Page 2 of 5
Re: 1965 DeVille Convertible
Posted: 14 Oct 2009, 13:47
by Rein
Noo aga kui mootor käib, siis saab juba sügisel minna Getotama sellega paneelmajade vahele.

Re: 1965 DeVille Convertible
Posted: 14 Oct 2009, 19:33
by ain
jah, nüüd ongi selline jama et mootor käib
veel edusammudest, et suunad ja tagatuled sai tööle, samuti paak maha - suur tänu ruberoididele, kes autot konti laadides selle tõstuki käppadega lömastasid
Ikka valmis kevadeks. Ja pean ütlema, et ´93 FWB valuvelg istub alla kui valatud.... muuhulgas võib pidada veel lõbusaks hetke, kui ma läbi kõrvalistuja põranda kukkusin.
homne päev möödub märksõna "Carter AFB prügikasti, Q-Jet asemele" + uued kütusevoolikud all
nüüd on viskijoogi aeg

Re: 1965 DeVille Convertible
Posted: 15 Oct 2009, 17:53
by ain
AFB jäi, kuna Q-Jetile polnud parasjagu käepärast ühtegi vaheplaati talle. Aga kui olin vanast karpast nii pool kilo tolmu-liiva välja pesnud, hakkas vanamees kohe vaikselt mõmisema

Õlid normis, kast toimib nagu vana mees, kuumaks ei lähe - mis sa ikka muud oskad soovida...
Siin väike videopilt asjast (kliki pilti)
Suitseb, kuna kährikud olid vist üritanud ohtra õliga teist mootorit lahti immutada

Kui summuti alt ära võtsin, voolas sealt nii 2 liitrit hüva õli välja
Nüüd siis veel kere ja sisu teha, pidurid ja värv, kroom läikima ning valmis ongi

Re: 1965 DeVille Convertible
Posted: 16 Oct 2009, 19:09
by ain
sisu väljas, samuti üks racoon, kes oli ilusti skeletiks kõdunenud vaiba alla. Vastik vaatepilt oli.
Põhjaplekkidest jääb alles ainult kardaanitunnel, muud hoidis ainult vaip koos - niipalju siis lihtsast projektist

Re: 1965 DeVille Convertible
Posted: 16 Oct 2009, 20:47
by DevilDeville
ain wrote:sisu väljas, samuti üks racoon, kes oli ilusti skeletiks kõdunenud vaiba alla. Vastik vaatepilt oli.
Põhjaplekkidest jääb alles ainult kardaanitunnel, muud hoidis ainult vaip koos - niipalju siis lihtsast projektist

loodetavasti sa ikka pesukarust ajalooraamatute tarvis fotojäädvustuse tegid. põhjaplekk teadupärast tekib ise uus: )
Re: 1965 DeVille Convertible
Posted: 17 Oct 2009, 15:23
by Rein
Aga kõva vaip oli siis. Mul Disco pagassi põhja ka vaip hoiab, et kogu mant paagipeale ei pudeneks. Vanad vaibad on kõvad vaibad.
Re: 1965 DeVille Convertible
Posted: 17 Oct 2009, 16:55
by ain
jah, enam selliseid ei tehta
auto läks magama, aeg juppe tellida.
Vedrustamise ohjeldamiseks kimp amorte (tagumised mõistagi õhuga, reguleeritavad) $116:

- amort.JPG (29.46 KiB) Viewed 28128 times
Esisilla saab uueks selle 330 taalase komplektiga:

- esisild.JPG (40.44 KiB) Viewed 28126 times
Põhja tegemisel on abiks parandusplekid ebayst - kas just originaalid aga sellelaadsed küll ($450):

- esiplekk.JPG (13.48 KiB) Viewed 28191 times

- tagaplekk.JPG (15.19 KiB) Viewed 27063 times

- pakiruumiplekk.JPG (12.25 KiB) Viewed 28124 times
ja veel on vaja tellida uus katus ja hunnik tihendit.
muide, kütusepumbaks sai valitud Faceti pisike pump (40106) - hea kuhugi mootoriruumi ära sokutada ja võimsust ka piisavalt - 113,6 l/min; 0,4bar.

- facet.jpg (31.04 KiB) Viewed 28105 times
sai umbes sama hinnaga, kui originaalset mehhaanilist pakutakse ning Melasis oli letikaup....
Re: 1965 DeVille Convertible
Posted: 26 Oct 2009, 21:39
by ain
NB! kui keegi hakkab vaipa endale tellima, siis tellige ka lisa, meetrimaterjalina sama vaibamaterjali ukse allservade, kick-panelite ja istmete taguse jaoks - reeglina on neis paikades samasugune põrandamaterjal.
Ja miks mitte siis ka pagasniku jaoks sama vaipa kasutada - ikka asisem kui originaalis olev papp.
27.10.09 Tänane päev tõi maili, milles teavitati mind ukseklaasi ja tagumise kolmnurga olemasolust mikis - hea päev seega

