Page 2 of 3
Re: Mardi '72 Eldur
Posted: 11 Oct 2015, 01:28
by MiL472
Lisada saan seda, et õhkvedrustuse ventiil peitis end tagastange all keskel, ja täitsa õnnestus tagaotsa tõsta, kuigi masin püsis horisontaalis mõne tunni, siis vajus jälle alla tagasi.
Samuti ütles eelmine omanik, et ongi normaalne ca 45-50 mph sõita ja pööre ongi selline nagu ta on. Mõtlen minagi, et mida rohkem ma sõidan, seda vähem see häirib :P
Re: Mardi '72 Eldur
Posted: 11 Oct 2015, 08:42
by ain
suur pööre=suurem kütusekulu. palju ta sul võtab maanteel?
siin saad mängida ülekande, käikude jms ning saada kätte (teoreetilise) kiiruse erinevatel pööretel:
http://www.blocklayer.com/RPM-GearEng.aspx
Re: Mardi '72 Eldur
Posted: 01 Mar 2016, 11:39
by MiL472
Andke vihjeid, kust osta elektrilist ventikat. Tahaks hooajale vastu minna selliselt, et ülekuumenemine poleks teema.
Ja veel - äkki teate soovitada mingit bolt-on kitti, kus siis on mootori tempi andur-juhtmed-näidik, lisaks ei ütleks ära ka õlirõhu vaatlemise kitist ja noh tahhomeeter oleks ka nice to have asi.
Ideaalis võiks asjad Eestist saada, toetaks majandust ja säästaks vaeva.
Re: Mardi '72 Eldur
Posted: 01 Mar 2016, 20:41
by deville76
Ladu24.ee
Seal need näidikud, andurid kõik olemas. Ma just tellisin enda devillele veenäidiku, anduri ja vastav vahetükk on ka, mis
pannakse voolikute vahele ja andur kinnitub selle külge.
Re: Mardi '72 Eldur
Posted: 01 Mar 2016, 21:08
by Rein
Kas el. vendi panemiseks ka meh. asemele?
Re: Mardi '72 Eldur
Posted: 02 Mar 2016, 00:05
by MiL472
Tänud, vaatan asja üle.
Re: Mardi '72 Eldur
Posted: 09 Apr 2016, 13:04
by MiL472
Ega kellegi juhtu üleliigseid väljalaskekollektori tihendeid olema? Neid kaane ja kolle vahelisi mõtlen. Ilmselt mõlemad läbi.
Re: Mardi '72 Eldur
Posted: 09 Apr 2016, 14:12
by DevilDeville
Neid pappe peaks Morgenist paari päevaga saama.
Re: Mardi '72 Eldur
Posted: 13 Apr 2016, 00:12
by Rein
Kolled lihvid üle, enne, kui tihendid vahele viskad?
Re: Mardi '72 Eldur
Posted: 13 Apr 2016, 10:52
by MiL472
Eks näis, kui on vajadust, eks siis ikka. Sai AB-sse tellimus sisse antud.
Re: Mardi '72 Eldur
Posted: 13 Apr 2016, 10:57
by Rein
Mul sutsus läbi ja ei viitsitud töökojas tegeleda maha kakkumisega, sain sõita ca 60 km kui uuesti peetis oli. Pärast avastasin, et li topelt tihendid pandud. Nüüd tegin ise üle ja lihvisin pinnad üle, 3 tundi, käsitsi suure käiaketta peal.
Re: Mardi '72 Eldur
Posted: 13 Apr 2016, 19:20
by ain
vajadus on kindlasti nii vanal mootoril.
Originaalis, tehasest muide tulid ilma tihenditeta - need on uuema aja leiutis

Re: Mardi '72 Eldur
Posted: 23 Dec 2016, 18:44
by MiL472
Talvepoole ilmselt juhtub selline asi, et tekivad torukollektorid ja dual väljalase, millel näen et võiks X-pipe vahel olla. Sõber teeb, masendavalt hästi oskab keevitada. Nüüd küsimus: mis pütid võiks panna? Sisenev ots ilmselt 3" (olen kuskilt lugenud et see nagu optimaalne). Sellist madalat lörinat taotlen. Hind ei tohiks ka teab mis hiiperhvormaantse vallast olla. Tänud vastajatele.
Re: Mardi '72 Eldur
Posted: 23 Dec 2016, 19:14
by ain
igavene küsimus - mida suurem toru, seda väiksem back-pressure, seda kõrgemale RPM´i maksimaalne (kasutatav) jõud ronib.
3" võiks joosta taha välja küll (k.a. X) 472 puhul. Suuremal pole pointi, see ankur üle 4000 anyway minna ei armasta (tehase klaveriga).
Sinna sappa siis oma maitse/kuulmise järgi pütid, thats it.
Ära ainult mingeid cherry bombe pane - jube riisika kärinaga ja põlevad tummise moto taga kiirelt tühjaks.
Re: Mardi '72 Eldur
Posted: 23 Dec 2016, 23:04
by DevilDeville
Ise ei näe sodiläki forsseeringu juures üle 2x2,5 tolli erilist pointi. Normaalseid potte saab täiesti adekvaatse hinnaga näiteks usspartsust. Oma kogemusest julgen soovitada udusoodsat Raptorit või siis kakskordkallimat Afterburnerit, mis mustal Devillel all.