Page 2 of 5

Re: 1965 DeVille Convertible

Posted: 14 Oct 2009, 13:47
by Rein
Noo aga kui mootor käib, siis saab juba sügisel minna Getotama sellega paneelmajade vahele. :haha

Re: 1965 DeVille Convertible

Posted: 14 Oct 2009, 19:33
by ain
jah, nüüd ongi selline jama et mootor käib :dance
veel edusammudest, et suunad ja tagatuled sai tööle, samuti paak maha - suur tänu ruberoididele, kes autot konti laadides selle tõstuki käppadega lömastasid :kill

Ikka valmis kevadeks. Ja pean ütlema, et ´93 FWB valuvelg istub alla kui valatud.... muuhulgas võib pidada veel lõbusaks hetke, kui ma läbi kõrvalistuja põranda kukkusin.

homne päev möödub märksõna "Carter AFB prügikasti, Q-Jet asemele" + uued kütusevoolikud all :hat

nüüd on viskijoogi aeg :amen

Re: 1965 DeVille Convertible

Posted: 15 Oct 2009, 17:53
by ain
AFB jäi, kuna Q-Jetile polnud parasjagu käepärast ühtegi vaheplaati talle. Aga kui olin vanast karpast nii pool kilo tolmu-liiva välja pesnud, hakkas vanamees kohe vaikselt mõmisema :)
Õlid normis, kast toimib nagu vana mees, kuumaks ei lähe - mis sa ikka muud oskad soovida...

Siin väike videopilt asjast (kliki pilti)

Image

Suitseb, kuna kährikud olid vist üritanud ohtra õliga teist mootorit lahti immutada :evil: Kui summuti alt ära võtsin, voolas sealt nii 2 liitrit hüva õli välja :hmm

Nüüd siis veel kere ja sisu teha, pidurid ja värv, kroom läikima ning valmis ongi :eye

Re: 1965 DeVille Convertible

Posted: 16 Oct 2009, 19:09
by ain
sisu väljas, samuti üks racoon, kes oli ilusti skeletiks kõdunenud vaiba alla. Vastik vaatepilt oli. :puke
Põhjaplekkidest jääb alles ainult kardaanitunnel, muud hoidis ainult vaip koos - niipalju siis lihtsast projektist :mrgreen:

Re: 1965 DeVille Convertible

Posted: 16 Oct 2009, 20:47
by DevilDeville
ain wrote:sisu väljas, samuti üks racoon, kes oli ilusti skeletiks kõdunenud vaiba alla. Vastik vaatepilt oli. :puke
Põhjaplekkidest jääb alles ainult kardaanitunnel, muud hoidis ainult vaip koos - niipalju siis lihtsast projektist :mrgreen:
loodetavasti sa ikka pesukarust ajalooraamatute tarvis fotojäädvustuse tegid. põhjaplekk teadupärast tekib ise uus: )

Re: 1965 DeVille Convertible

Posted: 17 Oct 2009, 15:23
by Rein
Aga kõva vaip oli siis. Mul Disco pagassi põhja ka vaip hoiab, et kogu mant paagipeale ei pudeneks. Vanad vaibad on kõvad vaibad.

Re: 1965 DeVille Convertible

Posted: 17 Oct 2009, 16:55
by ain
jah, enam selliseid ei tehta :evil:

auto läks magama, aeg juppe tellida.
Vedrustamise ohjeldamiseks kimp amorte (tagumised mõistagi õhuga, reguleeritavad) $116:
amort.JPG
amort.JPG (29.46 KiB) Viewed 28128 times
Esisilla saab uueks selle 330 taalase komplektiga:
esisild.JPG
esisild.JPG (40.44 KiB) Viewed 28126 times
Põhja tegemisel on abiks parandusplekid ebayst - kas just originaalid aga sellelaadsed küll ($450):
esiplekk.JPG
esiplekk.JPG (13.48 KiB) Viewed 28191 times
tagaplekk.JPG
tagaplekk.JPG (15.19 KiB) Viewed 27063 times
pakiruumiplekk.JPG
pakiruumiplekk.JPG (12.25 KiB) Viewed 28124 times
ja veel on vaja tellida uus katus ja hunnik tihendit.

muide, kütusepumbaks sai valitud Faceti pisike pump (40106) - hea kuhugi mootoriruumi ära sokutada ja võimsust ka piisavalt - 113,6 l/min; 0,4bar.
facet.jpg
facet.jpg (31.04 KiB) Viewed 28105 times
sai umbes sama hinnaga, kui originaalset mehhaanilist pakutakse ning Melasis oli letikaup....

Re: 1965 DeVille Convertible

Posted: 26 Oct 2009, 21:39
by ain
NB! kui keegi hakkab vaipa endale tellima, siis tellige ka lisa, meetrimaterjalina sama vaibamaterjali ukse allservade, kick-panelite ja istmete taguse jaoks - reeglina on neis paikades samasugune põrandamaterjal.
Ja miks mitte siis ka pagasniku jaoks sama vaipa kasutada - ikka asisem kui originaalis olev papp.


