Page 12 of 16
Re: Küsimusi seville kohta?
Posted: 12 Nov 2010, 01:21
by saabotska
Mafi puhasta ettevaatlikult mingi puhastusvahendiga, näiteks carburator cleaneriga. Näppida seda väga ei soovitaks. Lihtsalt lased ainet peale. IAC valve võiks olla teisisõnu tühikäigu mootor kui ma ei eksi.
Re: Küsimusi seville kohta?
Posted: 12 Nov 2010, 18:16
by Sillakas
Mul nüüd jama kuubis. Viskas eile linnas käigukasti Limp-mode'i (Liikuma hakkab esimese või teise käiguga ja sõites vahetab ka kolmanda peale, aga 3-4 ei vaheta. Tagurpidi sõidab ka). Milles jama võib olla? Kas PCM sai eilse vihmaga vett ja andis saba või mõni juhe sealt nässus? Kust ma sellele ligi pääsen ja kuidas kontrollida? Kus üldse täpsemalt asub? Kas võib olla mõni suurem jama? Korra viskas veakoodi ka, et B solenoid nässus, aga seda ainult korra siiski. Nullinud ja vaadanud koode mitu korda, aga sealt ei midagi. Saan õigesti aru, et enne tuleks vaadata juhtmeid PCM-st kasti kui kasti lahti hakkan võtma? Õlitase on mitu korda kontrollitud ja normis, ka õli mõned ajad tagasi vahetatud ning paistab ilus.
Terv, Rauno
Re: Küsimusi seville kohta?
Posted: 13 Nov 2010, 01:41
by mustpaike
Mul olid ligikaudu samad probleemid ühel hetkel: 1-2 vahetas korralikult, tagumine käik kah olemas kuid 2-st edasi oli vaid Limp-mode. Läbi olid 2-3 ja tegelikult ka 3-4 solenoidid. Ise vaatama ei hakanud, viisin töökotta.
Re: Küsimusi seville kohta?
Posted: 05 Dec 2010, 23:33
by Mart
Tervist taas . Tekkis väike küsimus siis seville kohta . Kas keegi oskab öelda kus võiks asuda 99 aasta sevillel salongi õhufilter. Oleks vaja ära vahetada ja siis teinegi küsimus. nüüd talvel kui libedaga läheb tracktion controll tööle siis ta nagu urrab päris kõvasti. kas see on normaalne asi või on midagi valesti.
tänud ette
Re: Küsimusi seville kohta?
Posted: 05 Dec 2010, 23:40
by ain
TC peabki urisema, normaalne.
Re: Küsimusi seville kohta?
Posted: 06 Dec 2010, 00:07
by saabotska
Salongifilter asub gaasipedaali taga, väike luugike gaasipedaalist paremal pool ( tsipa kõrgemal ). Vahetamine on paras jama

, esimest korda vahetasin seda ikka päris kaua ja olin valmis mitu korda loobuma. Teisel korral olin juba targem ja eemaldasin gaasipedaali.
Näe pildi leidsin ka. Selle valge luugi taga asub filter mis koosneb kolmest osast

Re: Küsimusi seville kohta?
Posted: 06 Dec 2010, 01:28
by Mart
saabotska wrote:Salongifilter asub gaasipedaali taga, väike luugike gaasipedaalist paremal pool ( tsipa kõrgemal ). Vahetamine on paras jama

, esimest korda vahetasin seda ikka päris kaua ja olin valmis mitu korda loobuma. Teisel korral olin juba targem ja eemaldasin gaasipedaali.
Näe pildi leidsin ka. Selle valge luugi taga asub filter mis koosneb kolmest osast

heh see ju päris asjalik pilt ju ja aitab ikka väga palju . Ma loll

otsisin kapotti alt eestpoolt mingit sellist kohta kus see umbes nagu olema peaks. Aga väga suured tänud sulle ja eks tuleb see ära vahetada. Tänud ka Ainile vastuse eest . Nüüd süda rahul vähemalt
Re: Küsimusi seville kohta?
Posted: 06 Dec 2010, 01:34
by saabotska
Ära veel hõiska, sa pead vahetama ka hakkama

. See vahetamine nõuab raudseid närve. Hätta jääd siis ma võin vahetamisest pikemalt ka kribada.
Re: Küsimusi seville kohta?
Posted: 06 Dec 2010, 16:28
by Mart
saabotska wrote:Ära veel hõiska, sa pead vahetama ka hakkama

. See vahetamine nõuab raudseid närve. Hätta jääd siis ma võin vahetamisest pikemalt ka kribada.
Eks seda näha ole kuidas hakkama saan. Usun et kui leian kuskilt sooja koha kus nokkitseda siis teen üra. Juhul kui hakkama ei saa eks ma sis annan teada
Re: Küsimusi seville kohta?
Posted: 20 Dec 2010, 09:11
by Janek
Autoks siis ikka `93 seville, mure järgmine , et maanteel sõites ei olnud temp. tema tavapärasel kraadil (paar kolm kraadi kõrgem) , koju jõudes kapott üles ja mis ma näen - mõlemad vendikad seisavad. Veakoode kontrollisin ka (S055 ainuke kood ja see ka history). Oskab keegi öelda mida esmalt kontrollida/teha , et kus võiks viga olla ja tahaks loota et ei ole tegemist mingi eriti kalli lõbuga, enne jõule ju ikkagi

Re: Küsimusi seville kohta?
Posted: 20 Dec 2010, 09:40
by ain
tavatemperatuuril peabki üks töötama(kui kliima sees, siis kogu aeg, kui kliima väljas, siis ainult kuuma mootoriga). kui ei tööta, siis proovi näiteks ventikate releed ümber vahetada - äkki peavendi oma katki. Kui tulemus null, siis lase vendile otse vool peale - et kas ta üldse töötab. Kui katki, siis saad vast minu käest ühe - mul siin vedeleb üks kuskil.
Re: Küsimusi seville kohta?
Posted: 20 Dec 2010, 10:11
by Janek
Seda ma tean et tavatemp`l üks töötab aga mul mõlemad paigal. Loll küsimus aga kus neil ventidel need releed asuvad

Re: Küsimusi seville kohta?
Posted: 20 Dec 2010, 10:15
by ain
uuematel on kaks releed kapoti all, kõrvalistuja pool salongiseina küljes, kas sul ka nii, ei teagi. Mingitel masinatel oli releed vist ka ventide juures, radikatala juures - vaata ise, mine mööda ventide juhtmepunti ja küll sa nad kätte leiad.
Re: Küsimusi seville kohta?
Posted: 20 Dec 2010, 10:30
by Janek
Selge siis, eks lähen nüüd uurima , näis mis tulemuseni saab

Re: Küsimusi seville kohta?
Posted: 20 Dec 2010, 20:36
by Janek
Nüüdseks siis kindlaks tehtud et vendid tulevad mõlemad järgi kuskil 108/109 kraadi juures. Aga on üks jama millele ma veel lahendust ei leidnud. Mõlemad töötavad aga jahutusvedelikku maha ei jahuta. Käisin tõin ekstra täna uue termostaadi et ehk selle viga aga ei ole. Milles võib olla probleem, mootor kuumeneb aga radikas on ikka külm ja vendid ei tee temp. suhtes midagi. Kas veepump õhtul?