Page 2 of 10
veakoodid
Posted: 14 Mar 2007, 20:41
by palumx
ehk Ain oskab ka mind aidata? kas kusagilt saab ise ka leida veakoodide tähendused? mul näiteks selliseid vigu pakub:
SDM B1126
B1136
B1147
B1148
B1152
B1327
TCS C1255
RFA U1300
ACM B1340
tänan ette ja otsin ise ka!
Posted: 14 Mar 2007, 20:44
by ain
Posted: 14 Mar 2007, 20:52
by palumx
aitäh!
aga ehk saad aidata tõlkimisel:
B1126
B1136
C1255
U1300
auto muidu jah ´98 a...
Posted: 14 Mar 2007, 21:11
by ain
* B1126 - Driver Deployment Loop Open - juhi turvapadja juhtmestikus mingi katkestus
* B1136 - Discr. Sensor Open or Short to Voltage - juh turvapadja juhtmestikus lühis/takistus väike
Ilmselt kuskil mingi juhe katki, mis annab katkestust ja vahel lööb voolujuhtmesse lühist
* C1255 - EBCM Internal Malfunction - mina loen siit välja kere või mootori aju viga
* U1300 - Class 2 Short to Ground - mingi lühis ajude/moodulitevahelises juhtmestikus (need peaks olema sellised hallid juhtmed moodulite omavaheliseks suhtlemiseks)
Posted: 14 Mar 2007, 21:20
by palumx
Suur tänu Sulle! tuleb siis ette võtta tee elektriku juurde... või ise juhtmeid üle vaatama hakata...
Igatahes suur tänu ja igavesti hea, et selline keskkond loodud on, kust ka veidi eripärasemate autodega mehed abi saavad!!!
Posted: 14 Mar 2007, 22:32
by ain
Võta heaks.
Ma jätaks selle töö küll elektrikule...
Posted: 15 Apr 2007, 21:25
by AIKU
Mida ma valesti teen?? :oops: Olen proovinud mitu korda, aga ei miskit. displeile ilmub -00 ..... ja see on köik!! vent kiiruse nupust saab küll muuta seda -00 kuni -38 aga mingeid muid koode ma küll ei leia sealt :oops: :oops: :oops:
auto on fleetwood 96
Posted: 16 Apr 2007, 12:55
by petspoiss
Minul tulevad sellised koodid:
pc 0603
rf 2560
ip 1552
ac 1347
rs 0038
ja lõppu on kirjutatud HISTORY või CURRENT. See vist tähendab hetkel või vana. Selline väljend ka veel siis nagu: NO IRC DATA.
Ei leidnud selliseid kuskilt. Olen ma kuskil millegist valesti aru saanud või? :oops:
Autoks siis 96 etc
Posted: 17 Apr 2007, 20:02
by blood
AIKU wrote:Mida ma valesti teen?? :oops: Olen proovinud mitu korda, aga ei miskit. displeile ilmub -00 ..... ja see on köik!! vent kiiruse nupust saab küll muuta seda -00 kuni -38 aga mingeid muid koode ma küll ei leia sealt :oops: :oops: :oops:
auto on fleetwood 96
Tere AIKU
Aga loe lähemalt seda
http://forum.cadillacclub.eeviewtopic.php?t=161 Seal kõik koodid ja ka näited.. algul ongi 00 aga,et siseneda siis minu mäletamist mööda tuleks vajutada ka outside Temp-i.
P.S
Muide võiksid oma fleet-st mõne pildi panna. Ükskord tahaks neid kõiki ühele pildile saada:D
Posted: 17 Apr 2007, 21:01
by imre007
täna siis vaatasin huvi pärast veakoode ja mis siis andis:
E52-ECM Memory Reset Indicator
F41-Cooling Fans Problem
F48-Very Low A/C Refrigerant Pressure Condition
F32-BCM to ECM date transfer problem
kõige huvitavam on see F41 ja kas see on sõltuvuses F48 kuidagi?
kuigi masin 87a siis vaatasin seda
http://forum.cadillacclub.ee/viewtopic.php?t=159
Posted: 17 Apr 2007, 22:11
by blood
imre007 wrote:täna siis vaatasin huvi pärast veakoode ja mis siis andis:
E52-ECM Memory Reset Indicator
F41-Cooling Fans Problem
F48-Very Low A/C Refrigerant Pressure Condition
F32-BCM to ECM date transfer problem
kõige huvitavam on see F41 ja kas see on sõltuvuses F48 kuidagi?
kuigi masin 87a siis vaatasin seda
http://forum.cadillacclub.ee/viewtopic.php?t=159
Ega ma ka mingi ekspert pole (Ain oleks ruadpolt abiks siin

