Sedapsi, sai käidud kinus vaatamas filmi "Vasha", tööpealkirjaga "Kid and Killer". Liigsügavat kunsti pole mõtet taga otsida, a üldiselt kaameratööd ja asjad täitsa tasemel. Peaasi muidugi see, et must elukas jäädvustatud filmilindile. Suht kenasti on tuvastatavad BHRA ja CCE märgid ning ilusti on näha ka konföderaatide lipud numbrimärkidel
E: aijah, helindatud on ka originaallindilt, elik möliseb täitsa autentselt
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
saad lapselastele rääkida, et vaadake lapsed, see teile kingitud auto on eesti filmi klassik
...ja lapselapsed noogutavad ja sõidavad oma ühekohaliste elektriautodega (10kW) vanadekodust minema, kirudes et kuradi vanamees - jättis meile jubeda kolaka vanarauda ümbertöötlemiseks.
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Pole siia ammu miskit kribanud. Masin kaks aastat seisnud, tegeldud vahepeal limuski ja pigilinnuga a nüüd siht sirgelt silme ees. Aistevahele liigub värskendatud 500 cid.
Tänase seisuga sai Deville lõpuspurdi huvides kaks masinat talvekorterisse kolitud ja elukas tuppa sulama. Loomulikult hakkas kolimise puhul kenasti lund sadama Piltidelt on võimalik tuvastada ka talirehvide tarbeks genereeritud Enkei Baja turbiinveljed. Marukerged, sellised.
üits niruvõitu müügikuulutuse pilt ka kõnealusest Enkei talveralliveljest
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
ma oleks pidanud ikka pikemaks ajaks jääma, oleks saalekolksu ka ikka välja meelitanud.
Nüüd pole ju üldse põnev - ei saagi uuesti maha kiskuma hakata...
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Rehvikulust ei tea, loodetavasti uue lukuga põleb kraami vähem, kui see kord saabub. Aga:
Eilse õhtu seisuga asi toimib, kindlustus aastaks tehtud ja järgmine nädal ülevaatusele. Lisatud elektriline klaasipesupump ning karpa ja kolle vahele täiendavad tihendid, et liblikad saaks korrektselt sulguda. Naastud all, taha lisatud porilapakad. Pingutatud väljalaskekollede poldid. Üks pooltule element vaja veel vahetada ja uued tagavedrud American Beauty-s paigaldada, nu ei taha enam kuskil põrmandul vedeleda koguaeg vahetpidamata ja vedrusid alla panna. Ka peab kuhugi klaasitöökotta liiklema ja sitastiliimitud esiklaasi laskma uuesti (sedapuhku tihedalt) paigaldada.
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
Kui kõvasti sa poldid pingutasid, manuaalis antud jõud tundub küll suht "sõrmega" keeratav. Elektriline klaasipesu on vist väga pro, võrreldes selle vaakumiga Muidu oli vähemalt minut vaja ette mõelda, enne, kui vett laskma hakkasid
polte keerasin natuke alla rusikareegli, mis on teadupärast keere maha ja siis pool pööret tagasi. a plekkvelgendused on ajutine lahendus. et kui loom end viisakalt ülal peab, saab taliralliks turbiinid alla.
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
polte tuleb ikka keerata nii et keere maha ja siis pool pööret tagasi
Aga mis seal ikka öelda - ilus auto oli ta ennegi, nüüd lisaks siis ka töötav ja ilus
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).