Page 2 of 4

Re: Seville 1986-1991 (4,5L)

Posted: 01 Apr 2010, 10:03
by Rein
Kakast prääniku tegemine on ikka päris kulukas ja tüütu ettevõtmine. Igal juhul, et selline tegevus ettevõtta peab auto hind olema veerand tegelikust turuhinnast, siis tasub seda kadalippu läbida. Ma DeVille ostsin poole rahaga turu hinnast. Hetkel on reaalne kulu ületanud juba tolle aegse turu hinna ja ikka on veel 6 lahendamata probleemi :). Sõita saab samas väga edukalt, isiklikult ei häiri need asjad. Natuke ainult, kui on üle 20 kraadi sooja ja kliima ei tööta siis enam :hat Kusagil 3-6 kraadini töötab ja siis enam järgi ei lähe :)

Re: Seville 1986-1991 (4,5L)

Posted: 04 Apr 2010, 11:23
by vallo
Mõistan, et kütusekulu sõltub suuresti tehnika seisukorrast, aga 13 linnas on ikka üllatavalt mõistlik. Kas ongi siis nii et generatsioon uuem northstar sts võtab rohkem?

Re: Seville 1986-1991 (4,5L)

Posted: 04 Apr 2010, 11:29
by mats36
Uuemal Northstrai STS-il on teine aju peal. Selleks on bensiinikulu suurem, kuna selle ajuga rakendatakse tööle kõik mootori 300hp. Deville Northstaril on selline nö ''tavaline'' aju peal, millega rakendatakse mootoril 275hp, kütusekulu oluliselt väiksem. STS-ile saab panna seda Deville aju vabalt.

Re: Seville 1986-1991 (4,5L)

Posted: 04 Apr 2010, 11:30
by ain
13/100 on jha igati bro number. Minu 4,5 mootoriga Eldo aastast ´90 võttis vast sama palju kui õieti mäletan.
Eks see kulu on seotud ka võimsusega ´88a. 4,5 - 155 hobust vs. N* - 275...300 hobust

edit: mats36 - peale aju on nukkvõllid kah äkilisema profiiliga, samuti ülekanne ja käiguvahetuse punktid.

Re: Seville 1986-1991 (4,5L)

Posted: 07 Apr 2010, 15:20
by Indrek_S
Kui nüüd Wikit uskuda, siis peaks tegemist olema koguni 1990a mudeliga. Sellele viitavad nii 4.5l mootor kui ka 2 kohaline tagaiste. 1991 tuli 4.9 ja 3 kohaline tagaiste.

Re: Seville 1986-1991 (4,5L)

Posted: 08 Apr 2010, 15:14
by vallo
käisin sõitsin. käima läks naksti (oli terve talv seisnud) ja sõites oli väga tihke ja meeldiv. midagi ei kolisenud-nagisenud.
sisu oli ok, kui kõlarid ja loomulik kulumine välja arvata.
sts, õnneks või kahjuks. 4 kohta on ilus, aga vähem praktiline kahjuks. ja superpehme ta vedrustus polnud.

kas teate öelda kui palju ta muidu juppe jagab teiste mudelitega (eldo, deville, jne)?

Re: Seville 1986-1991 (4,5L)

Posted: 08 Apr 2010, 15:29
by ain
tehnika ja veermik tal suht sama, kui teistel sama aasta esiveolistel.

Re: Seville 1986-1991 (4,5L)

Posted: 09 Apr 2010, 00:14
by AndresH
http://www.youtube.com/watch?v=hzWd4yKugZc" onclick="window.open(this.href);return false;

Motorweeki roadtest 1989 Seville STS kohta. Huvilistel tasub vaadata.

Re: Seville 1986-1991 (4,5L)

Posted: 27 Apr 2010, 23:49
by vallo
test on hea jah
muideks ka selline asi hakkas silma - http://www.hiiuautod.auto24.ee/detail.p ... 36353444l6" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Seville 1986-1991 (4,5L)

Posted: 28 Apr 2010, 01:14
by DevilDeville
vallo wrote:test on hea jah
muideks ka selline asi hakkas silma - http://www.hiiuautod.auto24.ee/detail.p ... 36353444l6" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
see mootor ei too õnne õuele, siin foorumiski 4100-st piisavalt juttu olnud.

Re: Seville 1986-1991 (4,5L)

Posted: 16 May 2010, 19:44
by Indrek_S
Teemasse tulles võiks mainida, et kõnealune STS on väg sile masin. Kere sile, põhja alt olla AB mehannite kohaselt nagu uus. Rool kulumata ja nahkistmed kobedad. "Vallo", näe, kolleeg mul...

Re: Seville 1986-1991 (4,5L)

Posted: 16 May 2010, 19:47
by ain
Vallo siis ostis ta ära?

Re: Seville 1986-1991 (4,5L)

Posted: 17 May 2010, 00:20
by Indrek_S
Jah.
Noor mees, esimeseks autoks. Tegeleb vaikset viisi interjööri vägistamistagajärgede likvideerimisega.

Re: Seville 1986-1991 (4,5L)

Posted: 17 May 2010, 07:51
by ain
Igaqtahes! Hind oli ju hea ja kui pöidlad keset peopesa pole, saab asjast asja küll. Pealegi suht haruldane masin ja väikse tootmisarvuga.

Re: Seville 1986-1991 (4,5L)

Posted: 21 May 2010, 16:12
by vallo
"Esimeseks" autoks, kui ameeriklasi lugeda. :)

Seni on kõik tip-top. Kuuma pole saanud, kuskilt midagi läbi ei tilgu.
Tänase seisuga ka sillad sirged ja mõned tavalised jupid vahetatud. St kõik vedelikud, küünlad+juhtmed, rattalaager, sild sirgeks. Loodetavasti sellega asi piirdub.
140k on AB meeste sõnul õige läbisõit arvestades seisukorda.

Aitäh kõigile, kes nõuga abiks olid!