.

Kahtlusat et see soga mis sinna ladestunud oli eks ajapikku ta kuhugi kogunenud oli ja kuna eelmise teema ajel sai pidevalt tagumis piduri kambrisse juurde puhast valatu loksutas sealt kambrist kogu soga alumisele korrusele kus ta siis kenasti oma lihvimistööd tegi.
Ah jaa, see kolakas eraldus võimendi küljest ilma pedaali kallale minekut. Lihtsalt torustiku kinnitused lahti ja 2 mutrit võimendi küljest ja käes ta oligi.
Praegu mõtlen kas mingi lihtsa valemiga saaks torustiku puhtaks ajada kui juba pilbastamiseks läks. Torustiku vahetamine veel peas ei mõlgu.

Re: Coupe Deville 79 (ex lae jutt).

Posted: 04 Jun 2012, 11:44
by Maur
torudel keera suportite otsast stutsid lahti ja lase suruõhuga tühjaks. Siis ülevalt värske õli sisse ja kui rataste juurest voolama hakkab, otsad kinni tagasi

Re: Coupe Deville 79 (ex lae jutt).

Posted: 04 Jun 2012, 11:55
by antoonio
Maur wrote:torudel keera suportite otsast stutsid lahti ja lase suruõhuga tühjaks. Siis ülevalt värske õli sisse ja kui rataste juurest voolama hakkab, otsad kinni tagasi
midagi sellist umbes peas välja koorus, nüüd üks kompressor vaja leida selleks tarbeks. :)

Re: Coupe Deville 79 (ex lae jutt).

Posted: 15 Jun 2012, 22:28
by antoonio
Täna sai uust mastercilinder külge kruvitud. Polnd vist peris asjalik mõte torusid tühjaks puristada, igatahes pika meelitamisega sain mahlad liikuma aga peab homme veel meelitama aga seekord siis selle krdi õhu sealt välja. Pedaal toimetab üsna pehmelt ja vütab pisut enne põrandat.

Re: Coupe Deville 79 (ex lae jutt).

Posted: 15 Jun 2012, 22:38
by DevilDeville
eks peale korralikku õhutamist saab bueno

Re: Coupe Deville 79 (ex lae jutt).

Posted: 15 Jun 2012, 23:03
by ain
lase ventiilid lahti rataste küljest ja vaata et võimu kopsikust mahl otsa ei saa - siis nii 8 õlle pärast, kui sealt rastaste juurest puhast vedelat tuleb, ongi korras ja õhutatud ka.

Re: Coupe Deville 79 (ex lae jutt).

Posted: 16 Jun 2012, 22:43
by antoonio
nu sai tehtud, 8 õlut jäi alles aga oma 2,5-3 tundi tilkumist tilgutas ka õhu välja. Saab jälle normaalselt kulgeda :D.

Re: Coupe Deville 79 (ex lae jutt).

Posted: 17 Jun 2012, 12:33
by Rein
Tegelikult torusid voolikuid nipsutades saab kiiremini.

Re: Coupe Deville 79 (ex lae jutt).

Posted: 17 Jun 2012, 14:17
by antoonio
Rein wrote:Tegelikult torusid voolikuid nipsutades saab kiiremini.
nu mul oli samal ajal tegemist küll, ja seda tilgutamist olen varemgi teinud. A esimene mats peale uue peasilindri külge kruvimist sai tehtud kui auto oli horisontaalis. Eil tegin garage esisel kallakul ei viitsinud liigutama hakata ja ju see kallak aitab paremini õhul väljundi leida.

Re: Coupe Deville 79 (ex lae jutt).

Posted: 17 Aug 2012, 12:14
by antoonio
Kuna leedus käik osutas mõningatele kitsaskohtadele siis eile-üleeile sai neid lahendatud.
Nimelt kolisesid mõlemad esirtattad, ning ka eelmisest aastast mainitet rooliots(ad) olid teemaks siis ABs sai jooksev aeg võetud ning asja lahendams käidud. Tulemuseks siis stabika kondid, rooiotsad ja veel mingeid pukse.
Üles jäi teema õõtsa puksidest ning olid vist mingid amordiseibi või miskit mis väga omal kohal püsida taha. Ega keegi krt tea kuna miskit kummi või seibi seal kunagi vahetatud on. Amordid on millagi vahetuses käinud, vähemalt tundub sedasi.

Siis sai Ennu juures sumpsi juttu käidud ajamas nii et lähiajal või caddy muud häält tegema hakata. Muidu paisiti asi suht ok põhja alla kuid pütist väljuv toru on püti juurest üsna pruuni värvi, nii et jupp toru saab kah lähiajal vahetatud.
Olemasolev pütt sai törtsu keevitust eelmisel aastal.

Re: Coupe Deville 79 (ex lae jutt).

Posted: 24 Aug 2012, 18:57
by antoonio
Täna sai siis autu isasemad hääled. Plödiseb küll ja trassil seeeest närvidele ei käi.
Miskipärast teh ülevaatus kukkus soiguma mingi näitaja üle mis pidi alla 1 olema kuid näitas miski 6 ühikut. Põhjendus selleks oli "saab kuskilt lisaõhku" mida iganes see ei tähenda aga ajasin selle kenasti asja alla kruvitud püti süüks. Eks ma siis püüa nuputada, mida see lisaõhk tähendab.

Ei saa mainimata jätta mõningaid kodanikke kes käisid ja ülbitsesid äsjasoetatud vanniga, mida mõtetu raha eeest olla pakutud. :hat