$200 läks jälle usa majandust päästma
Sama teed läks veel mingi raha erineva tihendipudi eest, vaiba ja lisamaterjali eest ja midagi oli vist veel aga ei mäleta enam täpselt...
23.11.09 Kuna riigitöötajal on teadupärast aega kuhjaga, siis homme hakkab pihta aktsioon "keretöö"
Põhjaplekid mikimaalt kohal, vaja veel sisu sadulsepa juurde viia, siis ruumi suurte plekikääride ja keevitusega möllata...loodetavasti ma ennast põlema ei pane
25.11.09 Katuse valisin peale kõhklusi firmast
http://www.convertibletopguys.com" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
peaasjalikult, kuna olid mu shippingupaigale kõige lähemal ja jutt nende kodulehel tundus usutav. Katuse pagasiruumis asetseva nahast "koti" (eraldab allalastud katuse pagasiruumist) lasen siin teha, parade boot´i peale hetkel ei mõtle, tegelikult laseks selle hoopis ehk klaasplastist siin teha....
27.11.09 Täna tuli siis esimene tagasilöök. Nägin värvinäidist suurele paneelile lastuna, mille olin salamisi plaaninud autole määrida (kuul-pähe-psühhotroopse-suure teraga tavalisest tumedam hõbe täismati lakiga) ei sobi kohe mitte kuidagi - näeb välja kui alumiiniumvärviga värvitud plekkahi
Tuleb hakata uut tooni otsima ja mattlaki võib ilmselt unustada
Mattmustaks ka ei tahaks teha - see näitab IMHO igasugust mõttevalguse puudumist ja lisaks ilma pinstripinguta on lihtsalt kole ka (ja seda meil keegi paraku arvestavamalgi tasemel ei valda).
Tea, kas peab ikka enne mõttes mõlkunud
pronksi v
candy-gold toonide poole vaatama.... krt, see jälle eeldab ideaalset eeltööd. Ma parema meelega paneks selle raha bensiini, õllede ja
censored alla

Re: 1965 DeVille Convertible
Posted: 02 Dec 2009, 18:56
by ain
2.12.2009
Salongi põhi juba ootab pigimatti, pagasiruumis esialgu veel suur auk aga eks homme on ka päev.

- DSC00565.JPG (204.96 KiB) Viewed 27884 times

- DSC00564.JPG (190.77 KiB) Viewed 27891 times
Re: 1965 DeVille Convertible
Posted: 02 Dec 2009, 22:45
by andres
Mina olen selle pigimati koha pealt küll natuke pessimist, sest seda lihtsalt pole võimalik nii panna, et ka kõik õnarused oleks 100% ilma õhuvaheta kinni ja siis on see kondensi, niiskuse ja rooste hirm. Muidugi hoiab ta hiljem põhja paremini kinni kui su vana vaip. Mina sain ühe venna, kes spets püstoliga lasi põhja üle massiga, mis kuivamisel jää kummiks ja haakub nii kõvasti, et annab ära kraapida, ongi spets mass auto sisepõhja katmiseks.Tahab 2-3 korda laskmist, siis on paras paksus. Saksa toode. Hinnalt ei tule kallim kui kui pigimatt, ajaliselt kordades kiirem ja tulemus OK. Kui on huvi, siis võin täpsustada.
Re: 1965 DeVille Convertible
Posted: 02 Dec 2009, 22:55
by ain
kuidas sel materjalil müra summutavad võimed on?
Re: 1965 DeVille Convertible
Posted: 03 Dec 2009, 06:58
by andres
Mul puuduvad selle kohta teh. andmed, kuid minu kõrvale küll müra suuremaks ei läinud. Kardaani tunneli panin ma küll paksema pigimatiga ja põhjavaibal oli tahase poolt ca 2cm mürasummutusmatt taga. Väga hea asi tundub olevat ka Oninenis müüdav liimiga toruisolatsiooni matt( paksus oli vist mingi 15-20 mm). See matt peaks olema enam vähem kinnise pooriga, st. et vett sisse ei tohiks imada. Kuhu kinni hakkab, sealt enam lahti ei tule, matt rebeneb, aga liimiga osa jääb külge.
Re: 1965 DeVille Convertible
Posted: 03 Dec 2009, 22:22
by ain
Mati vahele ja kohtadesse kuhu ta ei ulatu saab kantud miskist toredat paksu kummiplöga - jääb ka suht paks ja elastne. Ma rooste pärast ei pabistagi eriti, müra on aga paraku see, mille vastu aitab ainult mass - antud juhul siis tugev pigimatt.
Ja kui auto lõpuks 40 aasta pärast taas on läbi roostetanud, pole see enam minu mure
Täna sai sisu ka sisse - jänkid ikka oskavad seda mugavust pakkuda

- DSC00567.JPG (155.45 KiB) Viewed 27953 times
Re: 1965 DeVille Convertible
Posted: 04 Dec 2009, 11:51
by andres
Kas sul on graafik ja tempo selline, et jõuluks autoga kirikusse
Re: 1965 DeVille Convertible
Posted: 04 Dec 2009, 11:58
by Rein