Page 2 of 2

Re: Paadiankru pritse jutt

Posted: 12 Sep 2014, 22:59
by antoonio
Nuu jah, nüüd minnakse juba kosmosesse :haha

Re: Paadiankru pritse jutt

Posted: 30 Sep 2014, 15:56
by Indrek_S
ain wrote:sepistatud kepsu-kolviga pole ka midagi teha kui plaanis tavaline tänavamootor.
Sepiskeps on hea igal juhul.
Sepiskolbide osas liigub erinevaid arvamusi. Läbi jääb kumama fakt, et sepiskolb paisub rohkem ja tänaval pidevalt külma mootoriga töristades "kolisevad" silindris ringi ja põletavad õli. Kui asja kuumaks saab, siis anna aga pähe. Samas võistlusmootorisse sobib kui sea selga sadul.
Aga peale teooria ma midagi ei tea, nii et päris lõplikule tõele ei pretendeeri

Re: Paadiankru pritse jutt

Posted: 23 Jan 2015, 15:31
by Allar88
:) Edeli intake ja Fast TBI siis kevadeks tänavatel, vaatame, mida FAST 1 seeria TBI sudab ja oskab, kastiks "natuke aidatud" th400 reverse pattern full manual ja stall 2500 :)

Re: Paadiankru pritse jutt

Posted: 23 Jan 2015, 19:55
by ain
:rock :rock :rock Kõlab ahvatlevalt. Kas 8 punkti pritse oleks väga palju kallim tulnud?

Re: Paadiankru pritse jutt

Posted: 24 Jan 2015, 22:40
by Allar88
Kõik sõltub alati sellest, mis hinnaga Georg toote, siin siis FASTi, välja müüb - seega antud hetkel oleks olnud kallim 8 punkti teha, lisaks ka keerulisem teostada - eelisteks loeksin ma hetkel edeli sisselaske mitte modimise vajadust, installi mugavust ja kiirust ning Fasti saan paari tunniga maha lapata ja uuele või muule konele peale tõsta - kahju, et see odavam FASTi varjant keemiat ei armasta ja ainult all motorina toimetab.

Re: Paadiankru pritse jutt

Posted: 25 Jan 2015, 03:10
by DevilDeville
Pajatad ehk altotsast alates, et mis jupid on paadiankrusse paigaldet?

Re: Paadiankru pritse jutt

Posted: 03 Feb 2015, 13:18
by Allar88
Ankrut pole eriti tehtud, üpris stock teine- edeli sisselase, porditud ning matchitud, veidike huvitavam nukk, 3way chain, suurimad võimalikud klapid, natuke asjalikumad vedrud, maksimumini porditud kaaned ning shaft rockerid, alumiiniumist klapi-kaaned, high-flow oilpump ning terve hunnik uusi polte ja arp mudru, kolvid olid juba 30 üle. Rihma pealt jooksma jääb vaid genekas ning kõik muu on elektriline, lähenen asjale natuke teisiti, sõiduki kaal peaks tulema 1200kg kanti, äkki see korvab kaduma jäänud hobused ja lubab tänaval mugavalt liigelda.

Re: Paadiankru pritse jutt

Posted: 14 Dec 2015, 22:32
by Allar88
Image

Re: Paadiankru pritse jutt

Posted: 15 Sep 2017, 11:53
by virgo
Ei ole mõeldud reklaamina vaid silmaringi avardamiseks - nüüd on ka taskukohasema rahaga TBI pritset saadaval. Eestis paaril autol peal juba ja täitsa toimiv lahendus.

https://www.uspartsperformance.fi/virit ... rder=price


Virgo