27.10.09 Tänane päev tõi maili, milles teavitati mind ukseklaasi ja tagumise kolmnurga olemasolust mikis - hea päev seega :) $200 läks jälle usa majandust päästma :sneaky

Sama teed läks veel mingi raha erineva tihendipudi eest, vaiba ja lisamaterjali eest ja midagi oli vist veel aga ei mäleta enam täpselt... :hmm


23.11.09 Kuna riigitöötajal on teadupärast aega kuhjaga, siis homme hakkab pihta aktsioon "keretöö" :congrats
Põhjaplekid mikimaalt kohal, vaja veel sisu sadulsepa juurde viia, siis ruumi suurte plekikääride ja keevitusega möllata...loodetavasti ma ennast põlema ei pane :evil:


25.11.09 Katuse valisin peale kõhklusi firmast http://www.convertibletopguys.com" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

Image

peaasjalikult, kuna olid mu shippingupaigale kõige lähemal ja jutt nende kodulehel tundus usutav. Katuse pagasiruumis asetseva nahast "koti" (eraldab allalastud katuse pagasiruumist) lasen siin teha, parade boot´i peale hetkel ei mõtle, tegelikult laseks selle hoopis ehk klaasplastist siin teha....

27.11.09 Täna tuli siis esimene tagasilöök. Nägin värvinäidist suurele paneelile lastuna, mille olin salamisi plaaninud autole määrida (kuul-pähe-psühhotroopse-suure teraga tavalisest tumedam hõbe täismati lakiga) ei sobi kohe mitte kuidagi - näeb välja kui alumiiniumvärviga värvitud plekkahi :gaah
Tuleb hakata uut tooni otsima ja mattlaki võib ilmselt unustada :irked
Mattmustaks ka ei tahaks teha - see näitab IMHO igasugust mõttevalguse puudumist ja lisaks ilma pinstripinguta on lihtsalt kole ka (ja seda meil keegi paraku arvestavamalgi tasemel ei valda).
Tea, kas peab ikka enne mõttes mõlkunud pronksi v candy-gold toonide poole vaatama.... krt, see jälle eeldab ideaalset eeltööd. Ma parema meelega paneks selle raha bensiini, õllede ja censored alla :eye

Re: 1965 DeVille Convertible

Posted: 02 Dec 2009, 18:56
by ain
2.12.2009
Salongi põhi juba ootab pigimatti, pagasiruumis esialgu veel suur auk aga eks homme on ka päev.
DSC00565.JPG
DSC00565.JPG (204.96 KiB) Viewed 27884 times
DSC00564.JPG
DSC00564.JPG (190.77 KiB) Viewed 27891 times

Re: 1965 DeVille Convertible

Posted: 02 Dec 2009, 22:45
by andres
Mina olen selle pigimati koha pealt küll natuke pessimist, sest seda lihtsalt pole võimalik nii panna, et ka kõik õnarused oleks 100% ilma õhuvaheta kinni ja siis on see kondensi, niiskuse ja rooste hirm. Muidugi hoiab ta hiljem põhja paremini kinni kui su vana vaip. Mina sain ühe venna, kes spets püstoliga lasi põhja üle massiga, mis kuivamisel jää kummiks ja haakub nii kõvasti, et annab ära kraapida, ongi spets mass auto sisepõhja katmiseks.Tahab 2-3 korda laskmist, siis on paras paksus. Saksa toode. Hinnalt ei tule kallim kui kui pigimatt, ajaliselt kordades kiirem ja tulemus OK. Kui on huvi, siis võin täpsustada.

Re: 1965 DeVille Convertible

Posted: 02 Dec 2009, 22:55
by ain
kuidas sel materjalil müra summutavad võimed on?

Re: 1965 DeVille Convertible

Posted: 03 Dec 2009, 06:58
by andres
Mul puuduvad selle kohta teh. andmed, kuid minu kõrvale küll müra suuremaks ei läinud. Kardaani tunneli panin ma küll paksema pigimatiga ja põhjavaibal oli tahase poolt ca 2cm mürasummutusmatt taga. Väga hea asi tundub olevat ka Oninenis müüdav liimiga toruisolatsiooni matt( paksus oli vist mingi 15-20 mm). See matt peaks olema enam vähem kinnise pooriga, st. et vett sisse ei tohiks imada. Kuhu kinni hakkab, sealt enam lahti ei tule, matt rebeneb, aga liimiga osa jääb külge.

Re: 1965 DeVille Convertible

Posted: 03 Dec 2009, 22:22
by ain
Mati vahele ja kohtadesse kuhu ta ei ulatu saab kantud miskist toredat paksu kummiplöga - jääb ka suht paks ja elastne. Ma rooste pärast ei pabistagi eriti, müra on aga paraku see, mille vastu aitab ainult mass - antud juhul siis tugev pigimatt.
Ja kui auto lõpuks 40 aasta pärast taas on läbi roostetanud, pole see enam minu mure ;)

Täna sai sisu ka sisse - jänkid ikka oskavad seda mugavust pakkuda :mrgreen:
DSC00567.JPG
DSC00567.JPG (155.45 KiB) Viewed 27953 times

Re: 1965 DeVille Convertible

Posted: 04 Dec 2009, 11:51
by andres
Kas sul on graafik ja tempo selline, et jõuluks autoga kirikusse

Re: 1965 DeVille Convertible

Posted: 04 Dec 2009, 11:58
by Rein
Mis sa tast nii lahti pidid võtma, vaata, kui katki nüüd auto läks. Oleks ära pesnud ja värviparandused teinud oleks juba sõitnud. :stick :yup :yup