Nüüd kolviga pragu kinni sulatatud ja mingi kahekomponentse liimiga üle lastud. Vähe kuivama siis saab edasi vaatama hakata. - --- Nüüd siis asi selge et ikka lekib. Täna ei saanud veel pidama aga jonni ei saa ka jätta. Kolm päeva tööd teha vahepeal siis saab jälle auto kallal nokitsema hakata.
Nüüd juba kolmas kord tehtud radikat ja kõik tunduski ilus. Asi käis, kusagilt ei tilkunud midagi ja siis jõudis 100 kraadini ja korras - kusagilt samast kohast lõi peene joa lendu. Ilus oli küll aga ajas vihale, et peab jällegi maha võtma siis täpselt näha mis ja kus.
Tartu bussipargis pidi tehtama küll neid radikaid ja pidi ka pidama jääma aga pole sealt veel ise uurinud. Tegin TopPartsi hinnapäringu radika kohta. Et kui hull hind on kui kohapealt osta.
ei tea - aga kõige kindlam on vaadata mõlemat kõrvuti.
Võid ka vaadata rockautost - koode võrrelda nt. aga see koodindus ei ole seal alati 100% õige, igaks juhuks arvesta sellega.
Huvitav kas radikakork võib põhjustada selle et radikas lekkima hakkab. Nii kaua kui korki peal ei olnud pold häda midagi ja kui kork peale sai siis mingi paarikümne kraadi pärast tekkis leke!? Või oli see lihtsalt kokkusattuvus. Et kas surve läheb liiga suureks või on ikkagi kork korras aga radikas nõrk(st. ei jäänud korralikult pidama)
Proovi endale jahutussüsteemi põhimõte ja ehitus selgeks teha, siis on lihtsam. N* on suletud, survestatud süsteem ja kork peabki kindla surveni kinni pidama ja praost seega peabki tilkuma...
Seda ma saangi aru.Ülearuse surve peaks ju kork ka välja laskma siis. Aga kui nüüd kork ei toimi siis annabki radikas kusagilt nõrgemast kohast järele.Sain ma nüüd õieti aru?!