Page 2 of 8

Re: veel üks 65 Deville Convertible

Posted: 06 Mar 2010, 07:48
by andres
Kiibitsen natuke. Kuna kere lage, oleks võinud enne liivapritsist läbi lasta, mis oleks veel hulgim väikseid augukesi esile toonud, oleks üks täielik korras asi saanud.

Re: veel üks 65 Deville Convertible

Posted: 06 Mar 2010, 11:56
by wagoneer
[quote="andres"]Kiibitsen natuke. Kuna kere lage, oleks võinud enne liivapritsist läbi lasta, mis oleks veel hulgim väikseid augukesi esile toonud, oleks üks täielik korras asi saanud.[/quote]

Tean,et järjekord tundub ebaloogiline aga see auto läheb veel liivapritsi. Aga sellises seisukorras ei oleks olnud eriti mõtekas keret raamilt eemaldada. Seega vahetab ära katkised põhjatalad ning põhjaplekid ja siis julgeb ta raamilt maha tõsta. Ja kuna uued plekid lähevad serv servaga vanade plekkidega kokku ning pideva õmblusega kinni ei tohiks ka seal edaspidi mingit probleemi tekkida. Külgi ja aknaraame ning tiiva servasid enne liivapritsi ei olnud plaanis näppida. Väga ei usu,et ka põhjast peale liivapritsi veel augukesi tuleb, kuna enamus saab nii ehk naa uue pleki juba. Vana põhja jääb ikka vägagi vähe alles. Ja kui peakski midagi ilmnema siis saab selle ära kohendada.

Re: veel üks 65 Deville Convertible

Posted: 10 Mar 2010, 23:05
by wagoneer
ja ka teine pool sellest tagaistme alusest pole just kiita. Aga nüüd juba tiba toba jälle.
Järgmiseks siis esimese pingi alune tala vaja käsile võtta.

Re: veel üks 65 Deville Convertible

Posted: 10 Mar 2010, 23:09
by wagoneer
Ja peale peale mõnda unetut öötundi nägi asi välja selline.
Nüüd peab siis tagaistuja jalgealuse kõvaks tegema.

Re: veel üks 65 Deville Convertible

Posted: 23 Mar 2010, 00:16
by wagoneer
Nii IT-mees sai asjaga hakkama ning nüüd saab jälle pilte liigutada. Vahepeal siis tehtud põhi valmis ja vahetatud kõik põranda vahele peidetud mutikad uute vastu.

Re: veel üks 65 Deville Convertible

Posted: 23 Mar 2010, 00:28
by wagoneer
Isand Karupuhh nägi ka nädalavahetusel vaeva ja eemaldas sillajubinad. Mõned õõtsa poldid mis ei tahtnud kuidagi tavaliste meetoditega eemalduda tuli gaasiga maha lõigata.
Sai alla tehtud ka edaspidiseks transportimiseks ratastel raam. Kohe kui tekib vaba hetk ja ilm lubab läheb kere koos raami ja muude jubinatega männikule liivapritsi.

Re: veel üks 65 Deville Convertible

Posted: 23 Mar 2010, 13:11
by karupuhh
sai siis veel enne liivapritsi käidud härra Constictori juures, et õõtsadest kõik puksid välja pressida. Töö sai tehtud, nii et tänud talle :congrats . Välja arvatud tagumised ülemised õõtsad, mis olid rooste poolt kohati läbipaistvaks näritud :ill ning oleks ilmselt järgi andnud vale koha pealt, viimased sai siis kiirelt lombi tagant uued (= vanad aga mitte läbipaistvad) tellitud, eks näis kas tulevad ka sobilikud jubinad :suspect

Re: veel üks 65 Deville Convertible

Posted: 23 Mar 2010, 14:34
by ain
Tellisid Jeff´i käest?

Re: veel üks 65 Deville Convertible

Posted: 23 Mar 2010, 18:01
by karupuhh
ei, kuna e-bays oli juhuslikult pakkuda siis sai sealt kohe ka tellitud.
aga Jeff'ile sai saadetud pikem nimekiri igasugu asjadest mis mind huvitavad ja ta lubas oma laos ringi vaadata. Igal juhul palus ta sind (ain) tervitada.

Re: veel üks 65 Deville Convertible

Posted: 26 Mar 2010, 21:29
by karupuhh
nonii! auto nüüd liivapritsi alt läbi käinud ja väga palju uut avastamist polnudki, va., et "korralik pagassi põhi" on nagu sõel :kill

Re: veel üks 65 Deville Convertible

Posted: 01 Apr 2010, 17:06
by karupuhh
kes oskaks nõu anda :appi
peale liivapritsi selgus, et bensupaak lekib. Õhem koht tundub olevat ca 5cm läbimõõdus kus on siis veidi sügavamad roostepesad ja sealt sii ühe koha pealt immitseb vakselt välja. Kas tuleb osta uus (korralik kasutatud) paak või annab seda kuidagi lappida (mis meetoditega)?

Re: veel üks 65 Deville Convertible

Posted: 01 Apr 2010, 17:26
by ain
olin sama jama sees - vitsade alt oli paak ussitanud. Keevitus, keevitus, kontrollimine ja taas keevitus. Nii igatahes oli minu puhul.

Re: veel üks 65 Deville Convertible

Posted: 01 Apr 2010, 22:21
by andres
Samas jamas olin ka mina. Kohe peale liivapritsi lasin kogu paagi ülemisele pinnale puhuriga tina peale ja kõige kahtlasematele kohtadele jootsin veel veel õige õhukese vaskpleki ( vanasti kutsuti seda plekki fosforpronkiks). Jootsin nii, et ennem lasin plekile õhukese tinakihi peale (kui plekk puhas jookseb tina väga ühtlaselt peale), siis surud tinaga kaetud pleki paagi peale, puhuriga kuum taha, nii et pleki alt sulatina välja jookseb ja peaks hea küll olema???

Re: veel üks 65 Deville Convertible

Posted: 06 Apr 2010, 00:12
by wagoneer
Peale liivapritsi sai siis põhjas ära vahetatud mõned kahtlased kohad ja ära sai kaotatud ka põranda "puhastus" augud. Nüüd siis põranda ja põranda aluste taladega asi jonksus ning aeg järgmiste olematute kohtade kallale asuda.

Re: veel üks 65 Deville Convertible

Posted: 06 Apr 2010, 00:19
by wagoneer
Sai lahti lõigatud see roostest puretud kereosa. Kuna seal on topelt plekk sai ka nüüd ära lapitud nii sisemine plekk ja loomulikult ka välimine nähtavale jääv plekk. Panin pildid ainult paremast poolest kuna vasak sama räbal ja töö sama.