Page 2 of 2

Posted: 19 Oct 2007, 11:16
by Jüri
Pumba vahetusega oli muidugi aku juhe maas, peale seda tuli juurde E052 (PCM memory reset). Nurgatagustes tankinud pole, viimane kütus statoilist, paak oli seest kui uus, filtrist tuli õige veidi hägu. Mis värk selle security tulega on, kas peabki põlema kui süüde sisse keerata?

Posted: 19 Oct 2007, 11:25
by ain
kui süüte sisse keerad peab jah põlema. Käima minnes peab kustuma mingi 3 sek jooksul.
Kui security sisse lülitub (vale võtme vms puhul), siis nullib ta ära starteri ja bensiinipumba. Elik selle viga sul kindlasti pole.

Posted: 19 Oct 2007, 11:34
by Jüri
Kui nüüd otse kõrisse niristada-pihustada, siis peaks ju elumärke andma? Saaks kütuse pooles lõplikult veenduda.

Posted: 19 Oct 2007, 11:37
by ain
ma ei julge öelda, mis ta teha võib. idee järgi võid ju proovida aga arvesta, et tagasilöögi puhul võib ta sul seal midagi tõsiselt ära rikkuda.
Mõistlikum oleks ikka kontrollida, kas pihustid toimivad...
Ja veel - kas sul kõik kaitsmed on ikka terved?

Posted: 19 Oct 2007, 11:38
by ain
ma ei julge öelda, mis ta teha võib. idee järgi võid ju proovida aga arvesta, et tagasilöögi puhul võib ta sul seal midagi tõsiselt ära rikkuda.
Mõistlikum oleks ikka kontrollida, kas pihustid toimivad...
Ja veel - kas sul kõik kaitsmed on ikka terved?
MINU MÄLU JÄRGI PEAKS PRITSUNGIL OLEMA ERALDI KAITSE/KAITSMED.

Posted: 19 Oct 2007, 11:44
by 90Deville
Aga sa proovi selle nn startgaasi(eetriga),et mis siis teeb.Kui gaasiga käib,siis on ikkagi bensuahelas mingi kala,ntx ei tule pihustitele voolu/massi.Sel juhul löhnab aju järele vist,kui köik juhtmete ühendused ja pistikud üle kontrollitud.Kui aga startgaasiga käima läheb ja ja ka kuidagimoodi käima jääb,vöib veel olla temp.andur peetis,et näitab ajule lahjat segu ja külmalt nii ei käivitu.
Edu katsetamisel!
Endal on olnud üle 5a 4.5l mootoriga liikurid,ja ainus kord kus käivitumisega mingi jama oli,sai süüdlaseks jagajas asuv moodul(ei mäletagi mis fcking nimi teisel oli,igatahes säde nagu oli ja bensu tuli nagu ka).Käivitumast keeldus siis aga just sooja mootoriga,seisis 15m ja läks jälle.

Indrek

Posted: 19 Oct 2007, 11:47
by ain
jah, seda eetrit võid proovida küll. BTW hilised Caddy 4,5 mootorid on samad, mis sul - ainult kolvid olid väiksemad...

Posted: 19 Oct 2007, 17:43
by Jüri
Ladusin siis kõik kokku ja proovisin veel. Lubas lubas ja venitas ennast suure surmaga käima, soojalt proovisin veel aga laksust ei lähe. Starter jõuab ringi-paar peale vedada. Paar korda üritas sisselaskest väikse mulksu tagasi lüüa käivitades. Järsult gaasi andes mõtleb, neelatab tühjalt ja see viga oli ka enne et tagasi tühikäigupöördele tuleb aeglaselt.
Kõikvõimalikud kaitsmed vaatasin üle.
Kui käis oli üks kood juurde siginenud E031 History. Mida see MAP teeb? Vaakumi ühendused tsekkasin ka üle, kõik tundub okei. Nüüd peale paari tundi jälle ei läinud käima.

Posted: 19 Oct 2007, 18:20
by ain
http://en.wikipedia.org/wiki/MAP_sensor

andur lühises, seega ei mõõda õieti ja ei tööta õieti.
Vaheta ära ja asi korras.
Aga kuidagi korraga tulid need asjad sul - pump ja andur ka.

Posted: 20 Oct 2007, 09:51
by 90Deville
Väga hea viga,üldiselt.Map on muidu sihuke väike neljakandiline karbike,sisse läheb üks kolme otsaga pistik ja üks vaakumivoolik.Huvitav tösiasi on nende juures see,et suvalisel Opelil on identne vidin küljes,ei pea ostma mingit eri Caddy jubinat kui ei taha,libistad kuskilt romulast opeldiku küljest taskusse ja mucha bueno.
Been there,done that.

Posted: 20 Oct 2007, 11:10
by ain
Opeil oma on täpselt sama? Hea teada! :)

Posted: 20 Oct 2007, 17:01
by 90Deville
Kuule,vist on köigil GM autodel sama.Chevyvannil ja capricel ja camarondil(80löpp),opeldikul(konkreetne mida kasutasin oli 95 astra.)Silma järgi on kindlasti sama,vöib-olla mingid koodid on erinevad kuskil kataloogides aga on neid väga erinevatel autodel omavahel vahetatud ja asi on toiminud,see ei ole külajutt,ise näinud/teinud.
Kuulnud olen,et keegi olla 4.5l motole ka opeldiku pihusti külge pannud,mis isegi sama koodiga olla olnud.Hinnavahe olevat kah kerge sisse visanud.... ;) ;)

Posted: 21 Oct 2007, 10:53
by Jüri
Üritan selle MAP-i kusagilt leida, kas või proovimiseks. Ei tea kas ta tõesti asja selmääral mõjutab, et üldse käima ei lähe? On see loogika õige et kui MAP Shorted siis ta loeb et vaakumit pole, kõri on täitsa lahti ja pihustid põrutavad täiega. See paar korda kui ta läbi häda käima läks, käis räige bensu hais eest ja tagant üles küll.

Posted: 21 Oct 2007, 11:43
by 90Deville
Aga sa otsi see Map sealt üles,ja vaata kas jöuab vaakum temani.Ühel teisel autol oli selle Mapi vaakumiliini vahele veel mingi hunöus fcking klapp pandud,elektriline,ja see ei lasknud vaakumit läbi mapini.Ühendasin sealt mööda ja asi toimis.Kui aga vaakum ilusti kohale jöuab,siis vöid katsetada sellelt pistiku eemaldamist,et mis siis toimub.
Ja Map teeb igasugu imeasju küll,uputab ja jätab ka kuivale.

Posted: 06 Nov 2007, 22:29
by Jüri
Lõpuks siis asi korras, süüdlaseks oli süütepool. Kontrollides säde oli aga matsu all jäi ilmselt väheks. ABs tunnistati ka et oli hulk tuhnimist olnud. Kogu nende käiamiste peale oli õlil bensuhais juures, igaks juhuks läks see ka vahetusse.
Muide MAP sensori tsekil oli kirjas GM MAP sensor 80-96, ilmselt on selles vahemikus siis kõik samad.
Tänud nõuannete eest!