Page 2 of 12
Re: Deville 4.1 v8 82a Hunnev
Posted: 03 Sep 2010, 15:39
by DevilDeville
pigem, jah, kohe asisem mootor vahele tõsta. a pilte vaataks juba huviga.
Re: Deville 4.1 v8 82a Hunnev
Posted: 03 Sep 2010, 20:55
by Indrek_S
Hunnev wrote:ma ise mõtlengi sama, kas hakkan ümber tõstma assju või teen lihtsalt olemasolevale kapremondi, LT1 oleks kui rusikas silmaauku

selge siis kui ei ole nukka

peab siis sellega leppima:)
See auto on liiga raske et karmi nukaga mootorit kostitada. Karm nukk annab jõu kõrgemalt, seega alumise otsa vääne kaob ära.
Kunagi sai sede teemat oma fleetwoodile uuritud. Teadjad ei soovitanud corvettel end õigustanud nukkasi LT1-le peale visata. Vette on kerge ja talle pole alla otsa jõudu vaja, saab niisamagi kohalt minema.
Ehk et mida raskem auto seda rohkem alumist otsa tarvis läheb. LT1 383
stroker oleks tubli...ja muidugi
bigblockid. Tava LT1 standardsetigus on kah hea. Jõudu on sees piisavalt, eriti 4.1-ga võrreldes. Kui sinna LT1-le paremad väljalaskekollektorid (saadaval lademetes ja soodsalt) koos
dual exhaustiga külge kruvida ning totakas sisselase normaalse vastu vahetada on 300 hobest kenasti käes ja tööl käimiseks peaks sellest piisama.
Ahjaa....standardse LT1-ga on sul kütusekulu 9/15 (maantee/tallinn)...ehk et ökonoomne
Re: Deville 4.1 v8 82a Hunnev
Posted: 03 Sep 2010, 21:36
by Hunnev
Väga hea ja õige jutt
Krt talvel tuleb siiski vast moto vahetus ette võtta, kusagilt mikimaalt leida mootor ja volaa

pildid püüan homme üles riputada, paras pohmakaga tiksuda ja pilte netti laadida

Re: Deville 4.1 v8 82a Hunnev
Posted: 04 Sep 2010, 10:41
by DevilDeville
kui juba mikimaalt mootorit tooma hakkad, siis unusta lt1 ära ja vaata 5300 või 6000 vortec-i poole (LS sugulased). on kaasaegsemad ja ökonoomsemad ja võimsamad jne. ja ei maksa ka sealmail midagi, kuna iga kastika ja vanni vahele neid pannakse.
Re: Deville 4.1 v8 82a Hunnev
Posted: 04 Sep 2010, 11:02
by Hunnev
mulle pakutakse 15kiloga praegu chevrolet express komplektset mootorit koos juhtme ja kõigega, puudu vaid starter, huvitav kas tasub ?
Vahepeal olin täitsa ära ostmas assja, kuid siis käisid vargad ja selle raha kulutan lõhutud assjade parandamisele, ja nüüd olen jälle nagu lammas kahe heinakuhja vahel et mida osta ja kas osta..
Re: Deville 4.1 v8 82a Hunnev
Posted: 04 Sep 2010, 15:44
by DevilDeville
viisteist kilo on igati normo hind
Re: Deville 4.1 v8 82a Hunnev
Posted: 05 Sep 2010, 13:13
by Hunnev
nonii, sain mõne pildi üles ka laetud
http://pilt.delfi.ee/my_album/188165/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Deville 4.1 v8 82a Hunnev
Posted: 26 Sep 2010, 18:45
by Hunnev
Tere taas,
Vahepeal toimunud uuemad protsessid, usast tellitud kaup kohale jõudnud, auto kohe kohe minemas värvikambrisse jne..
Aga nüüd on plaanis veel sinna paigaldada õhkpadja süsteem, oskab keegi midagi asjaliku soovitada, anda miski lingi, mis on plub and drive süsteem näiteks. Ühesõnaga soovitada midagi normaalset.
Re: Deville 4.1 v8 82a Hunnev
Posted: 26 Sep 2010, 21:25
by Hunnev
rahva keeli siis Airsuspension kit
Re: Deville 4.1 v8 82a Hunnev
Posted: 26 Sep 2010, 21:39
by ain
pilti ja juttu
http://mosew.home.comcast.net/~mosew/caddy/index.html" onclick="window.open(this.href);return false;
jupid
http://www.ridetech.com/store/streetrod/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.airbagit.com/Air-Shocks-s/30.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Deville 4.1 v8 82a Hunnev
Posted: 26 Sep 2010, 21:41
by DevilDeville
valmiskomplekti pole olemas, ses suhtes, et patjade kinnitused tuleb ikkagi ise valmistada.
aga vendoreid on nagu putru;
siin siis õieti dimensioneeritud padjakomplekt
http://www.thehoffmangroup.com/helix/de ... =HEXAER6K5
eks pead ikka ise otsustama, kas ostad nime või püüad soodsamalt hakkama saada, ebays on ka igasuguseid pakkumisi
e. Ain, kurask, jõudis juba ridetechi pakkuda, eks ma siis kustutan enda postist ära

Re: Deville 4.1 v8 82a Hunnev
Posted: 28 Sep 2010, 23:02
by Hunnev
aga oskab teab keegi midagi räägida nende kittide kohta mis ebays pakutakse, on need norm asjad või mõtetud junnid, millest tasuks eemale hoida, need mille võib leida " Air suspension Kit" nime alt ja hinnaklassiks 10-12 k taala... omal sinna silm peale jäänud..., eks kindlasti, mida kallim, seda kvaliteetsem tõenäolisemalt, minu plaan on auto panna mite hüppama, vaid et saaks veidi lollitada et lasta madalamaks ja siis tõsta autot

Re: Deville 4.1 v8 82a Hunnev
Posted: 02 Oct 2010, 19:55
by Hunnev
Re: Deville 4.1 v8 82a Hunnev
Posted: 02 Oct 2010, 20:36
by mats36
Meil siin Eestis pole selline asi nii arenenud veel. Tuleks küsida Ameeriklaste käest seda. Üks lowriderite foorum on nt
http://www.layitlow.com" onclick="window.open(this.href);return false; . Sealt saad ehk oma vastuse küll.
Re: Deville 4.1 v8 82a Hunnev
Posted: 03 Oct 2010, 00:32
by 90Deville
See teema on köigerohkem kährikute pärusmaal, niiet eks ole möistlik nendelt ka kogemusi uurida.
Eestis on autosid baggitud küll, kuid ei ühtki usakat. Loe tjuuninguvoorumeid......