Page 2 of 3

Re: 82a deville vs 5.7 moto

Posted: 20 Jul 2010, 10:21
by 90Deville
Oled sa üldse kindel et sul 400 all on?
4.1l oli th 200 muidu.
Aga minu omal on topelt poldiaugud, niiet vöiks istuda.

Re: 82a deville vs 5.7 moto

Posted: 20 Jul 2010, 10:56
by ain

Re: 82a deville vs 5.7 moto

Posted: 20 Jul 2010, 11:30
by DevilDeville
soovitaks sinna 5.3 otsa ka korralik kaasaegne kast panna, selle 200 tugevaksehitamine on küll võimalik aga roppkallis. optimaalne oleks vast 4l60e, mis on th700 vesivõsu. 4l80e on tugevam ja minusilmis parem, tema on th400 järeltulija.

Re: 82a deville vs 5.7 moto

Posted: 20 Jul 2010, 11:41
by 90Deville
4l80 ringiajamine vötab kenasti 30hj rohkem kui 4l60, niiet tänavasöiduks vast pole mingit erikuraditugevat kasti vaja. 200ne kölbab muidugi vaid otse peldikusse visata.

Re: 82a deville vs 5.7 moto

Posted: 20 Jul 2010, 13:35
by Hunnev
Selge ju mul siis on hoopis TH200 :D ühesõnaga mis umbes maksavad TH700 kastid, mulle pakuti 5000 krooniga, on see ok ? ja pidavat korras kast olema

Re: 82a deville vs 5.7 moto

Posted: 20 Jul 2010, 13:36
by Hunnev
ja kasti vana rääkis et TH700 pidi sinna otsa istuma, vastab see tõele.

Re: 82a deville vs 5.7 moto

Posted: 20 Jul 2010, 15:13
by antoonio

Re: 82a deville vs 5.7 moto

Posted: 20 Jul 2010, 17:34
by DevilDeville
700 istub otsa küll, korras kasti eest kõlbab vast viis maksta ka, kuigi ise ostaks poolpiduse ja laseks uued pulgad sisse pilduda - pole ju eriti põnev peale natukestaega sõitu seda ikkagi tegema hakata. tükid paneks loomulikult tiba kangemad kuna tüüpilised 700-jad polnud tehasest mõeldud 5.3 numbritega tegelema, vaja oleks kuhugi 4l65e tasemele jõuda sisu osas a seda oskavad pädevamad kastimehed sulle täpsemini rääkida ja selgitada.

igaksjuhuks tasub muidugi antud artikkel läbi lugeda ja arvutada kange 200 ehitamise otstarbekus läbi:

http://www.gmhightechperformance.com/te ... index.html

Re: 82a deville vs 5.7 moto

Posted: 20 Jul 2010, 18:17
by Hunnev
Nonii mehed ja mehepojad, nüüdseks sain teada et mul on siiski TH400 kast küljes :) seda sellest et nelja käiguline kast on ARMATURIL ilutsevad ka numbrid 123DNRP niiet :) aga see selleks õeldi et TH400 võib ka lahjaks jääda 5.3 mootoriga kindlam 700 alla pista. Kuna saba pidavat esimesena andma turbiin. TH700 on juba tugevam ja arvestatud vähe võimsama mootoriga autodel.

Tundub et tuleb asjad ära soetada ja kokku ehitada see kompott.

On kellegil teadjamal mehel ideid, kas mul istuvad vana mootori kinnitused uuega kokku ? ja kas uus mootor kõrguselt ka ära mahub vahele ? VB loll küsimus aga raske päeva lõpp ja kuul koos, ei suuda enam ise loogiliselt mõelda...

Re: 82a deville vs 5.7 moto

Posted: 20 Jul 2010, 18:38
by 90Deville
Ma ei tea, kes sulle seda nöu annab seal koguaeg, a ära teda enam kuula.
400 on KOLME käiguga, 200 on variante kas 3 vöi 4 käiguga.
Kui sul on originaalkast, siis on see 200 ja neljakäiguline.
Kui sul on 400, siis see on kolme käiguga.
400 on köige tugevam kast, mis üldse gm kunagi teinud on, 700 ei kannata pooltki seda jöudu välja.
Ainus viga 400sel ongi see 4 käigu puudumine.
Katsu nüüd aru saada, millega sa seal üldse tegeled, mitte ära oleta.

Re: 82a deville vs 5.7 moto

Posted: 20 Jul 2010, 18:48
by antoonio
neh, oleks seda mu esimest linki vaadanus siis oleks leidnud sealt kena pildikese, mis küll ei pretendeeri absoluutsele tõele aga peaks koma teist siiski tähendama. Ehk siis TH400 = suure väändega raske auto ka peale modimist ja TH700=vähese väändega raske auto mille peale modimist saab suure pöördega kerge auto kõlbuliseks.

Image


krt ise ka sain targemaks, oli kah see tunne et va 700 on hoopis tankidele ja muule rasketehnikale mõeldud.

Re: 82a deville vs 5.7 moto

Posted: 20 Jul 2010, 19:08
by ain
1. saada see "tark mees" küll oma auto juurest kaugele
2. loe läbi antud lingid, otsi lisaks sarnaste swappide teemasid kasvõi googlest ja loe neid kah
3. pane kokku eelarve ja korruta see kahega, kui kõike ise ei tee
4. ole valmis selleks, et tegija, kes seda tegema hakkab ei tea asjast ööd ega mütsi
5. kui valmis, unusta ruttu ära, mis see sulle kõik maksma läks ja naudi.
(6). see paar liitrit, mis sa kulu alla saad ei tasu sinu eluea jooksul küll ära.

:yup

Re: 82a deville vs 5.7 moto

Posted: 20 Jul 2010, 19:17
by Hunnev
okei :D see kes ütles et selline kast mul all on on kaismaalt kasti remontija..

ja ma ei aja taga õkonoomsust.

selge ju mul on vahel siis TH200 ja neljakäiguline versioon :) Tänud sain targemaks :)

kusagile remondi esindusse naguinii seda töösse ei vii selle kas üritan kokku keerata ise, või tuleb keegi appi, elektriku pean naguinii leidma kes juhtmed asjad omavahel kokku istutab mul. tean et ilge kadalik saab see mul olema ja tulema.

Re: 82a deville vs 5.7 moto

Posted: 20 Jul 2010, 20:06
by ain
aga tulemus tõotab jällegi magus tulla :)

Re: 82a deville vs 5.7 moto

Posted: 20 Jul 2010, 20:33
by antoonio
Niisama OT: viitsisin siis lõpuks autot pisut kergitada ja pea auto alla pista ning aru saada millne käimakast siis minu liikuril on. Kui uskuda seda pannide juttu siis pann number neli vaatab vastu ehk siis TH400 ehk siis võib pisut protektorit asfaldile jätta küll.