Page 2 of 3
Posted: 31 Aug 2007, 20:56
by Kapsu
Nujah,krt suvilasse enam asja pole, linnas ma seda vett ei saa kuidagi moodi lasta.Töö juures täna mässasime siristasime ja niristasime seda vett,ei sittagi.Nüüd hakkas sadama,peab vist autosse minema.õlled kaasa ja 8) Krt tegelt asi naljast kaugel,pole veel ealeski nii lollis olukorras olnud,kohe kuidagi ei hakka mõistus peale,jookseks siis kusagile mujale see vesi.Nuuh hommikul katsun kas on vett tulnud,äkki ikka sõidu ajal tuleb alt kuskilt vahedest.Sai muidugi silikooniga kõik võimalikud keevised üle käidud eks paista,tra kasutatud tihendi komplekti eest küsitakse ka 1000 eeku uks,no ma ei tea.Kumb tihend üldse seda vett peaks juhtima,kas see välimine või siis see sisemine.
Posted: 31 Aug 2007, 23:10
by palumx
juhhuu, tead, mul Caddy´l oli algul sama jama, aga vett oli mul täis juhipoolne esimene ja tagumine "jalavann" , seal oli ka ikka paarisendine veekiht... sai kuivatatud ja mässatud, krdi põhjapolster ka ju alt porolonist ja niii vett täis, et jube kohe, ja samamoodi sai niristatud ja möllatud, aga s..ttagi, siis ühe vihmaga tegi veel nii, et võttis vee sisse ja tühja koha pealt, st lambist enam vett sisse ei tulnudki... Ühesõnaga nii kiirelt kui see vesi tuli, nii kiirelt ka kadus.... müstika.... krt, aga äkki mõni äravoolu voolik umbes või puru?
Posted: 31 Aug 2007, 23:52
by Kapsu
Nujah,mul hakkas sama lambist läbi laskma,kui sul läbilaskmine lõppes.Äkki tõesti mõne tihendi äravool ei funka vahepeal.
Posted: 01 Sep 2007, 00:53
by ain
1000 eeku uksetihend lõhnab väga mingi kohaliku liigkasuvõtja järgi.
Võrdluseks - ostsin mikist kasutatud, kuid korralikud tihendid $10 eest.
Eks ta ole jah.
Posted: 01 Sep 2007, 09:31
by Kapsu
See on jah üks vend kellel STS plokikaanetihendi vea tõttu varuosadena müügis.Küsisin ka toppartsist uue tihendi hinda,kuid pole veel vastust saanud.
see isend siis.
http://www.auto24.ee/products/detail_pr ... ?id=103921
PS:Tänase ööga pole tilkagi juurde tulnud,kuigi vahepeal oli sadu päris tugev.
Posted: 03 Sep 2007, 10:57
by Kapsu
No nii,kakas päeva sadas ja mitte üks tilke i tulnud sisse,kuid tänase ööga pani paugu,kõik märg,ja tundub et ikka uste tihendite vahelt.Ju siis peab uued panema,või prooviks veel vanad ära võtta ja uuesti silikooniga ilusti panna.Sest tihendid on jumalast terved,ja ilusad,või on nad lihtsalt ära väsinud ja kõik.
PS:kuidas inglise keeles tihend on,sõnaraamat annab miljon sõna,auto jaoks kindlasti mingi special.
Posted: 03 Sep 2007, 12:19
by ain
Sul võib muide olla selline lugu, et seistes ei sajagi sisse aga sõites pressib tuulega kuskilt tihendi vahelt sisse - surve siis suurem...
Tihendi nimi on weatherstrips või seals - sinu puhul siis rear door weatherstrip või seal.
Posted: 03 Sep 2007, 16:57
by Kapsu
Eile tulin koju siis oli kuiv,kuid hommikuks istmealune märg.
Posted: 04 Sep 2007, 16:44
by Kapsu
Kurb lugu on veel see,et neid tihendeid pole saada kuskilt.
Ülemine on 1500 eeku aga sisemine mis on ukse ümber,seda enam ei toodeta,isegi ebays pole.Äkki piisab ülemise vahetusest.
Posted: 04 Sep 2007, 17:34
by DevilDeville
tasub ehk vaadata-uurida
http://www.newcadillacparts.com mingeid sealing strip-e around the door weatherstrip-i, jam sealing strip-e ja asju seal igatahes näitab. isegi mingid joonised olemas asjade kohta. kahjuks ei tuvasta varuosakoode
Posted: 04 Sep 2007, 21:37
by STEPSIDE
Võibolla on sellest abi:
WATERLEAK FROM REAR DOOR SIDE GLASS AREA #(Jan 18, 1996)
SUBJECT: WATERLEAK FROM REAR DOOR SIDE GLASS AREA (REPLACE SCREW AND GLASS RUN CHANNEL)
MODELS: 1992-96 CADILLAC SEVILLE/STS - BUILT PRIOR TO VIN BREAKPOINT 806000
CONDITION:
SOME OWNERS MAY COMMENT ON WATERLEAKS FROM THE REAR DOOR SIDE GLASS AREA.
CAUSE:
THE GLASS RUN CHANNEL HAS THE POTENTIAL TO FILL UP WITH WATER AND OVER FLOW, RESULTING IN WATER INTRUSION AT THE FRONT OR REAR OF GLASS AT THE UPPER CORNER OF THE STATIONARY CHANNEL.
CORRECTION:
1. REMOVE GLASS RUN CHANNEL AND CHECK FOR LOOSE OR STRIPPED RETAINER SCREWS.
- LOWER DOOR GLASS TO FULL DOWN POSITION. - REMOVE GLASS RUN.
2. FOR STRIPPED SCREWS, REMOVE SCREW AND FILL HOLE WITH 3M(R) STRIP- CAULK SEALER, P/N 08578, OR EQUIVALENT.
3. WITH CENTER PUNCH, LOCATE NEW SCREW LOCATION FOR NEW SCREW NEAR STRIPPED HOLE.
4. REPLACE STRIPPED SCREW WITH SELF-TAPPING SCREW, P/N 11509153.
5. INSPECT UPPER REAR CORNER OF GLASS RUN (SEE FIGURE 1).
6. REPLACE THE GLASS RUN CHANNEL WITH P/N 25650731 (RH) OR 25650732 (LH). (USE CARE TO FULLY SEAT CHANNEL.)
7. LUBRICANT MAY BE NEEDED TO EASE INSTALLATION OF GLASS RUN CHANNEL INTO LOWER RUN CHANNEL ALONG DOOR GLASS.
Posted: 05 Sep 2007, 08:30
by Kapsu
Seal on need tõesti olemas.
Esialgu siis reguleerisin uksed rohkem kinni lukustama,vaatab mis teeb.
Järgmisena panen,välimisele tihendile,mingi kummivooliku sisse,mis ajab seda tihendid veits rohkem kohevile,eks siis vaatab mis edasi.
sevilie ei pea vett
Posted: 11 Sep 2007, 09:22
by herike mölder
minu stsil tuleb tagu klaasi vahelt, liimi kohalt ära roostetanud ei aita muud kui tuleb klaas uuesti liimida
Posted: 11 Sep 2007, 11:23
by Kapsu
Nii,ja kus sul see vesi lõppeatuse teeb,pagassi.
sevilie ei pea vett
Posted: 12 Sep 2007, 10:36
by herike mölder
pagassi ei ole vaadanud aga padu vihmaga taga istme kausid vet täis. lase oma autol lae polster tagant natuke lahti ja padukaga piilu sealt vahelt . minu omal hakkas ülemiste nurkade vahelt jooksma