Page 2 of 2

Re: vaenlane ei maga ehk CO-d maksustama

Posted: 22 Jul 2010, 11:42
by Rein
Üks suur küsimus on ka muidugi ka see, et millal meil vaadipesujääkide asemel hakatakse kütust müüma. Kui õnnestub nüüd Escaladega euroopasse minna, siis saab näha, palju kütusekulu kukub. Tsikli puhul kukkus küll soomes päris kõvasti. Olgugi, et liikumis kiirus oli pidevalt ligi 30 kiltsa kõrgem, kui siin.

Re: vaenlane ei maga ehk CO-d maksustama

Posted: 22 Jul 2010, 11:48
by ain
Valgevenest tulin täis paagiga ära ja sai veel siingi mingi nädalake sõita, siit minnes oli bena juba 15km peale piiri otsas - nii palju siis meie "heast" kütusest

Re: vaenlane ei maga ehk CO-d maksustama

Posted: 22 Jul 2010, 12:08
by antoonio
kuna Olerexi kaarte peaks ju meil siin olema ehk siis saab olerexi tegelastelt keegi küsida kuidas siis on selle benaga, ja mitte siis ametlikku versiooni ei taha kuulda vaid tegelikku seisu.

Re: vaenlane ei maga ehk CO-d maksustama

Posted: 22 Jul 2010, 13:44
by Rein
Ei vasta sulle keegi seda tegelikku seisu. Ettekujutuse annab vana pealtnägija saade, mis Alexelat puistas. Mingi Leedu, või siis vene tehase madala oktaani toodang siin ringleb, mida on keemiliselt üles turgutatud. IT vend ei ütle ka ju oma töö saladusi, et päevane töö saab tegelikult tehtud paari minutiga ja tunni hinnaks kujuneb siis olematu hunnik sente :)

Re: vaenlane ei maga ehk CO-d maksustama

Posted: 22 Jul 2010, 14:49
by antoonio
See iseenesest ju vana "saladus" et vahet pole kus krdi tanklast ostad olgu see siis kodumaine või norra-soome kvaliteetbrand, alguse on saanud see kõik leedust.
Siinkohal tasub jälle meenutada kunagi Võrno-Aarma jutusaadet ammustest aegadest, kus tollane statoili tibi sai maha väga põhjapaneva statemendiga et seoses tugeva konkurentsiga oleme me sunnitud hindu tõstma. :haha. Kuigi tuleb tõdeda, et selline suhtumine on möödunud aastatega kohalikul kirbuturul vägagi valdavaks saanud.

Re: vaenlane ei maga ehk CO-d maksustama

Posted: 23 Jul 2010, 11:42
by Riho
Aktsiisivabad ühendid, ja seda maksimaalses koguses, segatakse "kvaliteetbensiini" hulka ikkagi Eestis. Nii säästetakse arvestatav kogus aktsiisiraha. Millestgi peavad vanad keemiaettevõtted ka elama.