Page 2 of 2

Re: Split: jeebuvaidlus

Posted: 06 Jun 2009, 15:30
by hardtop
oehh.. kohe ohkama võtab see teema.
Minu arust,mida siin vaielda on Jeep Wrangler ikka parem kui need krt UAZ-id!
Kui mul endal on nende UAZ-idega olnud nii häid kui väga halbasid kogemusi.
Kõige kindlam oli neist GAZ 69,see pidas enam vähem vastu ja vähemalt kui kasutegurid viletsad siis stiilne näeb välja! Miinused olid:
kardaanid ja kardaani ristid nõrgad, mootori küttekulu ebaloomulikult suur R4 mootori kohta,sõidumugavus olematu! Kõige ehtsam venelase tööloom.
Sellest kordades hullem oli vaid UAZ 452D, selles ei olnud ruumi istuda, rool jm seadmed ebaloogilise paigutusega, pidurid nõrgad või hoopsiki sama head kui neid poleks olemas :devil
Tuttav ütles,et selle UAZ 452D(d- tähistab siis kastiautot) matsu panna ei tahaks, sest see ilmselt oleks ka viimane kord sellega avariid teha :finger

Re: Split: Maasturite vaidlus ;)

Posted: 08 Jun 2009, 11:06
by Indrek_S
Põnev teema.

Niipalju, kui mina olen teooriat interminetist ammutanud, siis parim võtmed kätte lahendus on Gelandewagenil, murevabaim suur maastur (kergele mastikule ja asfaldile) on LandCruiser 100. Kunagi kuskil artiklis mainis meie esirahaboss U.Sõõrumaa, et LC 100 on siiamaani ainus auto olnud, mida ta on pidanud ka pärast garantiiaja lõppu edasi.

Aga Wrangler on legend, nagu ka Landroverid (talasildadel). Olgu vastupidavusega kuidas tahes, respecti saad igal juhul kuhjaga. Ka iseendalt.

Re: Split: Maasturite vaidlus ;)

Posted: 08 Jun 2009, 11:58
by Rein
Oleneb milleks vaja on autot. G l on diffriblokid sees, aga maksab ikka roppu moodi. Ikkagi on odavam osta disco ja sinna veel blokid lisaks. LC 100 on jah vinge aga ka ainult kergel maastikul ja maanteel. Kui ikka vähegi tarvis maastikul sõita, siis ikkagi tala sillad esimene asi, mis peavad olema.

Re: Split: Maasturite vaidlus ;)

Posted: 08 Jun 2009, 12:35
by ain
jah, G on äss küll. aga maksab muidugi ka vastavalt kahjuks. Samamoodi legend ju.

Re: Split: Maasturite vaidlus ;)

Posted: 08 Jun 2009, 12:59
by 90Deville
Mina isiklikult olen g-ga söitnud ja ei meeldinud üldse, ei see zilli armatuurlaud ega ka muud söiduomadused. Maastikul on küll päris hea, ehkki raske ja kergemaks tegemine pea vöimatu, kere on nii haige konstruktsiooniga.

Re: Split: Maasturite vaidlus ;)

Posted: 24 Aug 2010, 18:45
by ain
aga kuidas oleks selliste maasturitega? Salong peaks idee järgi täitsa mugav olema...

Image

Image

Re: Split: Maasturite vaidlus ;)

Posted: 24 Aug 2010, 19:11
by 90Deville
Ma pakuks et originaalis on mugavam....milleks sellist okset üldse teha huvitav, m...ipikenduseks?
Kuhugi trööpama anyway ju ei lähe, kriibib värvi ära jne, körbes ehk liivas saab veits ronida.....

Re: Split: Maasturite vaidlus ;)

Posted: 24 Aug 2010, 19:43
by blood
eks nõnna palju kui on arvamusi on ka vaidlusi :) ega sellist n.ö "kõike pesevat" ainet pole olemas: ikka pead kuskilt järgi andma kas m..ni pikendusest või siis maastiku omadustest.

Re: Split: Maasturite vaidlus ;)

Posted: 24 Aug 2010, 20:50
by Rein
Lühikesest, esimese generatsiooni Escaladest saaks ju täiesti arvestatava kulguri aretada.