)
Võid neid asju ka veidi vaadata... ja mõte oleks ka ühel hetkel need koodid kõik ära nullida ja vaadata mis kirjutab uuesti.. peale mõnda aega sõitu.
Hetkel vaadates on see jahutus ventlaatorite probleem kõikse teravam... kas nood sul ikka töötavad?(F41) jahutus peaks olema ka sellel masinal väga selline terav koht....kuuma kartlik.
F48 peaks olema külmaine rõhu probleem... kas kont sul töötab.. külmaainet äkki napib..Kui Tlst siis Tqhq pakub abi
http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=14336 . Mõõdab sul surved asjad üle ja täidab ära kondi... minul on alati vead ülesse leidnud.
Sven
Posted: 17 Apr 2007, 22:35
by imre007
kas cooling fans pole mitte soojenduse vent?
samuti võtsin aku otsa lahti ja siis ei andnud mingeid veakoode
aga kui käima panin siis vent hakkas kohe puhuma ja teks tuli kah et kondiga probleeme aga kui uuesti veakoode kontrollisin siis sama asja andis!
Posted: 18 Apr 2007, 08:20
by imre007
blood wrote:imre007 wrote:täna siis vaatasin huvi pärast veakoode ja mis siis andis:
E52-ECM Memory Reset Indicator
F41-Cooling Fans Problem
F48-Very Low A/C Refrigerant Pressure Condition
F32-BCM to ECM date transfer problem
kõige huvitavam on see F41 ja kas see on sõltuvuses F48 kuidagi?
kuigi masin 87a siis vaatasin seda
http://forum.cadillacclub.ee/viewtopic.php?t=159
Ega ma ka mingi ekspert pole (Ain oleks ruadpolt abiks siin

)
Võid neid asju ka veidi vaadata... ja mõte oleks ka ühel hetkel need koodid kõik ära nullida ja vaadata mis kirjutab uuesti.. peale mõnda aega sõitu.
Hetkel vaadates on see jahutus ventlaatorite probleem kõikse teravam... kas nood sul ikka töötavad?(F41) jahutus peaks olema ka sellel masinal väga selline terav koht....kuuma kartlik.
F48 peaks olema külmaine rõhu probleem... kas kont sul töötab.. külmaainet äkki napib..Kui Tlst siis Tqhq pakub abi
http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=14336 . Mõõdab sul surved asjad üle ja täidab ära kondi... minul on alati vead ülesse leidnud.
Sven
vendid uhavad täie lauluga tööd teha!
Posted: 30 Apr 2007, 19:21
by AIKU
P.S
Muide võiksid oma fleet-st mõne pildi panna. Ükskord tahaks neid kõiki ühele pildile saada:D
Sain siis paar fotot üles pandud
http://www.usaraud.ee/index.php?id=5_5_20_764
Posted: 30 Apr 2007, 20:39
by imre007
imre007 wrote:blood wrote:imre007 wrote:täna siis vaatasin huvi pärast veakoode ja mis siis andis:
E52-ECM Memory Reset Indicator
F41-Cooling Fans Problem
F48-Very Low A/C Refrigerant Pressure Condition
F32-BCM to ECM date transfer problem
kõige huvitavam on see F41 ja kas see on sõltuvuses F48 kuidagi?
kuigi masin 87a siis vaatasin seda
http://forum.cadillacclub.ee/viewtopic.php?t=159
Ega ma ka mingi ekspert pole (Ain oleks ruadpolt abiks siin

)
Võid neid asju ka veidi vaadata... ja mõte oleks ka ühel hetkel need koodid kõik ära nullida ja vaadata mis kirjutab uuesti.. peale mõnda aega sõitu.
Hetkel vaadates on see jahutus ventlaatorite probleem kõikse teravam... kas nood sul ikka töötavad?(F41) jahutus peaks olema ka sellel masinal väga selline terav koht....kuuma kartlik.
F48 peaks olema külmaine rõhu probleem... kas kont sul töötab.. külmaainet äkki napib..Kui Tlst siis Tqhq pakub abi
http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=14336 . Mõõdab sul surved asjad üle ja täidab ära kondi... minul on alati vead ülesse leidnud.
Sven
vendid uhavad täie lauluga tööd teha!
krt,ei maksa ikka F ja E-d segi ajada-hoopis EGR default oli see kood
ja et siis õiged koodid olid F41 ja E48
aga nüüdseks probleem lahenenud-sai EGR-i pistik lahti võetud,ära puhastatud ja kokku tagasi ja mõlemad veakoodid kadusid ära???